TEMA: Assumpta Fargas, si o no?
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 11/06/2010 - 10:19:08 | |
| Nom: laura (la guapa)
Assumpta Fargas SI, ens va deixa fer el lipdub!!!
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 11/06/2010 - 12:53:00 | |
| Nom: Un estudiant
ja era ora que la fotessin fora.
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 11/06/2010 - 12:54:28 | |
| Nom: Pardalet
Aquesta colla volen continuar vivint del cuento. Tenen por que els fotin fora en a tots. Vila d'Abadal, endavant les haches!!!!
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 11/06/2010 - 12:56:41 | |
| Nom: Un altre estudiant.
Assumpta, estem amb tu. No t'arronsis.
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 11/06/2010 - 13:17:44 | |
| Nom: Lyco
Jo vull donar el meu recolzament a la sra.Assumpta Fargas, persona idònia, al meu entendre, per el càrrec que ocupa. Em sabrà greu que la canviïn.
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 11/06/2010 - 20:09:20 | |
| Nom: Surt el sol
Au... necessiten un "cap de turc" per acabar la rabiola... i si algún nom els hi agrada doncs ja en parlarem, però l'Assumpta segur que no "per una pèrdua total de la confiança". Segur que ha fet coses bones i coses dolentes. Potser el pitjor que ha fet ha estat confiar massa en qui no tenia que fer-ho i els hi ha posat la Universitat "en bandeja", però la Universitat de Vic treballa i treballa bé i ara tothom a aguantar la rabiola del president i allò tant infantil del "amb tu ja no jugo". És un problema fiar-te tant de la gent que fa política per fer carrera i no pas per fer alguna cosa positiva que no sigui per ell mateix, perquè donde dije DIGO digo DIEGO i "se siente"
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 11/06/2010 - 21:53:02 | |
| Nom: ja ho sé
Us dic que dirà el president de la FUB dimarts? Si és que ja ho sé!! (quina sort aquesta possibilitat de preveure les coses!!) Dirà a la comunitat universitària:
1. Jo estic amb la universitat de vic. La universitat ha demostrat el seu potencial, la seva excelència, la seva bona manera de fer les coses.
2. No volem un nou model de la Universitat de Vic, volem un canvi, que la impulsi, que li dongui noves ales, que la faci més gran, que faci que la Universitat de Vic sigui coneguda a tot arreu.
3. No canviarem el model, seguirà tot igual, senzillament no confiem amb la rectora i amb algun altre que la recolça... però la resta.. si sou genials!!
4. No patiu, l'ampliarem, la farem més gran, la farem més potent, res canviarà si no és per millorar.
5. Hem de treure pals a les rodes... Això no pot crèixer si hi ha persones que no confien amb el nostre projecte, amb una més GRANDE i LIBRE
6. Us estimo molt, us encoratjo a seguir treballant amb la dedicació, l'esforç i la implicació que tots i totes heu demostrat!!
I ARA, Atenció: no patiu que jo aniré dient el que voleu sentir i faré el que em faci la gana (bé, això no ho dirà, però ho farà)
| |
| Re: Assumpta Fargas, si o no? | 11/06/2010 - 22:20:27 | |
| Nom: miKel
Personalment el que trobo fort és que el poder polític "faci i tregui" rectors/es. La Universitat és per definició un espai de llibertat i democràcia. Vic s'està convertint amb "el feu" de l'Alcalde. Però, compte!!!!!, que el temps posa les coses al seu lloc i "el diablo siempre pasa la factura".
| |
| Re: Assumpta Fargas, no | 11/06/2010 - 23:15:55 | |
| Nom: Peret
La Fargas no tenia d'haver sigut mai la Rectora de la UVI, però li pot costar car a l'alcalde Vila-Abadal Serra, que pensi que la Fargas es del mon de Vic que mana.
El seu marit ja presideis el Consorci Hospitalari y la seva familia domina l'escola d'enfermeria des de el primer dia.
Mía no has pensat que ere de les familias influents de Vic????
| |
|
|