Fòrum

TEMA: injusticia a girbau

Re: injusticia a girbau13/07/2010 - 12:28:49
Nom: yolanda

es un fòrum d'opiniò,sens dubte, i gràcies a dèu que sense censura,,perque tothom pot dir la seva sense retalls i això es d'agrair

Respondre  
Re: injusticia a girbau14/07/2010 - 12:28:17
Nom: laura, la namber one

si clar, tu has deixat anar la teva opinió i t'has quedat ben desansada criticant a tort i a dreta a l'empresa que t'ha donat feina tants anys. Jo penso que si tens una taca a l'expedient deus tenir-hi alguna culpa, sino l'empresa et fa fora i prou. pero ja sabem,, que hi ha gent molt conflictiva i per aixo algunas empresas els han de demandar i posarlis tacas a l'expedient. Entenc el teu dret a pataleta, pero una cosa no treu l'altra.

Respondre  
Re: injusticia a girbau14/07/2010 - 14:02:18
Nom: Miquel

Hola a tots,

Jo el que volia donar era :

- El meu suport a la Yolanda per ajudar a reorientar-se positivament en aquesta situació de canvi que està patint, a fi efecte de que no malgasti energies en fets anteriors i que segueixi un camí nou, i per això a vegades és bo un professional. Ho sé per experiència i no porta a cap lloc capficar-se amb l émpresa que t´ha fet fora. A més ha pagat els 45 dies, no? doncs tot ha sigut segons les normes i has de pensar en la nova vida que si vols tindràs en un futur.

- Ref Girbau: Es que.. si parlessim sobre una altra empresa..., potser n´hi ha que no actuen bé, però Girbau té la millor fama a la comarca, guanyada per cuidar al treballador, per la seva seriositat i per ser una empresa exemplar..( i no em poso a favor de ningú.., però donc per supossat que Girbau és una molt bona empresa una empresa magnífica .., i dono per suposat que la Yolanda es una bona professional.., i també que ambues parts tenen coses per millorar, moltes..) però la relació s´ha acabat i s´ha d´acceptar.

- A partir d´aquí hi ha dues opcions :
) Queixar-se i quedar anclat al pasat i no avançar a les coses bones que depara la vida
) O acceptar que s´ha acabat la relació laboral i pensar què ens agradaria fer ara a la vida i mirar de com arribar-hi.. i que ara sabem més de la vida.

Salutacions.

Miquel Coll
Coach Executiu i Empresarial

Respondre  
Re: injusticia a girbau15/07/2010 - 08:24:48
Nom: Elisabeth

Laura One,
deixant a Girbau i d'altes empreses totalment al marge, et recordaré una frase molt realista d'un gran poeta Rus que diu així:
"Jo i el públic sabem el que tot escolar ha après, aquells a qui es fa mal, fan mal a canvi.

I a Miquel Coll li dedico una frase de Paolo Coelho que diu:
"Quan s'está davant el dolor i el patiment les bones paruales perden tot el seu sentit".

Respondre  
Re: injusticia a girbau22/07/2010 - 16:02:20
Nom: Lluís

Que extrany, fa molts dies que no passa de 13 missatges aquest tema... M'extranyava que Girbau no fiqués fil a l'agulla i fes parar aquest fòrum...
Pobra Yolanda i ella anar creient que era un fòrum sense censura, jajaja

Respondre  
Re: injusticia a girbau22/07/2010 - 16:32:13
Nom: Sara

Hola Laura referent a la contesta que li estas donant a la companya Yolanda,perdona que et digui peró no tens gens de raó,no sè si o dius perqué ets empresaria o no, peró yo et diré que la taca en el despido de la companya no te res a veure amb ella,lo que passa es que el empresari té que demostrar que es un despido improcedent i pagar 45 dies si no fiques aixó no seria un despido improcedent,seria objectiu i aqui si que la companya podia denunciar i si guanyes ella podia decidir entre las pelas o tornar al seu puesto de treball,que et pensas que el empresari es tonto.i ara encara es cobra els 45 dies quan sorti la reforma laboral callandito marxaren amb 20 dies. no perdona 12 i els altres 8 una demanda a fogasa.

Respondre  
Re: injusticia a girbau30/07/2010 - 12:08:58
Nom: Pep

Com tens el tema Yolanda, has solucionat algu?

Respondre  
Re: injusticia a girbau02/08/2010 - 16:29:19
Nom: yolanda

no es pot solucionar res, es despido improcedent i per això a callar i ja està,,mentre no diguin que he matat a algù, no es pot fer res de res,,,45 dies per any ho tapen tot,,es una pena però es així,,dintre s'han quedat amb gent que realment no es comporta com cal, treballa lo mìnim però cauen bè...es la dura realitat,,que tinguin sort,,la necessiten

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: