TEMA: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu?
| Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 21:35:10 | |
| Nom: Enric
A Calldetenes l'ajuntament a tret palas (excavadores i tractors) i crec que han fet tot el possible. Aquest cop crec que han respós bé.
| |
| Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 21:38:15 | |
| Nom: Nena
JA ho veieu els Ajuntaments responen fatal davant qualsevol tipus de temporal. Responen millor davant les inauguracions, les fotos i les cosses que no serveixen per res. Ai, Ai, Ai.....
| |
| Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 21:47:37 | |
| Nom: Anna
A Santa Eugènia, només han tret la neu d'alguns carrers. Al nostre carrer, com que només som quatre veins, deuem pensar que no val la pena.
| |
| Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 21:52:34 | |
| Nom: ANONIM
totalment d´acord
| |
| Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 21:53:09 | |
| Nom: Anònim558
Jo visc a Vic. He vist màquines tot el dia amunt i avall treient neu. a més el camió de la brigada (almenys un) l'he vist davant de l'Aliança tirant sal. No han estat de braços plegats, però concretament a Vic potser hem d'entendre que les màquines no poden passar pels carrers cada dos minuts. També m'agradaria saber, dels cotxes que han quedat tirats a Vic, quants realment circulaven per necessitat.
Que consti que el comentari no el faig per afavorir els polítics, que són tots una colla de dropos que només busquen una bona poltrona. Els qui han fet la feina han estat els de la brigada i altres treballadors, de polítics no n'he vist d'arremangat.
| |
| Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 23:04:57 | |
| Nom: ROC
Les conseqüencies reals de la nevada les veurem dimarts 9 de març amb els carrers llelats. Sort !!!!
| |
| Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 23:05:22 | |
| Nom: Josep Maria
Centelles.
Fa el mes fàcil, suspèn totes les activitats als col·legis. Si l'administració responsable no va a treballar per la neu i no ajuda a la població, jo entenc que no son mereixedors de la responsabilitat que assumeixes al ser elegit.
| |
| Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu? | 09/03/2010 - 09:37:30 | |
| Nom: Torelló indignat
Són les 9.30 del matí, hi els carrers de torelló estan intransitables, els cotxes passen com poden, derrapan. La gent pels carrers s'agafen on poden per no cauré. Els pescallunes en demanem on és la sal? Pensen treuré la neu dels carrers? El sol ha de fer la feina de la colla que viuen penjats cobrant de l'Ajuntament? Han escoltat les informacions que estan donant de cara a demà sobre el glaç que es formarà demà sino espavilen la feina?. A veure si hi ha algun llest de l'ajuntament que respongui a aquestes preguntes?.
| |
| Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu? | 09/03/2010 - 11:16:38 | |
| Nom: jo
escolta guapo o guapa que jo porto cadenes i botes i això no m'impideix veure que tot esta fet una merda i a més no hi ha ni una punyetera maquina fent res ni cap autoritat enlloc
| |
| Re: Està responent bé el teu ajuntament al temporal de neu? | 09/03/2010 - 11:21:16 | |
| Nom: Xavier
A Tona aquest matí a primera hora no he vist ningú de la brigada treient la neu i el glaç que s'estava formant a les voreres. Una senyora gran que passava per una de les voreres del carre Barcelona ha estat a punt de caure. Si per temes tant bàsics com aquests ja no fem res...
Molt malament l'ajuntament de Tona.
| |
|
|