Fòrum

TEMA: Laura Arau

Laura Arau01/06/2010 - 22:49:01
Nom: Almogaver

La coneixeu? Que, en penseu?

Respondre  
Israel02/06/2010 - 15:17:52
Nom: David

No la conec.
És la seva cultura i s'ha de respectar.

Respondre  
Re: Laura Arau05/06/2010 - 12:01:24
Nom: Maria

Jo la conec i és una persona molt integra i amb les idees molt clares!

Respondre  
Re: Laura Arau05/06/2010 - 19:47:49
Nom: Català

Desprès de veure la foto d´avui, crec que aquesta "famosa parella", ja tenen oberta les portes de Iniciativa per seguir les passes d´una altre famosa parella, en Xoan i L´Imma.

Respondre  
Re: Laura Arau05/06/2010 - 23:20:47
Nom: Predicador

Doncs jo he vist l'arribada d'aquest 'notes' i crec que ja esta a punt per anar a Salsa Rosa.
Estic fart de fantasmes

Respondre  
Re: Laura Arau07/06/2010 - 17:19:53
Nom: Xessco

Avui he llegit als diaris que el marit d'aquesta nena, el Sr. Tapial, ha fet unes declaracions trufades de velades amenaces als seus iguals, és a dir a tots nosaltres els occidentals. Diu aquest home que tinguem molt present que a Europa hi viuen milions de musulmans als quals amb el tema de Palestina els estem tocant els nassos i que tard o d'ho "ho pagarem". Arriba a dir que quants 11-S o 11-M hem de sofrir per "comprendre"... Jo sí que ho entenc tot ara, aquests activistes estan tan embogits amb la seva pel·licula que fins i tot consideren culpables els europeus i americans dels crims terroristes dels musulmans. Potser que se'n vagin a gaza a viure-hi... podran veure com les gasten els de Hamás amb qui no combregui al 100% amb la seva doctrina, i podran veure com de bé que tracten les dones. O si no, que se'n vagin amb els seus amics turcs, i de passada els demanin que va passar el 1.910 amb els armenis o ara mateix amb els turcs.

Respondre  
Re: Laura Arau07/06/2010 - 17:59:46
Nom: Xessco

Perdó, quan deia que la sra. Arau i companyia poden demanar als seus amics turcs què ha passat amb els armenis i amb els "turcs", volia dir amb els armenis i amb els kurds, és clar.

Respondre  
Re: Laura Arau07/06/2010 - 18:51:23
Nom: Cansat

Si és cert el que surt publicat als diaris que va dir el company d'aquesta noia, anem arreglats. Diu que "això és el principi de la fi d'Israel". Ja veiem per on van els trets. D'activistes d'aquests no ens en fan cap falta. A Israel hi ha un govern (que no entraré a qualificar)i gent com tots nosaltres. Es clar que amb "activistes" així els conflictes a aquella zona no s'acabaràn mai. Valdría més que dediquèssin els seus esforços a combatre, per exemple, la pobresa que hi ha a casa nostra. Però això no dóna publicitat ni és un "modus vivendi"...

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: