Fòrum

TEMA: Fins quan aguantarem?

Fins quan aguantarem?04/02/2010 - 21:22:27
Nom: Pagador

Aquest tema es un resum d'altres exposats amb, crec jo bastanta raó, espero que me'l publiquin ja que es una mica compromès.

No es res desconnegut per cap ciutadà que la situació econòmica, per tan social (20% de paro comptabilitzat), esta complicada i per la gent de "carrer" sembla que les coses pinten bastos.

Veig dia rere dia, any rere any, com "politics" perden 3 anys en un estatut en teoria blindat, que ara pel que sembla de blindat no en tenia res, (no l'he llegit). Que s'aixeca un gran escandol de comissions de 3% (Moltissima pasta). Uns responsables personatges molt reconeguts (no escric noms perquè segur que no el publicarien) son incapassos de controlar els gastos del abans cotitzat "Sr" Millet que un cop ENS ha robat 25M€ en torna nomes 3. Ex-presidents per 3 anys amb sous vitalicis. Alcaldes & company corruptes que per nadal cada lladre al seu corral. Exconsellers acusats de blanqueig de capital. Ajuntaments de ciutat-poble amb sous estratosferics. Administracions doblades com diputacions i consells comarcals. "Politics" incapassos de defensar els diners que van directament a les butxaques dels catalans, o sigui les pensions. La parella politica mes hiperd'esquerres son els que cobren mes d'Ejpaña. Suposo que cadascu podria aportar-hi un llarg etc...

Despres de cada un d'aquests escàndols que ha passat en l'oasi que viuen els "politics" catalans, DONCS RES NO PASSA RES!!! Simplament que tots cada dia mes pobres, els nostres pisos valen un 20% menys, però ei a pagar hipoteca. Ara pagarem mes IVA perquè clar no tenen diners. No ens oblidem, una persona que treballa des dels 18 anyets no l'hi donaran dret ni a retirar-se als 65 anys, collons el Maragallito te una bona pensió, es diferent ell?. Tinc 40 anys i la meva experiencia em diu que això NO VA BE, per nosaltres eh, perquè als de l'oasi... vaia oasi!!!

Respondre  
Re: Fins quan aguantarem?10/02/2010 - 02:12:01
Nom: TARI TARI

Aguantamos carros y caretas o es que no se nota
PER NACIONAL PER PARA TODOS EXCEPTO PARA ALGUNOS.

no votar nunca mas , visto lo visto el que quiera mi voto que me jubiele en 7 años y vitalicia eh..

Aqui los politicos estan en su salsa , que si el estatuto, que si los emigrantes etc.. que solo se hacen sentir para que te acuerdes que pases por caja.
todo lo que se les ocurre o piensa un poco a pagar.
con todo el dinero que han echo todavia no se ven hartos.
nos vamos a tener que presentar los paganos para las proximas elecciones.
estos van a tener que vivir del resto de españa , como la cosa siga asi, no esapaña de catalunya noo.

yo escribo en castellano por que yo lo valgo, y el que no que no lea . ale.

Respondre  
Re: Fins quan aguantarem?10/02/2010 - 14:09:45
Nom: Anna

Jo tampoc se fins quan aguantarem de fet penso que ja fa temps que hauriem d'haver fet alguna cosa, encara que per ser sincera, no se el que ?
Potser una vaga ( però a nivell nacional sense excepció ), no votar quan hi ha eleccions ( però també caldria que tots estiguessim d'acord )...
Veig que als forums la majoria de les persones estem d'acord en moltes coses però el cas es que ens apujen l'IVA, els impostos...i continuem pagant i res.

Respondre  
Re: Fins quan aguantarem?10/02/2010 - 16:50:25
Nom: xato

Una ""tia-abuela de 70anys"" en va dir un dia que Espanya es molt rica, i quant li vaig preguntar perque en va respondre:
-MIRA QUE HAN ROBAT, AIXÍ I TOT ENCARA NO S'ACABEN -- ( en referencia als polítics)
Això va ser als voltats dels vuitanta o sigui que encara queden diners per seguir tirant.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: