TEMA: La "Guerra de les banderes"
| La "Guerra de les banderes" | 09/07/2010 - 18:46:09 | |
| Nom: Temps al Temps
Estimats i estimades... aquesta setmana per motius laborals he baixat en tren a L'Hospitalet del Llobregat. Visc en un poble d'Osona. Normalment llegeixo algún llibre o vaig fent feina durant el trajecte, però avui per curiositat i per una conversa de 2 senyores que tenia al costat no em concentrava (estaven parlant de lo orgullosas que se sentian de ser españolas y una de ellas anti-catalana i antibarcelonista i que España era la Campeona de la Copa Olímpica Mundial(?))i mirant per la finestra algu em cridava l'atenció. La presència de banderes espanyoles... el paissatge va canviant i estava entretingut en comptar-les (nomès les que veia al meu costat de finestra i en un trajecte de uns 70Kms he comptat la no despreciable xifre de 296 banderas españolas,inclòs 12 teníen el pollastre. De "senyeres" catalanes he vist 23... Esteu segurs de que això del futbol no es politica? cap a on anem els catalans? o potser es que de veritat som 4 gats? jo que evidenment tinc una certa sensibilitat i em considero molt catalanista en sentia una mica "incòmode" i com a fora del meu pais (no dic que no tinguin dret a treure bandres espanyoles però això em sembla exagerat. A part que el tema de tota la setmana al tren , als bars a la feina era "LA ROJA" ara tothom té orgull patriòtic espanyol... i jo pensant en si demà anirè o no a la manifestació, espero i dessitjo de tot cor que hi siguem molts, perque Catalunya entre uns i altres està desapareixen. Jo avui he possat la meva senyera al balconet de casa com si fos la diada o Sant Jordi i encara que sigui nomès un granet de sorra o us hi sembli una tontería us hi convido a que penjeu les senyeres o estelades als vostres balcons per veure que els catalans som vius i existim. Una vegada vaig somiar que erem un pais lliure i democràtic, però nomès era això, un somni. CATALANS SIGUEU RESPECTUOSOS I TOLERANTS PERÒ REACCIONEM TOTS !! VISCA CATALUNYA !!
| |
| Per a tots els nouvinguts | 10/07/2010 - 11:35:32 | |
| Nom: Manelic
Испанский флаг представляет расизма
Испанский флаг является символом несправедливости и угнетения
Не продавайте испанский символов для поощрения демократии
спасибо
Cờ Tây Ban Nha đại diện cho phân biệt chủng tộc
Cờ Tây Ban Nha là biểu tượng của sự bất công và áp bức
Không bán các biểu tượng Tây Ban Nha là thúc đẩy dân chủ
cảm ơn
İspanyol bayrağı ırkçılık temsil
İspanyol bayrağı adaletsizlik ve baskının sembolü
İspanyol semboller satmak Don't demokrasiyi teşvik etmek olduğunu
teşekkürler
את הדגל הספרדי מייצג גזענות
את הדגל הספרדי הוא סמל של עוול ודיכוי
אין למכור סמלים הספרדית היא לקדם את הדמוקרטיה
תודה
ธงสเปนเป็นลัทธิชนชาติ
ธงสเปนเป็นสัญลักษณ์ของความอยุติธรรมและการกดขี่
ไม่ขายสัญลักษณ์สเปนคือการส่งเสริมประชาธิปไตย
thanks
The flag Kihispania inawakilisha ubaguzi wa rangi
The flag Kihispania ni ishara ya uovu na uonevu
Je, si ishara kuuza Kihispania ni kukuza demokrasia
shukrani
پرچم اسپانیا نشان دهنده نژادپرستی
پرچم اسپانیا نمادی از بی عدالتی و ظلم و ستم است
آیا فروش نمادهای اسپانیایی است نه برای ارتقای دموکراسی
با تشکر
La bandiera spagnola rappresenta il razzismo
La bandiera spagnola è il simbolo di ingiustizia e di oppressione
Non vendere i simboli spagnolo è quello di promuovere la democrazia
grazie
Η ισπανική σημαία συμβολίζει τον ρατσισμό
Η ισπανική σημαία είναι το σύμβολο της αδικίας και της καταπίεσης
Δεν πωλούν ισπανικά σύμβολα είναι η προώθηση της δημοκρατίας
ευχαριστίες
Die spanische Flagge stellt Rassismus
Die spanische Flagge ist das Symbol der Ungerechtigkeit und Unterdrückung
Nicht verkaufen spanische Symbole ist die Förderung der Demokratie
Dank
العلم الاسباني يمثل العنصرية
العلم الاسباني هو رمز للظلم والقهر
لا نبيع الرموز الاسبانية لتعزيز الديمقراطية
شكرا
Ang mga Espanyol bandila ay kumakatawan sa kapootang panlahi
Ang mga Espanyol bandila ay ang simbolo ng kawalan ng katarungan at pang-aapi
Huwag ibenta ang mga simbolo Espanyol ay upang itaguyod ang demokrasya
salamat
The Spanish flag represents racism
The Spanish flag is the symbol of injustice and oppression
Do not sell Spanish symbols is to promote democracy
thanks
स्पेनिश झंडा नस्लवाद का प्रतिनिधित्व करता है
स्पेनिश झंडा अन्याय और उत्पीड़न का प्रतीक है
स्पेनिश प्रतीकों बेचने मत लोकतंत्र को बढ़ावा देने के
धन्यवाद
| |
| Re: La | 10/07/2010 - 12:01:36 | |
| Nom: Manolo Español
Pues yo ya hace semanas que tengo la bsndera nacional rojigualda colga en el balcón y ya somas 8 los vecinos que la tenemos puesta en el bloque. Me alegra la unión de España ya que como se demuestra en estos acontecimientos deportivos estamos todos unidos y hermanados. ESPAÑA es nuestra única nación y todos somos españoles. El español es la única lengua oficial y ha si ha de ser para que nuestros hijos tengan mayor futuro escolar y laboral. Nuestros hijos a la escuela en ESPAÑOL y banderas de ESPAÑA en todos los Ayuntamientos de la región catalana YA !!¡¡ ESPAÑA unida jamas será vencida !! ¡¡VIVA ESPAÑA !! ¡¡ CAMPEONES DEL MUNDO !!
| |
| respecte per tothom?? | 10/07/2010 - 17:21:33 | |
| Nom: laura,la one
començo amb una frase teva ...
CATALANS SIGUEU RESPECTUOSOS I TOLERANTS PERÒ REACCIONEM TOTS
nomes em de ser respectuosos ,mirant cap on vols tu ?perque no podem ser respectuosos ,mirant cap on mira molta gent ?
estic començan a tenir por de dir que vaig amb la roja ,,o sigui amb espanya ,per els intolerants com tu ,,,estic a dia de avui a no poder cridar cuant marca un gol espanya per por de que un respectuosos com tu no amb trenquin la cara si senten de on a surtir el crit de gol,,,,
a dia de avui ,ni m'he atrevit a penjar no la senyenra (pq que jo sapiga no hi ha cap equip de futbol catala a punt de guanyar un titol mundial ,ni ha un de espanyol)si no la bandera espanyola pq no vingi ningun penjat i amb cremi la casa si la veuen ,,,
a dia de avui, no m'he atrevit a comprar una samarreta del equip espanyol no fos que amb escridassesin al mig del mercat ,no comprarla pq no pugi viure sense la roja ,,,si no pq estem a un pas de fer historia futbolistica i amb feia gracia tenirla ,,,
tot aixó gracias als tolerants com tu que nomes et saps manifestar si retallant el estatut que ja m'ha esta bé ,pero que potser hi han moltes mes coses i molt mes importants per les cuals manifestar-nos i de les cuals passeu totalment aixó si .
despres de tot això dir-te, que no ets mes català tu per penjar la senyera que jo que no l'he penjada,
i que os va molt bè confondre futbol i esport amb politica i nació
| |
| Re: La | 12/07/2010 - 17:48:34 | |
| Nom: Pep
És tant trist i patètic passejar per carrers de pobles petits i grans, i les ciutats ja no en parlem!!! On som??? A quina època hem tornat??
Això només té un nom: desintegració, no acceptació... Portem un munt d'anys donant-los el pa de cada dia (als que tenen la bandera penjada al balcó, als que van de rojos tot el dia amb la mateixa samarreta "i ja fa pudor")i ara ens surten amb aquestes??? Maletes i aire. Si a Espanya s'hi està tant bé, i tant enyorats esteu...doncs maleta i carretera que allà us seguirem passant el menjar des de Catalunya com em fet durant molts anys i anys.
Són 4 però es fan notar, però nosaltres som més i no ens podem pas arronsar. Són com els gossos peteners: fan molt soroll i després els hi plantes cara i no tenen arguments ni res que els pugui justificar el seu comportament. Visca Catalunya i Independència.
| |
| Re: La | 12/07/2010 - 22:31:18 | |
| Nom: catala
No recorden el menu dels seus pobles, rates per dinar i per sopar
| |
| Re: La | 14/07/2010 - 13:47:02 | |
| Nom: Sensat
Amb actituts com aquestes no anirem enlloc. Em sap greu per tots nosaltres i per Catalunya
| |
| Re: La | 14/07/2010 - 19:18:35 | |
| Nom: laura,la one
per catala ,
el menu aquet que dius el deus haber probat molt tu ,,,
trobo molt fort que aquet comentari hagi surtir en un forum ,per menys a mi no m'han publicat missatgues ,ni crec que amb publiquin aquet ,,,,,
es tant facil criticar i possar a parir a la gent cuant no et surten les coses com volies ,,,,,,,
| |
| Re: La | 14/07/2010 - 23:40:27 | |
| Nom: Independence Day
dons jo hi tinc la meva estelada penjada al meu balcó tot l'any i al que no li agradi "ajo y agua..." Visca Catalunya lliure !!
| |
|
|