Fòrum

TEMA: El Barça campio !!

El Barça campio !!16/05/2010 - 21:44:48
Nom: Jan

Diumenge 16 de maig del 2010, les 9 del vespre, sento molt soroll al carrer, petards bussines de cotxe, etx. Dedueixo que el Barça ja ha guanyat la lliga, la “ninotada” ja està contenta, ja els podrem apujar un xic mes els impostos, ja estarán mes contents amb el govern.... pa i circ.... lo important es que demà s’aixequin a les 5 del mati cap a treballar, i venguin el seu cos per quatre rals.... Felicitats.

Respondre  
Re: El Barça campio !!16/05/2010 - 23:52:25
Nom: 82635

oh! em pensava que era l'unic! hi ha mes gent al pais a qui li importa un rave el barça!
gracies jan, avui ja no em sento tan sol...

Respondre  
Penós!!!17/05/2010 - 11:29:25
Nom: un

Era el preu que va posar el culé nº 1, un tal Zetapero, perque la congelació de les pensions, l'augment imparable de l'atur (que ja pasa del 20%), la baixada de sous, l'augment del IPC, la congelació dels sous als funcionaris (perque els que no ho son, és perque estàn ja aturats, directament), el proper e inevitable augment d'impostos, etc....etc... es noti menys. Tothom a saltar i a ballar com descosits, i alguns (molts) a destrossar bens públics que són de tothom. Que passa? que és aquesta eufòria colectiva? Ja hem sortit de la crisi? Tothom te assegurat un plat calent a taula, per avui, i per demà passat? per a ell i per la seva família?. NOOO......el que passa és que un equip de futbol (que, per cert, no serà al Bernabeu, d'aqui a 4 dies), ha guanyat un títol de LLiga. Ara, un fitxatge que ni tan sols ha rendit al club el que s'esperava d'ell, un tal Ibahimovic, ja pot agafar un dels últims esportius que s'ha comprat (perque en té uns quants), un Ferrari Enzo, valorat en 700.000 euros (si, senyors: més de 100 milions de les antigues peles, pels que siguin uns dinosaures, com jo), i anar-se'n de vacances on vulgui. Fins després de l'estiu. Que ja ha suat la cansalada el que feia falta.

I és que alguns (molts) sou de fàcil entretenir, colla de badocs!! (I valgui això que dic, també, pels que fa quatre dies cridàven i embogien d'eufòria a Madrid, a la font d'un tal Neptuno!. Que no em diguin ara, anticulé.... Encara que, potser, una mica antifutbolero, si).

Respondre  
Re: El Barça campio !!17/05/2010 - 12:52:40
Nom: Pnesionista

Be ami el que amb fot es els diners que guanyan, llençan, i altres no poden ni menja, i no dic permi,jo amb el cinturo apretat baig fent,
No magrada cap sport de milloniaris, dons son els que mes tindrian que paga, i dupto que sigui aixi.

Respondre  
Re: El Barça campio !!17/05/2010 - 15:56:02
Nom: Caminallum

Hola, sí y los del Madrid juegan gratis o mejor dicho son ellos los que mantienen al club de sus amores, son tan blancos de espíritu que ellos mismos ingresan todo el dinero para mantener al club. Salút.

Respondre  
Re: El Barça campio !!17/05/2010 - 20:34:23
Nom: Eduard

Jo tampoc sóc futboler, però m'ho miro d'una altra manera: el Barça ha guanyat la lliga de manera impecable, gràcies a sumar treball, esforç i confiança. Els Castellers de Vilanfranca han aixecat un 4 de 9 gràcies a les mateixes raons, per començar la temporada. Que en un país que sembla depauperat i trist hi hagi gent que sumi, per aconseguir en aquest cas, l'inútil, si voleu dir-ne així, vol dir que encara queda algú capaç de fer allò que es proposa. Potser els que ho veieu amb tant mals ulls els hi voldreu demostrar que sou capaços de fer el mateix per les coses que us importen.

Respondre  
Re: El Barça campio !!17/05/2010 - 23:11:13

No, caminallum. Els del Madrid son igual de pesseterus que els d'aqui. De fet, suposo que has pogut llegir el que he posat de la font de Neptú. I si la cel-lebracíó d'ahir haguès estat a la "Sibeles" madrilenya, en contes de a Canaletas, doncs pensaria i diria el mateix que penso i he dit (amb la diferència que els comerciants de la plaça aquesta, no estàn tremolant de que el seu club guanyi un títol, perque els hi destrossin tot, com passa aqui, amb els de les Rambles).

I ja que parlem de diners, els del Madrid no tenen al futbolista millor pagat del mon. El van tenir durant un temps, el Cristiano Ronaldo, fins qe li van renovar la fitxa al davanter del Barça, un crack argentí que cobra, si no vaig errat, uns 10,5 milions d'euros l'any, que es diu ràpid, eh? De fet, crec que la consigna per pactar el preu va ser aquesta. Que cobrés mes que el Cristiano Ronaldo. I ja està. No fos que el sagal, no es sentís prou estimat aqui, i s'ens deprimís, com li va pasar al Tití Henry, per exemple. No està malament del tot, si tenim en conte que el contracte en questió, es va firmar en un tovalló de paper d'aquests de bar. Us imagineu si arriba a ser un contracte com cal? d'aquells amb tres còpies, i una pel notari? Fa de marejar, i tot.
Ara, això si, l'inmigrant en questió, que es va criar a la Masia, i porta una porrada d'anys aqui, es veu que no te temps ni diners per aprendre a dir ni un mot en català. I aqui, els integristes de la barretina, li riuen totes les gràcies. Començant pel seu president, independentista i home com cal. I no li retreu ningú, res d'això. Ai, si treballés en una càrnica, desfent espatlles. Altre gall li cantaria, al tal Lionel.... Ja li haurien buscat una parella linguistica, jajaja. Segur!

