Fòrum

TEMA: vaga de funcionaris del dia 8

Re: vaga de funcionaris del dia 809/06/2010 - 13:26:46
Nom: Ramon

Això si que té ous! Apa els funcionaris pobrets que han hagut de fer unes oposicions i estudiar per tenir:
-feina per tota la vida
- dret a agafar exedències i que s'els guardi la plaça
- un horari de tres parells de cullons.....

Perdoneu-me si m'ofenc quean dieu que molts només cobren 900€, però és que jo m'he hagut d'arrossegar per moltesempreses i ETT buscant feina, anar a treballar malalt perquè si comences a una feina i el segon dia agafes la baixa per lumbàlgia (sóc tarat de naixement) et foten al carrer no s'ho pensen pas i tot això per fer horari partit i cobrar 819.65 de nòmina a final de mes, i encara estigues comntent de tenir feina..
Doncs la veritat és que estic inclús content de que les senyoretes mudades que treballen a l'administració pública els abaixin una mica el sou perquè sàpiguen què passa a la vida real. I que si no tenen calés per anar a esmorzar al bar i s'han de portar l'esmorzar de casa ho fagin i m'encantaria que els treguéssin molts dels beneficis que tenen perquè n'estic bastant fart d'aquests funcionaris que per un ull de poll ja estan de baixa 4 mesos o que com qe s'han avorrit d'endreçar papers en un ajuntament ara que els hi guardin la plaça i van a treballar d'una altra cosa..
Vinga va! I els treballadors de empreses privades tirant com podem? Això és just?
De què? Que vinguin els funcionaris i m'ho expliquin bé això perquè de justicia jo no n'hi veig enlloc!

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 809/06/2010 - 13:43:07
Nom: Freedom

Em feu gracia. Com que heu fet un examne d'accés ja us penseu que heu fet la gran proesa. Nois funcionaris, jo d'examen d'accés en faig cada dia i cada dia tinc el parill de no aprobar. Redeu quina ràbia pq heu fet un examen ja us penseu que no podeu fotra ni brot.

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 809/06/2010 - 16:57:50
Nom: aspirant a funcionari

Quanta rancunia que hi ha en molts missatges. Escolteu el fet d'estudiar i preparar-se per fer oposicions es voluntari i lliure eh !!! O sigui que en lloc de demostrar tanta rabia i mala llet millor posar-se a estudiar no creieu. No es facil però tothom ho pot fer. Que us ho impedeix ? Si creieu que viuen tant bé i que es un xollo només teniu que preparar-vos. Ah i no si val el fet dwe no ho puc fer perque treballo i no tinc temps. Jo de moment tinc la sort de treballar i estic estudiant per intentar-ho. Ah i no visc a casa de la mama i ningu em fa la feina o sigui que anar fent.

Respondre  
Re: vaga de funcionaris del dia 809/06/2010 - 22:53:19
Nom: nano

Un comença a tenir una certa edat i això va ineludiblement unit a la experiència.

Mireu que ningú pugui veure un "funcionari" es per alguna cosa.

Mai es pot generalitzar però el colectiu anomenat funcionari te, llevat honroses excepcions, els seguents trets: autocomplaent, gandul, insensibilitat, corporativisme i en els pitjors elements un afany de poder que no tenen vers l'administrat a qui veuen com una diana a la que mortificar.

Mira que n'he tractat de funcionaris de tota mena i us puc assegurar que en la meva experiencia el rati de funcionari eficient/deficient es 1 a 20.

Però, que es un funcionari ?. Doncs una persona normal i corrent que havent fet i aprobat unes oposicions passa a l'estatus de treballador privilegiat que mai pot perdre la feina. Desde aleshores farà mans i mànigues per defendre es seu estatus enfront la resta de mortals, encara que amb anterioritat hagués mensypreat als mateixos funcionaris a qui ara pertany. I això no es justifica amb que sacrifiquen un hipotetic millor sou al sector privat amb un de mes modest al public. Hi ha un munt de gent al privat que cobren molt menys que els funcionaris d'escala baixa.

I tots els treballadors de la privada no passen una oposició, sino un examen permanent tota la seva vida i quan baixin una mica de rendiment al carrer.

Just al contrari del funcionari el rendiment del qual cau enpicat precisament quen s'en fa. Per motu propi o per induccio de l'establishment que posa a ratlla al nouvingut que preten ser eficient.

Es el de sempre, configurar colectius o castes amb privilegis, que es insostenibles, no poden ser a l'abast de tothom. Ara funcionaris, ara llicenciats, ara pol.litics, com en altre ambits es fa tambe a través de la religió, color de la pell o la cultura.

En fi el tema es que el que no hauria d'existir es la figura del "funcionari" tal i com avui hi ha, doncs tots els treballadors haurien d'estar a l'estatut dels treballadors amb els mateixos drets i deures i com en la privada estar a les dures i a les madures ja sigui per aquesta o aquella crisi o perque siguem competents o no. Aixi en bona mesura seria responsabilitat del propi funcionari mantenir el lloc de treball.

Tabmé us he de dir que hi ha una classe especial per a mi de funcionaris i que per la seva funcio vital per la societat, pertanyen al grup que probablement no s'ha de reduir sino recolzar. Parlo de sanitat i educació.

Endavant funcionaris fins que el cos (o la societat), aguanti.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: