TEMA: ESPANYA, CANVI DE CAPITO
| ESPANYA, CANVI DE CAPITO | 25/05/2010 - 22:30:00 | |
| Nom: Xicot
Finalment, despres de DOS anys de mentides burdes del tipus:
-Brotes verdes.
-Ligera desaceleración.
-Ataques expeculativos internacionales.
-Sistema bancario español es un ejemplo mundial.
-etc.
No se si creure que ens enganyen o be realment son incapaços de sumar 2+2. De fet ja tan es.
Es evident que el deute tan privat + públic + bancari es fisicament impossible que s'incrementi. Això no ho podien preveure fa 5 anys? No tenien algu que els hi expliqués que el deute s'havia de tornar i no era infinit? Cal que ens endeutem a Vic per pagar sous de 6.000€, una obra faraonica, urbanitzacions de moment buides, i altres banalitats? A aquest fòrum no he vist mai cap politic o afiliat a un grup politic, deu ser que per ells es massa poc. Però si hi ha algun lector que ho sigui la pregunta es la següent:
No us fot vergonya? Heu mamat tots, tots el partits cobren frioleres legals per continuar les seves misserables trifulgues.
Politics, a part de actes inutils, comilones, "debats televisius esterils", posar la vostra cara grassa davant de càmera, etc. heu passat per l'oficina de l'INEM de Vic? Heu passat per un menjador social de Vic? Us heu dignat a demanar que cobra i que paga d'hipoteca aquell cambrer que us serveix? No oi? Ja us va be així.
A la gent de carrer, de la que formo part una reflexió. Com ho arraglerem tot aquest lio? Que ho arraglarem segur, però com? També hem de ser concients que hi haurà Catalans com tu i jo, que necessitaran ajuda. Hem de fer algo?
Apa salut i visca l'estiu!!!
| |
| Re: ESPANYA, CANVI DE CAPITO | 26/05/2010 - 12:02:09 | |
| Nom: JUBILAT
Com ho arreglarem, preguntes???. Doncs mira de moment pagarem el festival entre tu i jo i molts i molts d,altres que no hi tenim cap culpa en tot el que està pasant. A mí com a jubilat que sóc, ja m,han congelat la pensió i aixó sí, també m.han augmentat els impostos, vía IRPF, IVA, etc.etc. Ja ho veus, aquesta es la trista realitat d,un país que es feia dir la vuitena potència económica mundial i altres vejenades. Visca els Srs. polítics que amb els nostres diners poden malgastar tan com volen perquè algú enterrera al darrer. I com diu la dita, l,últim que apagui el llum!
| |
| Re: ESPANYA, CANVI DE CAPITO | 26/05/2010 - 17:05:34 | |
| Nom: Jan
Collons, fins ara no us heu adonat de que els polítics fotien el país a la misèria? Ara ja es tard, disfruteu de lo que heu votat. A partir d’ara us heu de mentalitzar de que som en un país tercermundista. Benvinguts a la realitat.
| |
| Re: ESPANYA, CANVI DE CAPITO | 28/05/2010 - 09:46:06 | |
| Nom: Xicot
M'entristeix xafar-li la festa Sr. Jubilat, però amb la rebaixa de les pensions no n'hi ha ni per pagar el paper de l'envoltori del paquet de DEUTE. Els últims 2 anys, sense l'"economia" del totxo, Espanistan ha doblat el Deute públic. Ara mateix estem al 400% de DEUTE total del PIB amb un creixement real de ensafalograma plano.
Com a treballador, m'entristeix molt pagar 6000€ a un alcaldutxo & 40 ladrones i a vostè jubilat no pujar-l'hi la pensió. Em sap greu, però jo no decideixo res.
Que podia haver estat Espanya, Catalunya, Vic, despres de l'entrada a €, podia haver estat un pais preciós, sense cotxes de luxe, sense comprar totxo a 10 i vendre'l a 20, sense inalfabets rics/politics, sense vestidures de marca, un pais en que haguessim "anat fent" i sobretot amb poc DEUTE i sanejat. Però no, els partits politics, finançats per credits perdonats pels bancs, van decidir "CRÈDIT A MANSALVA", per enriquir aquests bancs, fent tornar boja l'economia i disparant el deute per pagar totxos mes i mes cars (un totxo es un totxo i val el que val)! No hi havia altre opció, els dirigents a part de ser profunds incults son "persones" sense principis ni valors, els quals eren de bon enganyar/subornar a canvi d'una poltrona i cert poder envers als seus compatriotes. Es van vendre el nostre preciós pais, per un plat de llenties. Encara espero resposta d'algun afiliat a un Mafia/Partit. "LA RIQUESA VA SER FICTICIA, PERÒ EL DEUTE ES MOLT REAL"
Sr. Jubilat, Espanya, Catalunya i Vic es dirigit pels seus residus socials, on viu una simpatica gent i en propietat de FONS D'INVERSIÓ EXTRANGERS, que cobraran, en diner o en especies. Exemple, truca l'Obama al ZP i canvia tota la politica de pensions Espanyola, Vinga va!.
Gràcies Politics, gràcies, espero que hagueu disfrutat de la poltrona del poder!
| |
|
|