Fòrum

TEMA: carnaval lamentable

carnaval lamentable16/02/2010 - 14:30:22
Nom: alexia (laguapa)

El carnaval de Torelló està en plena decadencia, vaig pujar-hi el dissabte a veure la rua i només vaig veure que barallas i jovent drogat i borratxo. I la policia no feia res per impedir-ho. Nens i nenas de 14 anys amb botellas de licors a les mans i rodolant per terra, es vergonyós.

Respondre  
Re: carnaval lamentable16/02/2010 - 15:27:53
Nom: Pepita

Tens raó. El carnaval de Torelló es patetic.Nomès veus jovent borratxo i pixeradas i vomitades per tot arreu.

Respondre  
Re: carnaval lamentable16/02/2010 - 16:09:17
Nom: un

Visca el Carnaval de "Merda Endins"

Respondre  
Re: carnaval lamentable16/02/2010 - 17:20:51
Nom: Earendil

Benvolguda Alexia,
permeti’m molt humilment que li recomani canviar el prisma amb que mira la vida. Posaria la mà al foc que vostè va gaudir majoritàriament de moltes altres coses. I es que com va dir A.Dumas, la vida és fascinant: només s’ha de mirar amb les ulleres correctes.

En una opinió anterior parlava de que tot tendeix al caos, i malauradament en el carnaval de Torelló, al igual que a tot arreu on hi ha masses i disbauxa, es generen incidents. Segur que, com vostè afirma, hi havia més d’un jovenet torrat, i també algun que altre adult, però de ben segur que no és un representatiu majoritari del que hi va passar. Faci confiança a la joventut, només necessiten temps.

Earendil, no m’agrada la vida en blanc i negre, m’agrada en color, és molt més bonica.

Respondre  
Re: carnaval lamentable16/02/2010 - 20:05:30
Nom: garrotxi

Justament ahir al matí, estava esmorçant al mític Bar Sport de Sant Quirze, i justament parlaven del lamentable estat en que es trobava bona part del jovent.
Si nois de 14-15 anys necessiten alcohol a dojo per passar-ho bé, es que entre tots no hem fet bé la nostra feina d´educar i formar.

Respondre  
Re: carnaval lamentable16/02/2010 - 21:09:35
Nom: Jan

Jo també hi vaig anar i estic totalment d'acord amb lo que diu l'Alexia.

Respondre  
Re: Lamentable i deplorable espectacle17/02/2010 - 00:11:56
Nom: Anònim osonenc

Lamentable espectacle el dels carrers, el jovent i les agressions. Lamentable la bruticia que queda arreu i lamentable la demagògia dels qui justifiquen aquesta mena de diversió a costa de la salut dels joves, promocionant la disbauxa,l'alcohol i la manca total de civisme, ni contenció o respecte als altres participants ni pels béns aliens, ni pel mobiliari públic.

Jo vaig veure escorcollar a tres joves per part de la policia local,possiblement a la recerca d'estupefaents, però també vaig veure increpar-se i insultar-se grups de joves i insinuar agresió física nois envers noies que ni coneixien ni els havien incitat a res. I que hi diuen els habitants d'aquest carrers (torellonencs) on tot queda més brut que un abocador ? O que hi diu la premsa que només recull -al contrari d'altres ocasions- flors, violes i vestits de coloraines de la diada festivo-lúdico-alcóhòlica, ometent la problemàtica de convivència, salut pública, incivisme i bretolades o agresions gratuites que genera. Serà que parlar-ne o informar d'això és tabú ? o més aviat és políticament incorrecte ?

Quina llàstima un ajuntament com el de Torelló, que més enllà de vetllar per la correcció i la seguretat dins l'àmbit públic del poble, encara fa el joc (als organitzadors) al rebre dins d'una sessió plenària de la Casa de la Vila el "rei" i pregoner d'aquesta festa (?) que ha esdevingut en els anys darrers sobretot, la icona de l'incivisme, la bretolada, l'alcoholisme i l'agressió gratuita, i que va en direcció rampant - si no s'hi posa remei- de convertir-se en l'espectacle col.lectiu més penós de Catalunya. Així és com s'educa i es vetlla per la col.lectivitat, el bon nom i les bones pràctiques d'un poble. Decebedor senyors del consistori,canviin de rumb i no segueixin mirant cap a l'altre cantó ¡¡.

Respondre  
Re: carnaval lamentable17/02/2010 - 01:36:14
Nom: isa

Doncs jo tambe vaig anar (de fet soc de Torello)
i es veu que no vaig estar al mateix carnaval que aquests que diuen que nomes hi han borratxos i baralles.No nego pas que hi hagessin pero tambe hi havia molta gent divertint-se.
No tot va ser dolent!!!!

Respondre  
Re: carnaval lamentable17/02/2010 - 08:41:33
Nom: Xessco

Estic completament d'acord amb la gran majoria dels missatges. El Carnaval de Torelló és l'orgia desenfrenada de l'alcohol. Vaig anar-hi dissabte. El barri vell de Torelló estava entapissat d'alcohol i vomitades, amb una ferum per caure d'esquena. Quasi tots els nanos que voltaven pels carrers portaven dues o tres copes de més (o anaven empastillats, o es fumaven uns petas de mig pam), i un percentatge molt alt anaven torradíssims. Vaig veure més d'una baralla, i nois i noies vomitant i caient per terra. Els municipals, no sé si indiferents o impotents. A les carpes, hi entraven nens i nenes de tretze anys, o encara menys, i se'ls servia mam. A part d'això, què se'n pot esperar d'un carnaval que té com a un dels principals reclams el lametable espectacle del pullassu, amb una trama i un desenvolupament que fa plorar de vergonya aliena... (qui va inventar-ne l'argument es deuria quedar descansat). Molta pena. L'ajuntament de Torelló s'ho hauria de plantejar. Molta gent de fora la comarca només coneix Torelló pel carnaval, però quan els preguntes què tal els hi sembla et diuen, ah sí, el carnaval aquell dels borratxos!!

Respondre  
Re: carnaval lamentable17/02/2010 - 08:49:54
Nom: Anonim osonenc

Isa

Ningú nega el que dius tú de la diversió i. El problema és que la part penosa i degradant va cada any en augment. I aquí s'hi ha d'implicar tothom. Els pares de les "critures" que els deixen corda llarga abans d'hora, els adults que hi participen amb responsabilitat, sense emprenyar ni ferir ningú, i l'Ajuntament que ha de posar uns límits a certes pràctiques o certs "voyeurs" que tracten allò que es diu en castellà "pescar en rio revuelto", incitant, provocant o agredint si cal. O sigui que per que tu et diverteixis no pots mirar cap a l'altre cantó i fer veure que aquí no està passant res. Això ja ho fa l'ajuntament de Torelló, que és molt multiculti,chachi piruli i lliberal i fa pedagogia al carrer.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  4  5  6  7  8  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: