TEMA: Vila d'Abadal es carrega a la rectora de l'Uvic
| Re: Vila d'Abadal es carrega a la rectora de l'Uvic | 16/06/2010 - 23:10:33 | |
| Nom: Crec que la conec una mica
He estudiat i treballo a la UVic, i crec que la conec una mica. Hi ha algunes informacions que no són certes:
-No és cert que els vigatans mantinguin a la UVic, al menys des de que és Universitat, ja fa més de 10 anys. La subvenció vé directament de la Generalitat mitjançant el contracte programa. És més, estic segur que la UVic és el principal generador de riquesa de Vic, però això ja és una opinió personal.
- Hi ha carreres amb molt prestigi a la UVic, per les quals cal nota de tall i hi ha gent que es queda fora.
-Els estudiants no són "pijos". Jo mateixa vaig estudiar i treballar per treure'm els estudis, i vaig haver de demanar diverses beques. És més, segurament és més econòmic estudiar a la UVic que a qualsevol universitat pública de Barcelona.
- Això de que els empresaris no volen estudiants de la UVic és una llegenda urbana que ja fa més de 20 anys que corre, i que parla d'un suposat anunci al 9 nou que no va vist mai ningú. Com podeu suposar va ser un rumor escampat per algú a qui l'interessava desprestigiar a la UVic.
Crec que hi ha gent que escampa mentides de forma interessada, i això no és just per la molta gent que s'estima la UVic i que en depèn.
| |
| Re: Vila d'Abadal es carrega a la rectora de l'Uvic | 22/06/2010 - 09:03:12 | |
| Nom: Pare d'un "pijo"
Sóc el pare d'un d'aquests "pijos" que diuen, i el meu fill s'ha pagat la carrera treballant set hores diàries. ¿Perquè ha estudiat a la Universitat de Vic? Perque la seva feina era a Vic, i era la única manera de fer una carrera sense haver de recòrrer al "papà" que no tenia un duro (perdò, un euro).
D'aquests "pijos" que alguns esmenten, n'hi ha a totes les universitats, amb un greuje més important encara: molts van a una universitat pública, i a aquests, a més els hi paguem nosaltres una part important de la seva carrera.
Els que diuen aixó de universitat de "pijos", és que no deuen haver donat el nivell mínim per entrar-hi. I que consti, que m'agradaria que fos una universitat pública, ja que, amb les darreres carreres que han incorporat, m'agradaria tornar a estudiar una mica. Per cert, jo NO soc universitari.
| |
| Resposta a l'Anna | 22/06/2010 - 09:07:59 | |
| Nom: josep_7491
Benvolguda,
¿encara no en tens prou d'economistes i gent d'aquesta, que ens han portat directament a la greu crisi que patim?
No tots són iguals, també és cert, però ens hi han portat ells amb aquesta seva pretensió de ser "enginyers" econòmics.
Què més voldrien que ser enginyers!!!
| |
|
|