Fòrum

TEMA: LIPDUB2

LIPDUB229/06/2010 - 00:45:13
Nom: Amelie

He tornat a encetar aquest tema ja que he vist les crítiques obtingudes i voldria donar el meu punt de vista.
La LIPDUB és una iniciativa de la universitat de Vic per atreure estudiants per el nou curs, si efectivament, de la mateixa manera que ho és el video promocional de qualsevol altre universitat, però no és això, ha demostrat ser una iniciativa creativa, diferent, cooperativa, clar que hi ha moltes persones que ho crítiquen els que encara viven " la vieja escuela y los metodos tradicionales de enseñanza" segurament els mateixos que creuen que els professos ahurien de portar una regla per pegar a l'alumne per no portar-se be.

Des de quan, ser creatiu, cooperatiu i diferent es poc formatiu? Els experts diuen que el futur depén de la varietat d'iniciatives i el descobriment de noves vessants, si ningú s'atreveix a fer coses diferents és impossible avançar cap endevant.

També, hi ha altres que comenten que els alumnes és dediquen a ballar i no a estudiar, jo em fa vergonya pensar que hi ha gent tant inculta que posa aquets arguments amb contraposició. Els alumnes han dedicat un dia a fer una activitat diferent!! però es que a sobre és una activitat fomrmativa de cooperació, fa goig veurels!! Segons els experts la evasió de les activitats quotidianes produeix més rendiment a nivell formatiu i laboral, això si que és un argument per a realitzar-ho!

Finalment vui dir que crtiticar és molt fàcil i gratis,que les persones que construiran el nostre fotur esper-ho que siguin persones creatives, dinàmiques , solidaries i cooperatives, i no persones rutinaries i estancades...

Bona feina UVIC!!

Respondre  
Re: LIPDUB229/06/2010 - 10:48:02
Nom: Enric

Em sembla una iniciativa molt encertada. Al contrari de les veus discordants crec que la filosofia es la mateixa que les colonies, olimpiades i sortides d'altres centres on es fomenta la participació, la organització i la convivencia fora del que son estrictament les classes. I es un orgull pels participants veure que l'esforç i la constancia tenen la seva recompensa.

Respondre  
Re: LIPDUB229/06/2010 - 13:25:14
Nom: ex - estudiant

Estic molt orgullosa que Vic tingui universitat, pero per llàstima no es de qualitat. El problema de la UVIC és que no fa res per buscar talents, els bons estudiants de la comarca marxen a les bones universitats de Barcelona, i els que venen no són els bons estudiants, son els que no han entrat a les universitats de prestigi perque tots sabeu que a Vic no hi ha nota de tall. Aquest és el problema de la UVIC, deixa escapar talents i només incorpora estudiants mitjans o refusats d’altres universitats. Hauria de fer més tasques d’investigació, recerca, etc... Fixeu-vos que només es fan estudis del considerats “estandard”. Magisteri, empresarials, traducció, etc... pero no hi ha estudis importants com MBAs, genètica, enginyeries series, etc... És una llàstima, pero mentre sigui així la universitat de Vic serà una universitat de segones. I sé del que hi parlo, per sort, jo vaig tenir el titul quan la uvic era centre adscrit a d’altres universitats, pero tot i així he tingut molts problemes per trobar feina, abans agafaven a gent de l’autonoma o la UB que a mi!

A veure si la nova direcció soluciona aquest greu problema

Respondre  
Re: LIPDUB202/07/2010 - 22:59:52
Nom: per ex-alumne

Aixó que he llegit, ho he sentit desde que vaig entrar a aquesta Uni, ja fa uns quants anys.
Es una lleguenda urbana com tantes d'altres i ho seguirà sent per quatre que no tenen cap criteri.
Jo he trobat feina i he estudiat a Vic, conec molta més gent que ha estudiat a Vic i està treballant amb càrrecs importants, el que val es la persona.
On es el problema ?
Deixem-nos de tonteries, que es pot millorar, segurament, que altres Unis són millors, segurament però deixem de anar contra aquesta Uni. i mirem endavant.

Respondre  
Re: LIPDUB202/07/2010 - 23:41:00
Nom: clavat

"Ex-estudiant": el teu missatge m'ha deixat clavat a la cadira. No havia llegit mai una autocrítica tan ferotge: acabes de dir de tu mateix(a) que ets una persona mediocre, amb nota baixa i poc brillant. Fantàstic!
El teu comentari està ple de faltes d'ortografia i a sobre menteixes: a la UVic hi ha carreres que tenen nota de tall.
Si tots els exestudiants tenen el teu nivell potser sí que s'han de preocupar. Sort que en conec d'altres que demostren la seva gran competència (i troben feina de seguida).

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: