TEMA: Dues visions de la crisi.
| Re: Dues visions de la crisi. | 26/04/2010 - 11:16:43 | |
| Nom: Xicot
Elisabeth, parles del Xato, no n'he vist cap en aquest fil, per tan suposo que Xato=Xicot, hehe. Felicitats i molt bona argumentació i reflexió. Que avui dia, al menys a la Plana hi ha una societat narcotitzada per un consumisme ja passat davant de l'avisme.
Dius si he estat mai al paro, doncs no, no hi he estat, però he fet feines que molta de la gent que estava al paro consideraven indigenes, actualment potser ja no. De totes maneres em considero afortunat que els meus antepassats em donguessin els valors de l'estalvi, el trevall sigui quin sigui i l'estudi.
Ara bé, no se m'escapa que col·lectivament tenim un problema, i jo pertanyo a aquest col·lectiu. Responsabiltat, cadascú la seva i proporcional al poder de decisió. Un trevallador mileurista es pot haver equivocat en els comptes havent exahurit el paro en temps de bonança amb un BMW per pagar i comprant un pis a un valor que no ho val, però així algu va decidir que havia de ser i no era precisament el mileurista de equivocadament es creia ric.
Anem a qui té responabilitat sobre aquesta comunitat, els nostre dirigents. Que collons han fet? Perquè ara els ajuntaments estan tan endeutats si durant anys han tingut ingressos extrodinaris? Perquè un incult dirigeix i gestiona la vida de 7M de persones? Perquè un alcaldutxo cobra 6000€/mes amb assessor de toupé incorporat quan la gent que administra feina te a arribar a 800€/mes? Perquè ens ho hem deixat fer això? Tan norcotitzador ha set poder viure com rics? fins i tot a costa de vendre'ns el nostre futur?
| |
| Re: Dues visions de la crisi. | 27/04/2010 - 15:28:52 | |
| Nom: Elisabeth
Molt agraïda per les teves paraules Xicot.
Podríem resumir el tema amb una frase de (John M. Keynes): El Capitalisme és la creença estúpida segons la qual les pitjors persones faran les pitjors coses pel bé de la resta del món.
I jo afegiria per aquesta mateixa raó, el Capitalisme s'ha Cruspit la democràcia i així ens va.
| |
|
|