TEMA: A qui competeixi
| A qui competeixi | 01/07/2010 - 23:56:42 | |
| Nom: vei que passaba per allà
Dijous 23,41 de la nit, no un dijous de festa no, un dijous normal. Dema la gent treballa o això em sembla a mi. Passo per davant del carrer on hi ha la Torratxa. El carrer tallat i unes taules on han sopat, ara tot just el "spiker", perdoneu no se escriure-ho en catala, acaba d'anunciar que esta a punt de començar un concert, es al.lucinant -
A quina hora acabarà, quina cara fara la gent dema al mati, (no la que esta al concert que no crec que aquets bretols treballin, si no els pobres veins que tenen que aguantar aixó?.
A qui competeix aquets fets ??? perque han de aguantar aquestes ximpleries? la setmana que vè demanare tallar el meu carrer, creieu que m'el donaran ? crec que no....pero bé per probar... fare la "festa de la mongeta" i convidarem a algun regidor si fa falta.
No crec que passi la censura aquet tema sencillament m'agradaria saber a qui li devem el plaer de tenir concerts de matinada a vic, sense venir a cuento.
| |
| Re: A qui competeixi | 07/07/2010 - 00:41:45 | |
| Nom: Un altre pringat
Hola, tens sort de que nomes tu faguin de tant en tant, als veins del casal Guiteres, ens fan ball TOTS els disabtes a la nit i tambe els diumenges per la tarda de TOT L'ESTIU, cada any igual, i ja en començem a estar farts.
Ni set ocurreixi buscarte casa per aqui o quedaras tan fart com nosaltres.
| |
|
|