TEMA: injusticia a girbau
| injusticia a girbau | 09/07/2010 - 14:23:44 | |
| Nom: yolanda rodriguez
Vull expresar la meva indignaciò contra girbau. L'empresa 'familiar' que ens volen fer creure, resulta que es una empresa sense escrùpols cap als seus treballadors, aquesta setmana en mig d'un ERO, han fet 5 acomiadaments a base de mentides, però com que reconeixen que son improcedents, dons ens dònen 45 dies per any i a callar. Enhorabona, si volìau fer mal ho heu aconseguit, en el meu cas han dit que no encaixo a l'empresa de futur que volen crear,,i m'han aplicat una falta injustificada,,despres de mès de 3 anys s'enrrecorden que no tinc el perfil? o es que alguna mà negre ha donat falsos informes de mi? Perque aquesta prepotencia? perquè aquestes mentides? quí amb tanta mala fe pot arribar a fer tant mal? despres de 22 anys a diferents empreses de la comarca, amb un currìculum impecable..m'haig de sentir tant menyspreada? no tenim dret d'expressiò? si un superior et maltracta, no et pots queixar? ha set molt injust, i l'empresa ho sap i que hagi tingut la culpa,tambè ho sap, la feina es valora per la tasca feta, no per com li caus al encarregat/da...si et posen a la carta de despido una falta,,que la demostrin,,,si no que te la treguin del currìculum,,espero resposta
| |
| Re: injusticia a girbau | 09/07/2010 - 21:46:07 | |
| Nom: Elisabeth
Benvinguda al món, Yolanda Rodriguez, i dóna les gràcies a l'empresa que t'ha fet trencar l'ou.
Ara i per endavant sabrás que la mentida, l'hipocresía l'insidia i les persones sense escrúpols existeixen no només a les empreses si no arreu de la societat, i quan més poder ténen més nombroses són.
Això no obstant, no sempre les ganes de fer mal són gratuites, si no que normalment neixen de l'enveja, del dogma i de la prepotència. Doncs com molt bé diu la frase: "El clau que sobresurt sempre es colpejat"
Mans negres i falsos informes: son part de la política dels ignorants, corruptes i prepotents.
Agafa el teu Currículum implacable i tira endavant, descubrirás que l'empresa per la que treballaves no et mereixía.
Et paso un informe sobre un recent estuidi del Director General de OIT: la Organitzaciò mundial del Treball( Joan Somavia):
La nova cara de la discriminació en el treball:
Segons un estudi realitzat en el 2008:
neixen noves formes de discriminació, que rès tenen que veure amb el gènere, la raça o la religió.
En particular les pràctiques que penalitzen a les persones amb clara predisposició al lideratge, a la creativitat o a sobresortir "per alguna o vareis raons".
Per algunes persones, la discriminació pot significar l'impossibilitat d'accedir a un determinat lloc que desitgen i pel que estan sobradament qualificats, mentre que per altres pot suposar no accedir a cap lloc de treball en absolut.
Tot i que és el pa de cada día, la discriminació en el treball és una violació dels drets humans que literalment malgasta talents humans, amb efectes perjudicials sore la productivitat i el creixement econòmic.
Yolanda, no esperis massa d'un país on la corruptela, la mediocritat i la falta de lideratge está tant ben instalada en la classe política i les institucions. Doncs part del problema está enraigat en els valors i les normes cultutals i socials predominants.
Molta fé i endavant...., que també hi ha qui desprecia, la falsetat, el tracte de favor, la vanitat i el tràfic d'influències i sap valorar a les persones pel que realment són i valen.
| |
| Re: injusticia a girbau | 10/07/2010 - 12:06:38 | |
| Nom: yolanda
dons la veritat es que amb el temps segur que no hem mereixen,,,se que hi ha gent amb remordiments,,i nomès els hi desitjo que pasin les nits en blanc que m'estan fent passar,,i que si la justicia existeix, posi a cada un al seu lloc,,perque tambè tenen fills,,i poder els hi tocara patir per algun altre lloc,,,gracies a dèu tinc altres valors,,una gran familia i grans amics que hi ha gent que no te ni això..gràcies a tots els que m'esteu donant soport
| |
| Resposta a Elisabeth | 10/07/2010 - 17:06:12 | |
| Nom: Jan
Gracies per el teu missatge Elisabeth.
| |
| Re: injusticia a girbau | 11/07/2010 - 21:52:48 | |
| Nom: Elisabeth
Diuen que qui dona, rep.
Per això em sento apreciada i humilment agraïda "Jan i Yolanda",només voldría afegir que: així com a vosaltres la meva opinió us desperta aprobació i agraïment, en altres els provoca, ràbia ressentiment i odi.
Tothom sap que el camí capa a la llibertat individual es difícil, abrupte i moltes vegades dolorós.
| |
| Re: injusticia a girbau | 12/07/2010 - 11:36:27 | |
| Nom: una
I a tot això Yolanda... els enllaços sindicals on eren??
| |
| Re: injusticia a girbau | 12/07/2010 - 12:04:05 | |
| Nom: laura, la one
aqui s'han de saber las duas partes, que hi ha gent molt conflictiva a las feinas.
| |
| Re: injusticia a girbau | 12/07/2010 - 12:09:37 | |
| Nom: yolanda rodriguez
el sindicat s'està moven ara, abans no han pogut fer res,,els hi van dir a les 9 del matì i el despido va ser A LA 1 DEL MIGDIA,,,a mès a mès han posat a la carta de despido improcedent, que apliquen l'article 54.1 i 54.2...que no hi ha un punt que sigui veritat i que puguin demostrar,,això no quedarà aixì,,a les persones no ens poden fer tant mal i menys amb MENTIDES si alguna cosa de les que fa referencia aquests punts la poden demostrar,,,dons callarè...fan mès cas als falsos informes dels encarregats,,,com es pot arribar a aquests lìmits? espero que la persona responsable del meu acomiadament, tingui remordiments de conciencia..
| |
| Re: injusticia a girbau / Mirar cap al futur..Coaching Experts | 12/07/2010 - 13:31:58 | |
| Nom: Miquel Coll
Hola Yolanda,
Primer de tot sento el què t´ha pasat, però amb aquesta crisi ( també de valors ) no crec se vagis a ser la única persona en aquesta empresa i moltes altres que li pasi durant el 2010 i 2011.
Jo sóc Coach Empresarial i Executiu, també personal ( però en menys ocasions).
És difícil donar-te tots els paràmetres a seguir,.. però si no hi estàs d´acord hi ha mitjans de tota la vida per reclamar una revisió del cas. Cosa que està a les teves mans.
Nosaltres portem casos com el teu i de molt pitjors cada dia, però el que vull arribar és a que un cop enllestit i recompensat el mal que justament et toqui que et recompensin, et recomano fer un punt i final !!! Per la teva salut i autoestima.., evidentment ets una excelent treballadora, no et conec però no en tinc cap dubte..., i com a tal has de començar el teu nou camí, que amb ho què has après d´aquesta experiència, t´ajudarà a trobar quelcom millor tant a nivell personal y professional, això t´ho asseguro, en pots estar ben segura.
Però ho mes aviat possible, has de deixar de pensar en el pasat , és un punt d´inflexió cap a un nou camí. Al qual, si vols, jo com Coach, m´ofereixo gratuitament a orientar-te.
Mira, entra a : http://www.coaching-bcn.com
entra a l´apartat Mobbing.., i al de Formació.., i Coaching..
Jo mateix he pasat en la meva pell situacions com la teva ara.., i puc entendre com et sents..
Però de fet, crec evident que estar clar que una empresa no és una familia, mai ho és.., i moltes vegades volen fer-ho creure, .. una empresa és una empresa, això ho has de tenir sempre present.
En una empresa hi ha un pacte dels teus serveis a canvi d´un sou ( en linees molt generals ), i quan els teus serveis no interessen més o no els poden pagar, la relació està trencada , llavors s´ha de solucionar el conflicte el més aviat possible i començar un altre camí.
( És com una relació de parella.., tu voldries seguir amb algú que diu no vol seguir més..? )
Desgraciadament el sistema és així i ara en crisi encara més.., però hem d´intentar entendre l´altra part també, pensem tots que les empreses ara ho estan pasant molt malament, i han de mirar de sobreviure o tancar.., no és fàcil la seva situació tampoc ( ja sé que no t´agrada sentir això ara mateix en aquest moments ), i et puc assegurar GIRBAU és de les millors empreses d´Osona , peròevidentment és una empresa, i el fet de treballar bé no assegura que s´hi pugui estar tota la vida. HEm d éstar preparats pel canvi, .. ja no existeixen les empreses on entres i et jubiles..., això ja no existeix..
Per altra banda, ara crec important veure com afecta això a lres teves relacions amb tu mateixa, amb la teva familia, i amb les teves amistats, com ho penses portar, doncs ben fet, cada una de les parts et multiplicarà les forces i possibilitats de trobar el que vols, et queden moltíssims anys per fer coses i noves feines, inclús la teva empresa.., res és impossible.
També hem de mirar, seguint el que t´agradaria aconseguir, de començar una formació específica acadèmica reglada o no, sobre temes que t´agradin, pots arribar a formar-te en el que vulguis i ser el que vulguis.., i hi ha molts mitjans sencills per arribar-hi, encara que només sigui per sentir-te diferent, per tenir una il.lusió, i veuràs com ho acosegueixes.., i jo m´ofereixo a ajudar-te gratuïtament.
Per el que veig això et va pasar el 7 de Juliol, ..., doncs avui és el teu primer dia dels molts que tens , avui entres a casa i amb tota la il´lusió de qui està viu, expliques al teu marit, fills, amics, com t´agradaria que fods la teva vida, què vols fer, de què vols treballar, co vols viure i que penses treballar en una feina que t´agradi i et faci créixer i a la vegada disfrutar de tu , la familia i els fills.. i que a partir d´ara tu portes el "volant" de la teva vida.
Pensa en les coses bones que saps que tu ets i saps fer, les teves habilitats i aptituts, e dona´t compte del que no t´agradava a la anterior feina i que no ho penses viure mai més.., feia temps que no veies el molt que vals..., i gràcies a aquest canvi ,.. ara ho refermaràs i caminaràs cap al camí que sempre has volgut, arregle les coses i oblida el pasat, i posa les teves energies cap on vols anar.
Tot això semblen paraules molt maques però que creus que no et portaran a res..., sols llegir-les ja t´està portant al canvi, cap al teu nou i més positiu futur.
Evidentment, una gestió de canvi porta el seu esforç, que ha d´esser una mica dirigit per un professional, en aquest cas un coach.
I com jo sóc de Vic, encara que treballem molt a Barcelona, però cada vegada més estem concentarnt-nos a Vic doncs hi ha i hi haurà molta necessitat de verdadres "coachs pràctics" és a dir qe la teoria es maca però sense arribar a la solució pràctica no tindria sentit.
Ara per ara et recomano tranquilitat, no actuis sense pensar-t´ho dues vegades i utilitza les teves energies per al futur i no lluitis contra el pasat, com es diu a vegades, desfes-te de les motxilles que portaves..
Pots contestar-me al : mc@coaching-bcn.com
Cada minut que perdis en el pasat és un minut que et faltarà per poder dedicar-te al futur
Salutacions i ànims.
Miquel Coll
| |
| Re: injusticia a girbau | 12/07/2010 - 19:09:55 | |
| Nom: laura
perdoneu pero tot plegat sembla que esta una mica manegat, tant la pregunta com la resposta. Això és un forum d'opinió o un espai de publicitat?
| |
|
|