Nom: Aloe
Segueixen els robatoris, encara que tant la Policia Local i els mossos diguin que a la comarca no passa res. Que són casos puntuals, que el que està passant és degut a la crisi, i jo els dic que el lladre roba amb i sense crisi, a què estan esperant per ficar mà? que els ciutadans ens tirem al carrer i ens prenguem la justícia per la nostra mà? fins que no passi alguna cosa molt greu no faran res. Jo mateix estic veient coses que abans no passaven, camells venent droga, gent bevent alcohol pels carrers, nens menors d'edat als carrers sense cap adult que respongui per ells a altes hores de la matinada, fins i tot passar la policia i no parar-se per veure que fan al carrer a aquestes hores, definitivament ja no podem ni dormir tranquils perquè mentres dormim estan robant en algun comerç del nostre barri, mentre nosaltres estem pagan a les auoritats perquè actuin i no fan res. En difinitiu crec que estic en el meu dret d'exigir poder sortir de casa sense haver d'anar mirant al voltant per si ve algun delinqüent, poder anar a comprar sense que em robin, i poder dormir traquil sabent que la policia està fent el seu treball, que crec que per això estan, si no haurem de patrullar nosaltres.
|