TEMA: LIPDUB UVIC
| LIPDUB UVIC | 30/05/2010 - 23:39:08 | |
| Nom: vigatà català
Fa uns dies els estudiants, professors i altre personal de la UVIC van fer un LIPDUB que ha originat més de 90mil visites al youtube...a mi personalment em sembla una atrocitat; bé, rectifico, el LIPDUB crec que és molt bo però el lloc no és l’adient. M’explico: una universitat és un lloc on els estudiants hi van a estudiar, els professors a donar classes i els personal a treballar per tant, no entenc perquè hi ha d’haver tot un muntatge, una pèrdua d’hores en l’organització i més hores encara a tornar a deixar tot el recinte en condicions.
Si el que volíeu era promocionar la UVIC a aquest preu heu triomfat, ara bé, personalment prefereixo promocions d’universitats amb excel•lents alumnes que arriben molt lluny i en comptes de llençar confeti i fer bombolles a la biblioteca estan per exemple consultat un article científic d’un llibre anglès.
Universitats catalanes públiques d’alt nivell estatal i mundial no fan LIPDUBS sinó que estudien més i perden menys temps, però clar a la UVIC no se li pot demanar gaire més. Un zero molt gran a la UVIC.
P.D. a veure si puc passar la censura dels “controladors” d’osona.com!
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 31/05/2010 - 12:23:21 | |
| Nom: laura
a mi també hem va sembla molt greu i una perdua de temps molt gran en un sistem aeducatiu on tot ja esta prou malament.
Quan la meva filla sigui gran i vulgui anar ala universitat la portaré a una universitat més seriosa on els nois i noias van a estudiar, no a una universitat de pagament on els papas et compran el titul. Es molt greu.
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 31/05/2010 - 16:54:02 | |
| Nom: si home si
No sóc estudiant de la UVic ni m'ho he plantejat mai, però vull dir que:
1. Els vostres arguments són de queixa gratuïta.
2. La UVic no és la primera universitat catalana que "perd el temps" amb una iniciativa d'aquest tipus. Ni serà la última.
3. Comparat amb la majoria d'iniciatives extra-escolars sorgides de les aules universitàries (telekogresques i altres grans festes), això és digne d'admirar pel civisme que demostra. Gent jove passant-s'ho bé. Tant us molesta? Aquí com a mínim no semblen anar mamats, no provoquen aldarulls, no es pixen en un racó qualsevol ni destrossen papereres.
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 31/05/2010 - 17:15:59 | |
| Nom: Freedom
Que equivocades que esteu. Un exemple, els treballadors de Google tenen footbolins i difernets jocs dins les seves oficines per incentivar un bon ambient laboral. Es veu que aixó afavoreix la rendivilitat dels treballadors. Ups!!! No us penseu pas que el bon ambient universitari i els bons resultats acadèmics no van lligats. Un bon estudi ha d'anar acompanyat sempre d'unes relacions humanes cada cop més mencades. El treball en equip cada cop serà més necessari i els que vulguin progressar i muntar empreses ho han de tenir molt present. La única cosa que demostra aquest LipDub és que els amics universitaris saben fer coses en grup i de qualitat.
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 31/05/2010 - 17:18:21 | |
| Nom: vigatana
si vols veure lo cívics que son els teus estudiants de la uvic et convido a que vinguis el divendres al matí ben d'hora a netejarma les vomitades del meu portal. Resulta que el dijous surten de parranda a veure i a fumar cosas i els hi agrada vomitar a la meva porta.
Els de la universitat de vic seràn els pijos de catalunya, pero per molts diners que tinguin també son jovas que s'emobrratxen i fan coses no gaira bonas. I si vols vine a casa i veuràs que cada divendres matí haig de netejar la vomitera del teu estimat jovent.
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 31/05/2010 - 17:39:27 | |
| Nom: laura , la one
pel si home si
et donc tota la raó del mon
es la primera vegada que vec a aquets estudiants passant-so bé sense anar torrats ,es una iniciativa prou sensata amb els temps que corren ,
s'ho passant bé ,es el treball de fi de curs (si no ho tinc malt entes )o si no anava per nota ,
i la veritat no se que os espereu de una universitat en la que es fa de tot menys estudia ,
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 31/05/2010 - 21:42:54 | |
| Nom: Sinibald
Jo li poso un 10 al rectorat de la UVIC.
Es de suposar que a final de curs, es veuen a venir la crisi i una baixada considerable d'alumnes per l'any que vé. I es clar, amb una baixada d'alumnes s'hi juguen les places, els sous, els nepotismes i les endogàmies vàries. La UVIC és cara, i els papes i les mames que acompanyen els nens i les nenes a veure la universitat que els pagaran, potser hauran d'optar per les públiques, encara que la nena s'hi jugui l'himen.
90.000 visites a un video promocional, que els ha surtit tirat de preu perquè s'ho han cuit tot a casa, és una obra d'enginyeria de màrketing: una universitat feliç, canyada, amb bon rotllo, on els professors s'enrotllen tant bé amb els alumnes, i amb aquest ambient! Corrent d'opinió!
Tant mateix, si jo pugués escollir, me'n vaig aquí:
http://www.youtube.com/watch?v=-zcOFN_VBVo
Quina diferència, no? A veure si n'aprenen!
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 31/05/2010 - 21:54:02 | |
| Nom: vigatà català
Si home si i freedom,
Comparteixo les vostres premisses al 99% però el que no pot ser és que ha final de curs una universitat semiprivada es dediqui a fer un LIPDUB i es perdi tot aquest temps lectiu ja que va ser fet en hores de classes o estudi. No em semblaria tan malament que s’hagués fet el diumenge a la tarda per exemple per fomentar la convivència com molt bé dieu. Ara bé, el motiu de fer el LIPDUB estimats companys no era el foment del companyerisme sinó una promoció pura i dura de la UVIC en temps de triar carreres per nous estudiants.
Per tant, reitero la meva posició, una Uni es promocionar pels seus alumnes que surten amb una gran capacitat en tots els àmbits i d’aquest a la UVIC molt malauradament no n'hi ha gaires. Perquè serà?
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 31/05/2010 - 22:52:41 | |
| Nom: roc
Doncs com ex-alumne, llàstima no ho poguesim enregistrar quan jo hi era.
Enhorabona UVIC, i la canço ok.
Els que parlen sobre "serietat", "perdua temps", etc, son els mateixos de sempre, només saben que mirar en linea recta, sense imaginar-se que girant el cap hi ha un mon.
Endevant UVIC.
| |
| Re: LIPDUB UVIC | 31/05/2010 - 23:46:10 | |
| Nom: Earendil
Benvolguts amics del fòrum, especialment els de la UVic
desconec si algú de vostès llegeix aquest fòrum, però, jo no hi donaria cap importància als comentaris despectius que sovint s’hi generen i que sembla que ara els hi hagi tocat a vostès ser-ne l’objectiu.
Particularment el seu lipdub m’ha agradat molt, l’he trobat enginyós, multitudinari, divertit i i molt treballat. També es una bona manera que tots els estudiants vegin que es poden aconseguir bons resultats treballant amb equip, amb il•lusió... i el més important, passant-s’ho bé! Heu aconseguit una increíble quantitat de personatges fantàstics en el vídeo!
Des de les meves humils quatre ratlles us envio les meves sinceres felicitats i enhorabona, la docència sense fomentar la creativitat i l’enginy no té sentit.
Earendil, Hey soul sister I don't want to miss a single thing you do…Tonight.
| |
|
|