TEMA: Justícia
| Justícia | 30/06/2010 - 22:42:19 | |
| Nom: Uns dels nostres
Finalment s´ha fet justícia, desprès de l´injust empresonament dels senyors Millet i Montull durant 13 llargs díes, avui han recuperat la seva merescuda llibertat.
| |
| Re: Justícia | 01/07/2010 - 09:14:08 | |
| Nom: Una funcionària
merescuda llibertat??? Robar té les seves conseqüències, i 13 dies ha estat un regal... que vagin tastant la presó que és el que es mereixen.
Que hi ha més mans que se´n han beneficiat i aquests dos només són la punta de l iceberg? doncs segur que sí. Ara llibertat merescuda... "ni hablar del peluquin" molt més es mereixen...
| |
| Re: Justícia | 01/07/2010 - 15:15:02 | |
| Nom: Jan
"Funcionaria", això es Catalunya, ho sento però em sembla que no estàs al dia de com es funciona en aquest pais. El problema sempre es Madrid.
| |
| Re: Justícia | 06/07/2010 - 18:14:34 | |
| Nom: Una funcionària
Segurament no entenc de què va el pati, ni de com funciona catalunya, tot i se catalana de cap a peus...
Però una cosa si que la tinc clara... tots els seus trepitxeos, més tot el que s´han enbutxacat és un delicte i com a tal, té les seves conseqüències...
De politica no hi entenc massa, de fet tampoc m´interessa i molt menys vist el panorama que fa més pena que goig... però si hi ha una cosa que tinc clar´ñissima en aquesta vida, com a valor, com a concepte i com a modus vivendis és la justicia i tanta impunitat a mi em mareja.
Jo només entenc una cosa que robar és delicte i que com a tal té les seves conseqüències... per tant, no tinc res més a dir.
| |
|
|