Fòrum

TEMA: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu?

Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu?10/03/2010 - 09:40:46
Nom: Mara

Hola Joan yo no en queixo perque sí,visc al remei i mes d'un veì va caure,no sé perquè dius que es mentida i el remei estaba net ¿ Que treballas al ajuntament? puc presentarta la gent que va caure.

Respondre  
Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu?10/03/2010 - 20:01:13
Nom: Joan

Hola Mara i TPESCA no treballo a l'Ajutnament de Vic, però només donava la meva opinió. Moltes vegades es critica l'Ajuntament per tot, i si que hi ha coses que fan malament però penso que el tema de la neu, ho van fer bé.
És la meva opinió. Jo visc al centre i també va caure gent, però no és culpa de l'Ajuntament, la gent també ha de colaborar amb la vorera. treballo per santa anna, i estava net, i vaig passar per diferents carrers i tots eren nets. En fi, es critica molts cops sense pensar.

Respondre  
Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu?11/03/2010 - 11:29:10
Nom: un

Viscut el dimarts, al barri de l'Horta Vermella:

Passa un camió carregat amb sal.

Pregunta: Podeu tirar-ne una mica aqui, si us plau. Que això sembla una pista de patinatge.

Resposta: NO, aquesta sal és per al centre.

Sense + comentaris.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  4  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: