TEMA: Solucions per la crisi
| Solucions per la crisi | 14/06/2010 - 14:47:10 | |
| Nom: Freedm
Obro aquest forum per parlar d'una forma coloquial i atenadora per la gent de carrer per proposar coses que puguin donar un granet de sorra a aquesta crisi.
Jo, per exemple, proposaria als empresaris catalans que identifiquessin els seus productes amb si són de catalunya. No per anar en contra d'espanya peró si que podria aportar un granet de sorra a enfortir la economia de la meva zona.
| |
| Re: Solucions per la crisi | 15/06/2010 - 10:27:04 | |
| Nom: isa
Perdona la meva ignorància però, com ajudaria això a la economia catalana??
| |
| Re: Solucions per la crisi | 15/06/2010 - 21:53:48 | |
| Nom: Nano
Dona, es evident que si consumim productes propers estem donant feina i per tant vida a la gent del nostre voltant, que, a la vegada ens en donarà a nosaltres.
Que no pasa quan entrem a comprar als xinos o fins i tot a molts hipers.
De fet es una de les claus de la crisi, la globalització (només per als beneficis) que comporta al producció al lloc del mon on menys despeses hi hagi (llegeix cobertura social, sanitària, etc.) per tal de que comprem productes barats i de retruc cada cop més pobres.
En fi, ja ho deia A.E.
Hi ha dues coses infinites.....
L'univers
i la estupidesa humana.......
I de la primera no n'estic del tot segur.
Siau.
| |
| Re: Solucions per la crisi | 15/06/2010 - 22:26:47 | |
| Nom: roc
Totalment d'acord, estic fart d'anar a la fruiteria per exemple i no sapiguer l'origen de les mercaderies.
Aqui la "Gene" tindria molt a fer. En comptes de perseguir qui posa un cartell amb castellà, perque no viguila el que es posa a la venda.
| |
|
|