TEMA: PP a Osona
| PP a Osona | 29/06/2010 - 11:58:26 | |
| Nom: Sin acritú
Al Sr. Vilalta li hauria de caure la cara de vergonya pel recurs d'inconstitucionalitat contra l'Estatut.
Si tingués un mínim de dignitat plegaria, però és clar que no en té i que, per tant, continuarà.
Senyors del PP busqueu-vos lloc per viure que aquí no us hi volem.
Boicot al PP !
| |
| Re: PP a Osona | 29/06/2010 - 15:01:57 | |
| Nom: Freedom
El que sí està clar que cap partit polític español defensarà mai els nostres interessos. El PP ja te la seva retallada i el PSOE diu que no ha set tant i que "es una gran sentencia". I els catalans aquí amb un pam de nas rebent cops per tot arreu. Au va, ja n'hi ha prou de ser tan ingenu. Boicot al PP i boicot España. Jo mai havia set independentista però a partir de avui ho seré com el que més. FORA ESPANYA, FORAAAAAAAAAAAA!!!!! CATALUNYA, UNA NACIÓ INDEPENDENT. Collons!!!
| |
| Re: PP a Osona | 29/06/2010 - 15:56:12 | |
| Nom: JO si
Boicot al PP i revolta. Si ells han anat a las dolentes, a las dolentas anirem. Ataquem a tot el que sigui Espanya!!
| |
| Re: PP a Osona | 29/06/2010 - 18:08:32 | |
| Nom: xato
No et preocupis que al PP nomes li voten els del PP.
De moment a Osona es un partit fantasma estan les paperetes però res mes. A barna tenen els seus incondicionals i ja esta, sempre estan si no recordo malament en un 14 o 15 àscons i d'aquí no surten.Si demanes un boicot que també sigui per ERC per enganyar al seu electorat. Molt independentistes i després es venen per un cadira al govern.
| |
| Re: PP a Osona | 29/06/2010 - 20:59:08 | |
Bé, no hi són però quan els interessa posar el nas a Catalunya prou que troben la força de interferir. Si no mira lo de l'estatut. Per més que no hi són han tingut la última paraula.
| |
| Re: PP a Osona | 30/06/2010 - 15:39:22 | |
freedom, el nas a sigut desde madrizz aquí van estar a punt de firmar.
| |
| Re: PP a Osona | 30/06/2010 - 21:45:22 | |
No en trec res jo que estiguessin apunt de firmar. La qüestió és que no ho van fer. Sigui des de aquí o des d'ellà el PP és a tot arreu. I sempre tenen la última paraula. I no se quina diferencia i veus amb la Lidia Camacho amb la resta de PP's españols.
| |
| Re: PP a Osona | 01/07/2010 - 22:25:33 | |
L'única diferencia es que aquí desde que va marxar ALeix Vidal Quadras, es van tornar una mica mes catalans que espanyols. Peró penso com tu, les diferencies se les carreguen desde Madrizz,
| |
| Re: PP a Osona | 04/07/2010 - 20:50:36 | |
| Nom: Lyco
Si jo hagués tingut la desgràcia (que no la tinc) de ser del PP a Catalunya, ara m,amagaría sota les pedres i no sería mai més capaç de sortir al carrer amb la cara ben alta. Són gent perversa i ho han demostrat.
| |
|
|