TEMA: Crisi per alguns. PROU JA!!!!!
| Crisi per alguns. PROU JA!!!!! | 22/04/2010 - 16:22:24 | |
| Nom: Freedom
Ara sí que veig que aquest país va de cap a caiguda. I tot per que una colla de dirigents incompetents no saben fer la seva feina o lo que és pitjor (no la volen fer per interessos propis). Jo tinc una empresa i començo ha estar cansat de perdre el temps discutint amb bancs. L'empresa funciona i tot i que patim la crisi no ens podem queixar però gracies al triple de esforços que hi estem posant. Cosa que no puc dir el mateix de directors de banc (i els que hi ha per sobre de ells)i polítics. Tinc 33 anys i demano si us plau una resposta ciutadana per dir PROU a tanta apatia política. Una mica d'orde JA!!!!!! . Abans no sigui massa tard. Això de treballar tant i que uns quants s'ho mirin no em sembla bé i el pitjor és que aquests que s'ho miren encara a sobre ens manen.
| |
| Tens raó. | 23/04/2010 - 15:48:39 | |
| Nom: Jan
Tens tota la raó, però el mes trist es que estém en un pais en el que perqué les coses s'arreglin sovint s'han d'espatllar del tot. Molt em fà por que els parassits no es morirán fins que no es morin tots els animals que els mantenen, o sigui, nosaltres.
| |
| Re: Crisi per alguns. PROU JA!!!!! | 23/04/2010 - 22:07:34 | |
| Nom: una
possiblement tens treballadors cobrant 800 euros, i aquest és el problema, empresaris que acaben amb els treballadors amb una explotació sicológica, vet aquí el veritable inici de la crisi; el trist és que alguns empresaris encara no us heu adonat. elemental estimat watson!
| |
| Re: Crisi per alguns. PROU JA!!!!! | 24/04/2010 - 09:48:27 | |
| Nom: Josep X
Molt bé una! Una situació de crisis com l'actual requereix de profunds anàlisis com el teu, aliens a tota mena de prejudicis i tòpics!
De fet, atès que no tenim la pesseta i per tant no podem devaluar la moneda, el què tocaria seria abaixar sous, abaixar preus, abaixar beneficis, és a dir, devaluar-ho tot, per poder ésser mínimament competitius, perquè el cert és que no tenim res per ser competitius. També cal gent que tingui els pebrots de jugar-se el seu patrimoni i el seu futur amb projectes empresarials, que al cap i a la fi són els que creen llocs de treball. Però no, per tu tot és una qüestió d'explotadors i explotats, com els corruptors i corruptes del nostre govern de la Generalitat, no?
Un dels molts problemes que tenim i que ens impedirà sortir d'aquesta paupèrrima situació econòmica en què ens trobem és la gent com tu, que apart d'escriure missatges absurds en fòrums, també ens governen, malauradament.
enlloc de criticar, obre una empresa, avala amb tot el teu patrimoni, estigues 2 anys com a mínim perdent diners, i paga sous de 2.000 euros mensuals, més un seguit d'impostos, despeses i taxes que no ennumero perquè no sabràs de què et parlem.
apa salut, llesta!
| |
| Re: Crisi per alguns. PROU JA!!!!! | 24/04/2010 - 10:08:25 | |
| Nom: anna
Tens tota la raó. També jo tinc una empresa, tot el què dius és veritat.
Indignant és la colla de mafiosos, atracadors i lladres que hi han entre els gobernants i Bancs. I el que és pitjor, que a sobre van de solidaris i que volen ajudar... com es pot ser tan hipòcrites i mentiders, suposo que el que volen es cobrar, per no fer res a costa dels pobres desgraciats.. Espero que algun dia tota aquesta purria caigui.. perquè ja està bé d'abusar de la gent. PROU JA!!!
| |
| Re: Crisi per alguns. PROU JA!!!!! | 26/04/2010 - 19:33:38 | |
| Nom: Treballadorjubilat
Bé, jo ja estic jubilat, però entenc molt bé als empresaris, ja que de pals a les rodes no els en falten pas. Hem de tenir present que s,ho jugan tot en la seva empresa, en canvi el treballador no es juga res, tan sols es capaç de reclamar sempre els seus drets, aixó suposant que es fa bé la feina, que aixó es un altre tema... Hi ha de tot en aquest món i cal que tothom aprengui a fer una mica d,autocrítica. L,empresari té molts problemes avui en día i el treballador tan sols espera a finals de mes per a cobrar. Tinguem seny tots plegats i no vulguem estirar tant la corda que no s,ens trenqui!
| |
| Re: Crisi per alguns. PROU JA!!!!! | 08/05/2010 - 16:29:27 | |
| Nom: desençisat
Estem passant uns temps de crisi tan per els treballadors que els costa molt d'aribar a finals de mes i tambe pels empresaris.
Lo estrany es que tots plegats poguem sortirnos-hen després de mantenir entre tots una burocracia sobredimensionade, acostumada a tenir la via resolta, i de mantenir tambe entre tots els contribuients una colla de politics inutils, que només pensen a conserbar la cadira.
| |
| Re: Crisi per alguns. PROU JA!!!!! | 27/05/2010 - 00:27:03 | |
| Nom: Lina
¿Sabeu d’on bé, aquesta crisi? Jo tinc la meva pròpia versió.
Al 2000, varen canviar la moneda i varen haver d’aflorar milions i milions de pessetes que estaven amagades.
També hem gaudit de milions i milions d’Euros de fons Europeus per fer un canvi d’estil productiu, que no hem fet.
Si sumem tot això, veurem que hi ha hagut un temps en el que a circulat molt diner, només el temps necessari per retornar-lo als paradisos fiscal.
En haver-hi tant diner tot es va inflar, i tots hi varem caure. L’estat inclòs, tenien tants diner……. Que creien que no se’ls acabarien mai.
Per altre banda els banc han estafat a l’estat, es a dir a nosaltres xuclant tot els diner dels que disposava per ajudar-nos. Per què? Dons perquè varen apostar per altres països, on anar a xuclar-los. Ara hi ha més Euros als països de l’Est, i als mateixos EEUU que aquí.
Durant molt temps varen deixar tots junts que la vivenda creixés i creixés. Els que jugaven a la borsa compraven pisos, els europeus (no espanyols) també i nosaltres per no perdre el carro també.
Ara el capital que no té nom , juga a arruïnar països. La finalitat es tornar-nos a l’esclavitud. Atrapats com estem, no poden plantejar-nos fer merder. Els diner son or i els necessitem com mai.
En fi, només hi veig un camí. Fer tot el que es pugui per viure avui, i si es pot participar en un banc de temps, fer-ho.
Almenys així reforcem els vincles amb les persones, que som, els que realment valem quelcom. Al cap i la fi sense nosaltres no hi hauria especulació.
Adéu-siau.
| |
|
|