TEMA: la "pajarita"dels politics
| la "pajarita"dels politics | 22/01/2010 - 23:29:27 | |
| Nom: laura la one
estic veient un debat en un canal de la televisio sobre el tema tan famos aquets dies dels inmigrants ...
es alucinant la mala educacio i el aburriment que he vits en un politic de aquesta ciutat ,
mentre tots han dit la seva ,s'han mirat als ulls mentre parlavan etc etc etc ,hi ha hagut un ,que s'ha dedicat a fer una pajarita amb el paper que tenia davant .....
en paraulas seves ,,,,,SI NO ETS POLITIC PROFESIONAL "com ha dit ell," noi retirat que igual fas un favor a alguns ciutadans ,,,,,,
con diu una dita molt basta pero es aixi
"pa mear y no echar gota "
| |
| Re: la "pajarita" dels.... | 25/01/2010 - 10:45:36 | |
| Nom: un
Vaig veure el programa aquest que comentes, laura. I tens molta raó. L'actitud del polítc local que representava a l'Ajuntament (a veure si així, sense dir noms, m'ho publiquen. Que mai se sap), em va semblar d'allò més maleducada. I poc respectuosa, amb els seus contertulians. I amb tota l'audiència del programa, que l'estàvem veient.
Mentre els altres com be dius, es parlaven a la cara, i als ulls, que es el que toca, aquest senyor es va passar el programa mirant al sostre, als focus del plató, suposo, mirant a terra, etc, amb un posat d'avorrit. I de pensar: ¿Que estic fent aqui, jo?. De fet, en un parell d'intervencions, ho va dir ell mateix: "Aquest tema m'avorreix", textualment. Va dir, fins i tot, que els altres eren polítics, i que jo, en canvi, que soc de pagès. Vaja, la mateixa excusa que li va donar l'Alcalde al sr. Cuní, quan l'entrevistaba als matins, sobre el mateix tema: "Estem ben assesorats, però jo, és que soc de pagès. Soc enginyer agrònom. No soc advocat, ni se de lleis". Doncs per ser uns simples pagesos, senyors, be que us hi heu enmerdat, en un tema legal. I força complicat. (Per cert, dubto que aquest parell hagi agafat mai una arada, ni una pala. Encara que sigui per muntar una inauguració, davant d'una càmara. Volieu els vostres 15 minuts de fama?. Doncs ja els heu tingut. Ara doneu la cara, i no us espolceu les puces de sobre, com el que no sap de què va la cosa. Va dir tans cops que a Vic, no passava res amb els inmigrants. I que la convivencia era tan idíl.lica, que dos tertulians, per separat, l'Albert Rivera, i l'Albiol, li van demanar el mateix: Si tot va tan bé, per què ho han fet això? Potser el motiu li va donar el presentador del programa, quan li va preguntar: El motiu d'això és perque PxC te quatre regidors a l'Ajuntament, sr.....X??? A lo qual, va respondre tirant pilotes fora, evidentment. Faltaria més.
I quan va començar a doblar el paper que duia a la ma, i fer una pajarita, com tú dius, ja va ser el colmo. Fins i tot el càmara de la tele, li va fer un favor, i va treure el pla general, i va començar a enfocar els altres tertulians.
| |
| Espetec y referendum | 27/01/2010 - 17:49:42 | |
| Nom: quixote
Que la Comarca d'Osona la conocen en Cataluña y en España por el espetec y el referéndum estaría bien.Hasta ahora con el tema del empadronamiento lo que estáis consiguiendo, es que mas de una mirada se fije mas atentamente en la comarca y no sea para implantar grandes complejos industriales, que es lo debería realmente de hacer sino todo lo contrario. Ya lo he dicho en este foro en alguna ocasión, sois unos ciegos incompetentes, hipócritas y sin escrúpulos, por muy pequeño o grande que sea el cargo que ocupáis dentro o fuera de la comarca, no entrare en detalles,y no quiero abusar del espacio de este foro.
Pero quisiera decir alguna cosa mas "" mi enhorabuena al Sr Anglada, le recuerdo que el siembra vientos recoge tempestades i alguna cosa mas"".
Alguien me podria decir si el clero de vuestra querida comarca se ha pronunciado sobre el tema del empadronamiento??
No quisiera ser mal pensado pero a lo mejor unos de los requisitos imprescindibles es el acto bautismal o sea estar bautizado o en su defesto el carnet de militancia de CIU.
Salud i papeles.
| |
| Re: la | 28/01/2010 - 09:33:19 | |
| Nom: Earendil
Benvolgut Quixote,
no hi ha dubte que vostè bé de la Manxa... faria molt bé de no creure's tot el que diu al canal Intereconomia, és d'inteligent tenir pensaments propis i no manipulats. Vostè barreja l'acte baptismal, CiU, l'Anglada, l'espetec i l'empadronament? Fa un coctel explosiu amb l'única intenció d'ofendre en l'anonimat? És tot molt més senzill, doncs els papers que vostè reclama son competencia del ministeri d'Interior no d'un alcalde. Em sembla a mi que això que diu vostè no s'aguanta per enlloc i que vostè té de Quixot lo que jo de Sancho Panza
Earendil... des del Manxa
| |
| Re: la | 28/01/2010 - 12:22:07 | |
| Nom: laura ,la one
i aixo que te a veure amb el tema del politic aburrit i maleducat per el cual ha començat aquet tema ?? algu m'ho explica ?? ??
| |
|
|