TEMA: La roja me la trae floja
| La roja me la trae floja | 17/06/2010 - 08:26:39 | |
| Nom: Un culé de mena
Ei, com ho veieu això de la roja, tota plena de jugadors del Barça. Us fa una mica de repelús o kè?
O tant s’us en fot i us encanta com juga, que gairebé s'assembla al nostre barça.
Mireu el Mundial? Us vau alegrar que perdés ahir? Voleu que Espanya guanyi el mundial? Que quedi eliminat a les primeres de canvi... O només patiu perquè ens tornin l’Iniesta, el Xavi, el Pique i tota la penya sans i estalvis?
| |
| Re: La roja me la trae floja | 17/06/2010 - 09:36:03 | |
| Nom: jo
Doncs a mi em va saber molt de greu que perdessin.
Jo com a espanyola i catalana vull que espanya guanyi el Mundial. Crec que la gent tenen les idees equivocades, si no els hi agrada que els jugadors del Barça portin la samarreta vermella
no s'ho mirin ja que ells , els juagadors guanyan molta pasta i tan els fa portar la samarreta vermella o lila. I crec que hi ha molt bon rotllo entre tots els jugadors siguin d'on siguin.
Visca la roja i visca espanya!!!
| |
| Re: La roja me la trae floja | 17/06/2010 - 09:45:40 | |
| Nom: montse
estic d'acord completament amb aquest comentari
| |
| Re: La roja me la trae floja | 17/06/2010 - 10:30:07 | |
| Nom: CAT
Què voleu que us digui? treballo en una empresa que jo sóc l'únic català i gràcies a ells ara sóc més independentista que mai!! quina pena que foten ara amb la roja (més ben dit la coja, jejeje), demanen festa a la feina per veure el partit a la televisió, els que treballen tots amb el pinganillu a l'orella....... fot fàstic, i tot el dia despotricant de Catalunya i del Barça. Per més dades, l'empresa situada al Vallès Oriental, més concretament a Lliçà de Vall.
Pit i collons companys de la terra!!!! (em sento com el negre de Banyoles, dins una vitrina)
| |
| Re: La roja me la trae floja | 17/06/2010 - 11:12:40 | |
| Nom: Freedom
Tan de bó perdin els tres partits i no passin de la primera fase. No em dona la gane de pagar 600.000 euros a una colla de jugadors que van a jugar per una bandera de la qual no em sento identificat. Si españa se'ls vol gastar que ho fassin però no amb els meus diners. VISCA CATALUNYA QUE ÉS D'ON SOC.
Per cert, si els españols despotriquen constantment de nosaltres, per que no fan un referèndum ells per fotrens fora d'españa i que s'espavilin. Però clar nosaltres em d'anar pagant el seu folclore portan gent disfressada de vermell pel món. Quina impotencia, Déu.
| |
| Re: La roja me la trae floja | 17/06/2010 - 12:24:53 | |
| Nom: QUE NO GUANYIN RES!
Per mi que no guanyin cap partit! Son una colla de prepotents espanyols! el dia que Catalunya tinguem una selecció propia guanyarem un mundial.
A que ells no ens deixen tenir selecció?¿?¿ DONCS TANT DE BO PERDIN TOTS ELLS PARTITS!!
VISCA CATALUNYA LLIURE!!*!!
| |
| Re: La roja me la trae floja | 17/06/2010 - 12:40:32 | |
| Nom: Foger
que els eliminin de seguida i tornin els del barça a descansar per a tenir-los a punt per a la pròxima temporada
| |
| Re: La roja me la trae floja | 17/06/2010 - 13:20:28 | |
| Nom: laura,la one
es que llegueixo i no m'ho crec ,,,,pero si la
i que consti que per anar a jugar amb espanya no els hi possant cap pistola al pit ni molt menys no fa falta ser molt llets per buscar-se una excusa i no jugar ,,,m'he trencat una cama ,,,tinc els bessons malament ,,,etc etc
| |
| Re: La roja me la trae floja | 17/06/2010 - 13:33:22 | |
| Nom: Culé 2
Esta molt bé aixo de la coja , jajaja , per mi ja fan be de no posar-hi el peu , vull dir de no anar a totes com es va veure clarament , que es fotin i els del barça cap a casa sans i estailvis .
Volen jugar com el Barça sense en Messi , que els eliminin de seguida i que l´accident de l´Eurocopa hagi sigut un mal son.
La culpa es de´n Figu , o més ben dit de la Carbonero , de destrempa en Casillas i se les meja amb patates , per mols anys i per moltes derrotes.
| |
| Re: La roja me la trae floja | 17/06/2010 - 15:30:52 | |
| Nom: isa
Doncs a mi "me la traen floja" tots, la selecció , el barça, el madrid... amb els problemes que tenim a sobre i els sous que guanyen tots aquests senyors ...i a sobre els endiosem!!
| |
Anar a la pàgina 1 2 3 4 5 |
|
|