TEMA: Assumpta Fargas, si o no?
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 12/06/2010 - 00:20:32 | |
| Nom: bonanit
Aquest és el problema principal del país. Els polítics mediocres que s'han pensat que tots els ciutadans i ciutadanes som titelles a la seva disposició.
Ara fan fora a la rectora sense tenir en compte l'opinió de ningú, demà vés a saber qui serà...
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 14/06/2010 - 00:02:53 | |
| Nom: miquel
Assumpta estem amb tu, com tu has demostrat sempre estar amb l'UVIC.
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 14/06/2010 - 00:14:13 | |
| Nom: maria
Jo també, el meu total recolzament per l'Assumpta Fargas, que treballa per la nostra ciutat i universitat i no per la politica. I ho ha ben demostrat, és sincera, valenta i honesta.
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 14/06/2010 - 19:18:48 | |
| Nom: Eli
Doncs no el volia pas el lipdub aquesta rectora, però ràpid que s'hi va apuntar quan s'havien de parlar del seu èxit
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 15/06/2010 - 21:33:59 | |
| Nom: ja ho sabia
No m'he equivocat de gaire... passa que la realitat sempre supera la ficció!
| |
| Afirmació incorrecta. | 22/06/2010 - 10:23:00 | |
| Nom: josep_7491
Caram, Peret,
¿d'on ho has tret això de que la seva familia domina l'Escola d'Infermeria des del primer dia?
M'agradaria ens ho expliquèssis, ja que a mí, i crec que hi tinc quelcom a veure, no em consta.
¿Ja saps quin i on va ser el primer dia de l'Escola Universitària d'Infermería?
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 22/06/2010 - 13:50:27 | |
| Nom: Josep Bruch
Sr. Peret,
en el seu moment vaig tenir quelcom que veure amb l'Escola Universitària d'Infermeria, de Vic, i puc parlar del tema.
¿Te la més mínima idea de quan, com i qui la va crear, l'escola?
Jo sí. I no em consta aquesta afirmació que vosté fa de la Dra. Fargas i la seva familia.
¿Pot demostrar-la?
Si no pot fer-ho aquí, públicament, entendré que vosté falta a la veritat de forma interessada.
Només em restarà un dubte: ¿per interessos personals o polítics?
I per tal que no hi hagi cap dubte, ho signo amb el meu nom i cognom.
Josep Bruch
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 01/07/2010 - 13:47:25 | |
| Nom: vigatana
Crec que és un bon moment per fer el canvi. Cal que la Universitat de la nostra ciutat sigui una Universitat de debò i creixi amb un projecte fort i sostenible . Cal una renovació i per fer-la s'ha de fer amb una persona nova, d'alt nivell i renovada que prengui decesions valentes i que no tingui por.La comunitat universitària moltes vegades és massa tancada i a més tot queda amb família. Cal tirar endavant i projectar la univesrtitat de Vic a l'exterior. Crec que aquest nou rector pot donar aquest impuls i no quedar-nos amb els de sempre i que no gosen a vegades prendre decisions per amiguismes.
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 02/07/2010 - 17:33:41 | |
| Nom: Josep Bruch
Sr. Peret,
encara espero la seva resposta. En té?
| |
|
|