TEMA: La roja me la trae floja
| Re: La roja me la trae floja | 12/07/2010 - 16:46:00 | |
| Nom: Puig
I tant que sí!!!!!!!!!!!!!!!! Campions del món, sí senyor. Quin fart de riure amb el que firmava "un"...molt bona crònica. Per cert, vas passar per la Terra?? hauries de fer la crònica també home!!! Jo si vaig veure el partit com moooolts catalans, per cert, quins nervis vam passar!!! S'ha de gaudir de tal notícia home!! Tal i com va aquest país, almenys una bona notícia...a celebrar-ho com cal.
| |
| Re: La roja me la trae floja | 12/07/2010 - 17:41:31 | |
| Nom: pep
És indignant, com la majoria d'"immigrants", vinguts de fora de Catalunya, ara estan reclamant una cosa que no ha s'havia vist mai. Primer de tot, els catalans hem sigut acollidors, no hem rebut mai unes putes gràcies, i a la mínima que es pot mostrar un símbol patètic, com és la bandera española a qualsevol part del pis, del cos, del cotxe..., ens la passegen pel morro sense pensar que qui els dóna i els va donar menjar quan van venir majoritàriament als anys 60 i 70,és Catalunya i els catalans. Ens estan mostrant contínuament una falta de respecte i d'educació que un gos és de més bon entendre. Com diu molt bé la bufanda del xicot que surt a la portada d'osona.com avui:" esto es españa y al que no le guste que se vaya", doncs jo li dic: "això és Catalunya, i si no t'agrada et pago el bitllet d'anada a tomar pel cul". Visca Catalunya i Independència total i ara.
| |
| Re: La roja me la trae floja | 15/07/2010 - 15:27:12 | |
| Nom: jarl
Otro con el culete escocio. Hayyy polaquito, polaquito.
| |
| Re: La roja me la trae floja | 22/07/2010 - 14:54:25 | |
| Nom: Yo
Quina llàstima...es ben cert allò que diuen que tothom te dret a la vida, així ens va en aquest pais, amb pensaments com el teu...
| |
Anar a la pàgina 1 2 3 4 5 |
|
|