Fòrum

TEMA: Millet i Montull al trullo

Millet i Montull al trullo17/06/2010 - 22:02:22
Nom: almogaver

Ara que tenim als dos amics a la presó, tinc una sensació ambivalent, d´una banda m´agradaria veure-l´s picant pedra a una carretera amb cadenes lligades al peus i demanant al poli de les ulleres negres "jefe puedo beber agua" i que el poli els hi digui "no, no pots per xoriço".
Però per l´altre banda sento molta pena per la jutgessa, ja que crec que ha begut oli, com s´atreveix a enfrontar-se amb aquests senyors?.
Els nostres amics (polítics), és a dir, la mafia, ja s´encarregarà de traslladar-la a algun jutjat del poble més petit de de l´Espanya profunda (més que rès, perquè reflexioni per la seva agosarada actitud)

Respondre  
Re: Millet i Montull al trullo18/06/2010 - 09:15:05
Nom: Jan

Efectivament, així es, per això es vol que la màxima instancia judicial sigui a Catalunya, per tenir.ho encara tot mes controladet. Referent a aquesta Jutjesa, normalment sels treuen del devant "per elevació" cap a l'Audiencia, cap a Madrid, etc. De totes maneres lo saludable pel pais seria que el Millet "tirés de la manta" cosa que no passará pas, per les raons que ja tot.hom sap.

Respondre  
Re: Millet i Montull al trullo18/06/2010 - 09:43:57
Nom: laura

a mi em sap greu que vagin a la presó. Són dues persones grans i no és el lloc més indicat, ves a saber que els hi faran els altras presos i ells no es poden defensar!

Respondre  
Re: Millet i Montull al trullo18/06/2010 - 16:04:04
Nom: xato

Molta propaganda però al final ni presó ni quartos,sortiran, i a viure la vida amb les butxaques ben plenes de diners.
A nosaltres per cagarla amb la declaració sens cau el pel, a ells s'emporten 6milions de € i aquí no passa res(ves tu a saber a quants polítics hauran sucat les mans).

Respondre  
Re: Millet i Montull al trullo18/06/2010 - 16:56:23
Nom: Anònim

El "delicte" pel qual, aquest parell sabràn, per fi, de quin color es el terra de l'interior de la Model, és el de "tràfic d'influències". Penseu-hi. Què és fer tràfic d'influències? I amb qui has de tractar? i has d'empastifar???. Això nomès és la tapa de la tapa del pou de la merda.

Respondre  
Re: Millet i Montull al trullo18/06/2010 - 19:18:02
Nom: Jan

Anònim, ja no hi son pas a la Model. A tu o a mi si que ens hi portarien però per aquests ja varen fer presons de 5 estrelles, a mes, en quatre dies tots fora. Visca Catalunya justa. I no oblidem que d'això te totels les competencies la Generalitat.

Respondre  
Re: Millet i Montull al trullo19/06/2010 - 08:26:10
Nom: Un de tants

No es sols Millet i Montull , son molts i molts i molts mes, pro no passara res, llops amb llops no es moseguen; Aixo si els que tenim fulla selarial, "ULL"
no ens euivoquem amb els Srs de Hacienda, perque
aqui nosaltres podem ser els Llops pro Ells son la manada, pro de Lleons. Molt be pels politics, i governants de Catalunya i Espanya, un 10

Respondre  
Re: Millet i Montull al trullo19/06/2010 - 11:44:55
Nom: ROC

I a sobre ara els tenim que mantindre tots nosaltres a la presó. Sería millor que tornesin els que han robat.

Respondre  
Re: Millet i Montull al trullo19/06/2010 - 23:29:29
Nom: Una funcionària

Amiga Laura,
a mi més que pena em fan vergonaya, sincerament! En la meva opinió la edat no pot ser l´escut que els otorgui la impunitat. Si han robat han de ser responsables amb les seves conseqüències, perquè aquest és el problema quer tenim en aquest diví pais... posen la mà i com que no passa res EQUIPARABLE amb el mal que han fet... els hi val la pena correr el ric d´enriquir-se, i així si no els enganxen tot això que s´emporten i si els enganxen, els surt "barato" en comparació amb el què s´han endut, per tant estem creant un pais de lladres on la impunitat i la relativitat són un grau... així anem... això sí... treiem 5% als funcionaris... quan en realitat si es tornes tot el que s´han embutxacat entre tots i no es malgastés tant... potser aquest 5% seria una congelació de sous i prou... en fi... m'enmalateix pensar que hi ha tant xoriço suelto... Millet i Montull 2 més que els toca pagar pel que han fet, a mi no em fan cap pena, ni una!

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: