Fòrum

TEMA: Inauguració de l’Atlántida de Vic. El polítics comencen a tenir por?

Inauguració de l’Atlántida de Vic. El polítics comencen a tenir por?25/04/2010 - 16:23:43
Nom: Jan

Inauguració de l’Atlántida de Vic. El polítics comencen a tenir por?

Vaig poder assistir a l’inauguració del complex L’Atlantida de Vic, el passat divendres. La meva sorpresa va ser al comprovar que s’havien fet dues sesions d’inauguració: la primera pels politics i la segona pel poble. Val a dir que “el poble” va tenir que esperar pacientment que els politics acabessin i sortissin -d’amagatotis- per la porta del darrera. Per fí amb mitja hora de retard va començar l’inauguració “bis” –tal i com va dir l’Alcalde-. Avans de començar, L’Alcalde va sortir a dir unes paraules, - rumors a la sala, que no varen acabar en crits per miracle- lo primer que va dir es que els de la sessió “bis” érem tant o mes importants que els de la primera; collons hi tant; som els que ho paguem amb els impostos, i els que donarem vida a L’Atlantida. Se li notava una certa urgència per calmar els nervis de la gent. La meva pregunta: No varen fer una única sessió d’inauguració per por a tenis contacte amb la gent o perquè ja els fa fàstic barrejares amb el poble?
Per últim, val a dir que tot va estar salvat per la EXELENT FEINA i EXCELENT ORGANITZACIO portada a terme per la gent, professors, músics i alumnes de L’Escola de Musica de Vic, que suposo es varen trobar mes estimats en la sessió “bis” que en la sessió “bips”.

Respondre  
Re: Inauguració de l’Atlántida de Vic. El polítics comencen a tenir por?26/04/2010 - 19:03:16
Nom: Català

Polítics = Senyors feudals del segle XXI

Respondre  
Re: Inauguració de l’Atlántida de Vic. El polítics comencen a tenir por?27/04/2010 - 15:58:20
Nom: Xessco

Puc fer unes preguntotes? Perquè es va menystenir l'exalcalde Codina, que va ser qui va començar el projecte? Perquè es va fer una inauguració bis, de segona fila, per al poble? Perquè l'Atlèntida ha costat tres vegades allò pressupostat? Té res a veure aquesta despesa enorme amb el fet que ara l'Ajuntament de Vic estigui escatimant per tots cantons? S'amortitzarà mai l'Atlàntida? Es pot permetre una ciutat de 40.000 habitants un macrocentre com aquest, amb els rpoblemes d'atur i pobresa que hi ha i un 20% d'immigrats?

Respondre  
Re: Inauguració de l’Atlántida de Vic. El polítics comencen a tenir por?27/04/2010 - 23:26:32
Nom: Elisabeth

Jan,
el tema de la por m'atrau, doncs és un sentiment que no fa distinció de classe.
Diuen que la por, pot portar als homes a qualsevol extrem, i es que com diu la frase del Poeta Alemany Friedrich Hebbel: Qualsevol cosa que l'home guanyi l'ha de pagar cara, encara que no sigui més que amb la por de perdre-la.

Respondre  
Re: Inauguració de l’Atlántida de Vic. El polítics comencen a tenir por?15/05/2010 - 19:35:07
Nom: jordi

Estas equivocat noi No soc politic i vaig estar a la primera seció i dir-te que de la porta del darrera res de res, la gent era a la sala del anfiteatre per poder entrar mes rapidament la segona seció i celebran l'inaguració cosa que segons tinc entes també ho van fer els de la segona seció. Dir-te que a la primera seció hi havia representans de asociacións de veïns i de diferents estaments de la ciutat a part dels politcs. Jo anava a la segona seció fins que degut alguna baixa en devia tocar la primera, però el meu petit sentit comu em diu que la sala no hi cavia tothom una sola seció, però qui vol trobar pegues en trobarà sempre fagi el que es fagi i si l'Alcalde no hagues dit res al segon torn també et queixeries i si hagues nevat també, i si hagues fet sol també
Jo si que tinc por, por de la gent que nomes troba problemes a tot i que em molts dels casos son frustracions personals a que els porta a aquest rabiar constant
Salut noi

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: