TEMA: Estatut=la gabia de Cataluya
| Re: Estatut=la gabia de Cataluya | 06/07/2010 - 13:05:22 | |
| Nom: a Jan
Pensa que n'hi ha molts que no volen anar o a unir-se amb els traïdors a Catalunya.
| |
| Re: Estatut=la gabia de Cataluya | 06/07/2010 - 16:08:11 | |
| Nom: Caminallum
Hola laura, la one. Usted quiere la independencia?, si su respuesta es si, luche por ella, si su respuesta es no, por favor no incluya a los inmigrantes en este embrollo, gracias. Salút e independencia.
| |
| Re: Estatut=la gabia de Cataluya | 06/07/2010 - 18:52:55 | |
| Nom: Jan
Donc mira Laura, jo penso que precisament serán els catalans de mena els que majoritariament votarán no, i en canvi molts immigrants votarán que si, la rao: la ignorancia es molt atrevida.
| |
| Re: Estatut=la gabia de Cataluya | 07/07/2010 - 17:33:08 | |
| Nom: Asdfg
un vot mes per anar ala platja..
| |
| Re: Estatut=la gabia de Cataluya | 07/07/2010 - 19:01:05 | |
| Nom: laura ,la one,
ara si que contesto jo ,que a les 5 del mati estic dormint gracies a deu(mira que hi han nicks i es tenen que possar el meu,,aquestes criatures,,,,)
caminalium,, o algo aixi ,JO no vui la independencia ,si no llegueix el historic de aquets temes i o veuras. deunos en guard de tornar a lluita per una independencia ,
amb els problemes que hi han i nomes es movilitzant per coses que ara com ara a mi no amb treu-en el son ,,,com va dir no m'hen recordo qui al "montilla" ,,,,cuants catalans es despertan pensan en la independencia????encara que hos faci malt casi que ningu ,,,els cuatre integristes i para de contar ,,,,que hi han mes problemes home ,,,,,
| |
| Resposta a "laura ,la one" | 07/07/2010 - 22:24:58 | |
| Nom: Pere Vinyeta i Obiols
Tens molta raó, Laura. Amb la quantitat de problemes que tenim suposo que pocs catalans es desperten pensant en la independència.
Problemes amb les pensions minses que ara ens baixen, reducció de sou a mestres, metges, etc, infraestructures obsoletes, pèrdua de llocs de treball per deslocalització d'empreses, etc.
Saps com es reduirien considerablement els efectes d'aquests problemes que he esmentat? Doncs, per exemple, amb una injecció anual de 22.000 milions d'euros.
Aquesta xifra és la que Espanya treu de Catalunya CADA ANY i que amb la independència deixaríem de perdre.
Veus Laura com la independència és important per tothom? Fins i tot és important per a tu que dius que NO VOLS LA INDEPENDÈNCIA, ergo vols que et robin 22.000 milions d'euros a l'any.
Això diu molt de la teva bondat... o és desconeixement?
Salutacions.
| |
| Re: Estatut=la gabia de Cataluya | 08/07/2010 - 10:43:25 | |
| Nom: predicador
Laura tranquil·la que ja es veu que no és escrit teu perquè no hi ha cap falta d'ortografia
| |
|
|