Respondre  
Re: Un18/05/2010 - 11:44:17

Hola un, el problema es de enfoque y esto pasa lo mismo con muchas cosas, por ejemplo el jugador mas bien pagado de la historia fue Michael jordán, el día que decidió retirarse por primera vez (joven) va el hombre y implanta un cataclismo en el parquet económico internacional la empresa a la cual representaba, tiempo después expresa que quiere volver a jugar y la marca en concreto en una sola rueda de prensa gano más de 700'000'000'000 de dólares, el jugador creó yo que cobraba unos 35'000'000 de dólares al año, le estaban explotando laboralmente? el chico generaba mucho y cobraba poco, no te parece, un, si quieres mezclar política y deporte este es tú problema no es el mío. Salút.

Respondre  
Re: El Barça campio !!18/05/2010 - 20:03:13

Benvolguda caminallum: la veritat, no se d'on has tret aquesta noticia que dius, ni entenc gairebé que vols dir amb això del Michael Jordan. Però tu estàs segura del que dius??? Perque ingressar per una sola roda de prensa, aquesta quantitat que dius: 700'000'000'000 de dólars (o sia, SETCENTS MIL MILIONS DE DOLARS, o el que és el mateix, un MILIÓ de Dolars multiplicat per SETCENTES MIL vegades, em sembla una mica "MOLT" excessiu). Però bé, si tú ho dius, serà veritat. Encara que no estaria de més que ens deixèssis aqui algún enllaç a la noticia on diu aquest barbaritat.

Mira, al meu entendre, això de l'esport (TOT) està sobrevalorat, sobredimensionat, i sobretot, infinitament sobrebenpagat. I pel que sembla, no soc pas l'únic. Pots llegir-te els dos missatges que obren aquest tema, per veure-ho). Nomès dir-te que, que jo sàpiga, l'esportista més ben pagat del mon, no era un futbolista. Ni un jugador de basquet, com tú dius. Sinós que era un golfista (que, amb el temps es va demostrar que a més de golfista, era un mica "golfo", i faldiller). El Tiger Woods. O sia, que el summum dels summums d'aquest mon, és ser capaç de posar una piloteta dins d'un foradet, amb el mínim de cops possibles. I si ets capaç de fer això millor que ningú altre, seràs el rei del mambo. I podràs viure com un antic sha de Persia, tú, els teus fills i els teus nets, sense problemes. Al meu entendre, patètic. S'em podria argumentar en contra, que és el que vols fer tú, suposo, que si els hi paguen aquests diners, és perque d'alguna manera, els generen. I lamentablement, si fos això el que em vols dir, t'hauria de donar la raó. I això és el que em sembla en el fons, tan lamentable. Que en un pais on les coses pinten tan magres per la gent normal i corrent, es remenin aquestes quantitats de diners per part d'uns senyors que, al final, l´únic que saben fer (això si, ho fan de meravella) és remenar un baló de cuiro amb els peus, i tenir més o menys encert en ficar-lo dins d'un rectangle de 7,3 x 4,4 metres. I això és tot. I on, en canvi, un investigador de malalties com l'alzheimer, el SIDA, les malalties coronàries, etc.....han de fotre el camp d'aqui, perque no reben ni un duro. Saps que passa? que és veritat. Que som una potència mundial: en fútbol, en basket, i en tennis, si m'apures molt. Però els paisos que son verdaderes potències munidals en les coses que verdaderament haurien de ser importants per la gent, com haurien de ser la cultura per a tothom, l'atenció sanitària, el dret a l'educació, l'atenció als seus ciutadans per part de l'Estat, etc...etc...aquests son una nulitat esportivament parlant (et parlo de Finlandia, Suïssa, Suècia, Noruega, per citar-ne nomès alguns).

En quant al que dius de barrejar esport i política, tampoc entenc per què ho dius. Ja t'he dit el què, dos cops, així que no ho faré un tercer. Nomès dir-te que, en tot cas, els que fan això son els que cel-lebren els títols del Barça amb una estelada lligada al coll, els presidents de clubs que s'aprofiten del seu càrrec per fer el salt a la presidència de la Generalitat. I no amaguen les seves simpaties per una opció, la independentista, per exemple, sense pensar que representen a un club molt gran, on hi han moltes opcions polítiques, no nomès la seva. I en definitiva, els il-lusos que es pensen que perque un equip format per africans, argentins, sudamericans, francesos, suecs, un albaceteny de Fuentealbilla, un canari de Tenerife, i algún que altre català, són capaços de guanyar a un equip de Madrid, això te alguna cosa a veure amb Catalunya. I amb la seva eterna lluita amb Espanya. O que coi et penses que vol dir, la frase: "El Barça és més que un club...", sinòs una manera d'elevar l'esport a la categoria de política?. Justament, això del que et queixes.

Respondre  
Re: Un, El Barça campio !!19/05/2010 - 15:39:44

Hola, ésta noticia la debemos situar en el siglo pasado 1995, cuando Michael Jordan anunció que volvía a jugar con los Chicago Bulls (Tiger Woods por aquel entonces era un chico) el parquet de Nueva York la cotización después de la rueda de prensa, la marca al cual patrocinaba subió como nunca se había visto (debo dar mis disculpas por que se coló un 0) 70.000.000.000 de dólares.
Sí, pero mientras dependamos de los españoles esto es lo que hay.
Un perdona pero el tema : El Barça campio!!, pero tú a lo tuyo lo mezclamos todo y como la vida misma un disfrute para todos. Salút, gallardo!.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: