Fòrum

TEMA: vaga de funcionaris del dia 8

vaga de funcionaris del dia 806/06/2010 - 17:43:11
Nom: margarida

Els funcionaris ens concentrarem a sota del rellotge de l'Ajuntament de Vic a les 12.30 i a les 6 de la tarda. D'aquesta manera volem manifestar el nostre rebuig a la manera de fer del govern central. Veniu a la concentració. Fins llavors

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 807/06/2010 - 00:46:50
Nom: jo

si no tenim en conte els metges i els mestres, voleu dir que notarem alguna diferencia entre el dia de la vaga de funcionaris o un dia normal?

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 807/06/2010 - 10:53:30
Nom: laura

la única diferencia es que si vas a un lloc en contas d'haberi la meitat xerrant i l'altra meitat esmorzant estaran tots a fora xerrant.

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 807/06/2010 - 14:27:02
Nom: un que treballa

Ah, que no feu vaga cada dia?

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 807/06/2010 - 14:53:44
Nom: Currant de Peo

Enteng que el dia 8 els funcionaris tampoc treballan perque fan vaga, i els altres dies que fan???,

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 807/06/2010 - 15:15:07
Nom: Lyco

El més trist de tot aixó, es que en elmateix sac hi fiquen gent que no son funcionaris ni res, es a dir gent que no té el privilegis de ser funcionari i malgrat tot també li rebaixen el sou. Trist, molt trist!!!

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 807/06/2010 - 16:54:51
Nom: Pilar

I els autònoms on voleu quedar?Podem aprofitar que ells fan vaga per oferir-nos per cobrir la seva vacant. Anem i ens venem dient que són "revolucionarios" i que nosaltres som més cumplidors i a veure què passa..
I els funcionaris que es facin autònoms o vagin a l'atur, serà un canvi de papers!
Vinga animo a tothom a aquest canvi només per un dia!!

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 807/06/2010 - 20:06:52
Nom: Freedom

jajaja que bó. Jo també soc autónom i m'apunto a fer hores als llocs dels funcionaris. Si valoressin la feina segur que no ferien vaga.

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 807/06/2010 - 22:10:14
Nom: No sóc funcionari

Visca la crítica barata!
Estic totalment d'acord amb que els funcionaris protestin contra la retallada dels seus sous. I el que més m'indigna és la reacció de la resta de la societat. El funcionari és una víctima fàcil. No m'estranya que el govern prengui aquestes mesures: ningú gosarà defensar els funcionaris.
Sembla que ningú s'adoni de fins a quin punt aquestes mesures són inacceptables. Fa quatre dies, quan tot anava tan bé i tots corríeu a gastar-vos els calés, quan qualsevol pallús tenia feina a l'obra i es podia permetre enganxar-se a la cocaïna perquè es matava a hores extres, als funcionaris ningú els va apujar el sou. Mentre al sector privat tothom es feia la barba d'or, al sector públic tot continuava igual. En canvi, ara, els excessos de l'empresari del sector privat les ha de pagar el funcionari, que, com tots sabem, és un gandul que es passa mitja jornada esmorzant i l'altra mitja fent veure que treballa. Perquè sí: resulta que en aquest país, entres a qualsevol empresa i et trobes amb un exèrcit de formiguetes treballadores trencant-se l'esquena sense parar pel bé del país.
A qui preteneu enganyar? Aquí tothom fa el possible per no fotre brot. I si teniu enveja del funcionari perquè ha sabut buscar-se un lloc de feina fixe enlloc de llençar la casa per la teulada, millor que us aguanteu amb la boca calladeta.
Tan de bo no hi hagués ni serveis mínims i la vaga de funcionaris fos indefinida. I haguessiu de viure sense metges, ni mestres, ni policia, ni cap mena de pixatinters de finestreta durant almenys una setmana. Els funcionaris fan aquelles feines que són imprescindibles perquè la cosa rutlli. Tota la resta, el que depèn únicament dels guanys i el que causa les crisis i les inflacions, és cosa del sector privat.
Sí, repeteixo, el sector privat, el culpable de la crisi. Doncs que els plats trencats se'ls paguin els causants!

Respondre  
El mon al revés07/06/2010 - 22:28:35
Nom: Jan

Els rics i previlegiats fan vaga i els pobres tots a pencar, o a l'atur. El mon al revés.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: