TEMA: LIPDUB UVIC
| Re: LIPDUB UVIC | 01/06/2010 - 12:24:09 | |
| Nom: isa
Per sinibad. Hi que vols dir quant dius que "la nena s'hi jugui el himen" em sembla que això no te res a veure !!
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 01/06/2010 - 15:53:27 | |
| Nom: Criticus
M'ha encantat! Per fi alguna cosa que han consturit entre molte si molts! La música enganxa...
Lo altre, enveges. Els crítics, que en facin un, a veure si poden...
Salut!
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 01/06/2010 - 17:08:00 | |
| Nom: parís
No s'ha de fer ni cas a segons quins comentaris.A vegades només cal arribar a la conclusio que l'enveja es molt dolenta. Us felicito de veritat, m'ha semblat molt i molt bó. transmet bon rotllo, alegria, complicitat, treball en equip, optimisme etc. coses que per anar per la vida també són molt importants. L'he mirat ja unes quantes vegades i quan més el miro més m'agrada. Disfruteu-ho que val la pena, i al que li piqui.......que es rasqui !!!
| |
| malbaratament | 02/06/2010 - 14:26:40 | |
| Nom: maria
La Uvic hauria de ser privada del tot, així ens estalviariem uns diners públics que prou falta fan. El problema es que si fos privada del tot desapareixeria perquè tots sabem que és una uni de segona.
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 04/06/2010 - 17:00:13 | |
| Nom: Freedom
Alça deu, quines tonteries que diu. Jo he estudiat a la uni de Vic i ara cobro un sou que t'hi cagues.
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 11/06/2010 - 16:47:33 | |
| Nom: xell
Doncs realment, jo el trobo una passada!
Considero que organitzar una cosa així, no és capaç de fer-ho tothom, i la Universitat de Vic, ha demostrat que és molt més que una universitat de "pago" o de "segones" com diuen per aquí.
Aquest lipdub ha suposat la unió de moltes persones, de poder demostrar del què són capaços i perquè no! de fer passar una bona estona a tota la gent que se'l mira (que no ha pas set poca, sinó entreu al youtube).
Molts critiqueu per criticar....i estic segurs que si estudiessiu a la universitat de vic, SEGUR que hi haguessiu participat...
Enfi, enveja i OLÉ PER L'UVIC!
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 29/06/2010 - 00:32:58 | |
| Nom: Veina vigetana
Segurament estimada veina o estimat veÏ vigeta, vosté no serà estudiant de la UVIC i em sembla que no disposa de molts estudis.
De la universitat de vic han sortit grans professionals, actualment treballo en un centre d'investigació on es deixen caure estudiants de diverses universitats com estudiants de pràctiques, he de dir que els estudiants de la UVIC venen altament preparats cosa contraria que he vist amb altres universitats ( amb més nóm) abans de críticar, ahuria de fer una cosa molt important, FORMAR-SE com a persona i INFORMAR-SE de les coses, no es poden donar arguments incogruents segons la seva opinió perquè ho creu vosté.
Jo l'animaria a gaudir una mica de la vida i sobretot a FORMAR-SE com a persona
| |
|
|