Fòrum

TEMA: Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?

Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?20/01/2010 - 00:54:09
Nom: Nit

Es comença ja a perfilar un final per a la historia del « empadronament » d’immigrants a la ciutat de Vic. Malgrat el dictamen de Roca i associats -qui paga mana-, l’ajuntament a trobat un últim recurs per salvaguardar mínimament la seva dignitat i traspassar a Madrid, altre cop Madrid, la responsabilitat i decisió final. Que tindrà Madrid? No ho se però es simptomàtic que els darrers casos de corrupció a Catalunya (Palau de la Música, Pretòria, etc) s’hagin hagut de destapar allà i no pas aquí a casa nostra. Per cert es pot demanar la independència amb aquestes premisses i antecedents. A Catalunya no podem investigars, resoldre i actuar sobre la corrupció i les males practiques?
En fi, a qui beneficiarà finalment aquest enrenou trist i lamentable.
Alguns periodistes a nòmina dels grans rotatius sembla que ja s’han posat d’acord a senyalar al Sr. Anglada com a principal beneficiari i algun a dit que “li han posat una catifa vermella cap al Parlament”. Potser, ja es veurà, però em sembla molt que un dels guanyadors en serà el Sr. Vila d’Abadal militant de Unió Democràtica i alcalde de Vic. Perquè?
Doncs perquè les altres dues forces de l’ajuntament PSC i ERC han patit ja d’una manera publica i descarnada la desautorització de les seves centrals. Sobretot el PSC vers els càrrecs municipals electes de Vic (desautoritzat ja de manera definitiva la improcedència i indecència de la seva actuació)i segurament aquest fet minarà les expectatives que el seu cap de files vigatà havia posat en la política de mes alt nivell. A ERC sembla que part de la militància s’ha sublevat envers els seus representants al ajuntament malgrat l’inefabale Puigcercos parli d’una qüestió sense importància.
Únicament UDC i CIU han donat suport clar i net a l’alcalde Vila d’Abadal (mes i mes ràpid el primer que el segon), sabent els redits que això pot suposar en les properes eleccions autonòmiques i també municipals.
I es que ja ho va dir l’alcalde. Si no fem res “no ens votarà ningú aviat”. I aquesta ha estat la estratègia del senyor Vila d’Abadal a la qual, com passerells de primera volada, han caigut els senyors Burgaya (doctor) i Lopez.
Temps al temps però molt probablement el gran guanyador d’aquest espectacle serà l’alcalde de Vic sr. Vila d’Abadal, més llest que els seus socis de govern, recolzat tant per al seu partit (UDC) com per CiU i amb una bona part de la població al seu costat, incloent-hi possibles simpatitzants del sr. Anglada.

Respondre  
Re: Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?20/01/2010 - 08:39:35
Nom: Xessco

Em sembla una bona reflexió, Nit. També penso que CiU és qui hi guanyarà alguna cosa. L'Anglada es quedarà igual, ja té el seu electorat, i fins i tot pot perdre alguns votants en favor de CiU. També els de Iniciativa poden guanyar-hi, ara que a Vic s'han desmarcat clarament dels sociates i els d'ERC i que han deixat clar que no cauen en aquestes trampes populistes (es limiten a portar Interior i Medi Ambient amb el cul). Això sí, qui hi perdrà segur serà -com sempre- la imatge de Catalunya. A Espanya hi ha tantes o més iniciatives xenòfobes (començant per Torrejón de Ardoz) però qui sempre surt a la palestra són els catalans. Gràcies, Vila d'Abadal, Solà, Burgaya & company...

Respondre  
Re: Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?20/01/2010 - 12:49:00
Nom: Presi

jo em pregunto. Com es que aquest informe els han fet aquests advocats i no uns altres? de qui són amics aquest bufet? en un servei public no s'han de posar les coses a concurs? Ai quina poca transparència

Respondre  
Re: Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?20/01/2010 - 16:14:59
Nom: un

No ho se qui hi guanyarà, amb tot aquest merder. Però la reflexió que ha fet la Nit em sembla força encertada. I segur que te molta part de raó.

Però el que si tinc clar és qui hi perdrà. I molt (ja ho ha perdut, de fet). Catalunya, i sobretot Vic. Que ara, a tot arreu, ens miraràn com si fòssim una colla de racistes i xenòfobs, quan la trajectòria d'aquesta ciutat en aquest tema, desde fa bastants anys, ha estat exactament la contrària. De fet, si s'ha arribat a la situació actual, és per tenir la màniga una mica massa ample en aquest tema. Cosa que ha donat ales al partit de la PxC. Però això ha estat una maniobra clarament electoralista, populista i demagògica del sr. Alcalde, per esgarrrapar-li uns quants votants al sr. Anglada. I de pas, desgastar als seus socis de govern (PSC i ERC). Una jugada mestra, si senyor.

Respondre  
Re: Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?20/01/2010 - 16:48:18
Nom: xato

Espero que la gent sigui una mica intel·ligent i s' adonin que tot això a sigut una maniobra de CIU per rascar vots a PXC.Penso, un quant proposa una actuació com la que volien prendre, s'ha de tenir molt clar que estas dintre de la legalitat. Si fas un gasto en un informe es per fer-ho servir i no estar esperant que desde Madrizz et diguin que tens de fer o no.La meva opinió es que l'alcalde es un covard(ho faré però si en diuen que no ho acataré)per no executar lo que marca la llei, i ara tindrem que esperar, a que Anglada entri per portar-lo a terme. N'han mes mecanismes per posar una mica difícil empadronar-se, però esta clar que aquest ajuntament i els qui manen mai s'han cregut les seves paraules.
Jo tinc de pagar impostos, per que una serie de gent que entra en aquest país de forma il·legal tinguin una serie de serveis que jo particularment per cobrar una certa quantitat d'euros no puc accedir(sobretot ensenyament)?.

Respondre  
Re: Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?21/01/2010 - 11:52:06
Nom: mara

Hola Xato no facis propaganda gratuita per PXC,ya que encara que entres el Sr. Anglada(espero que els vigatans aquesta vegada siguin més coherents)tampoc podrá fer res.

Respondre  
Re: Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?21/01/2010 - 13:31:24
Nom: un

No cal que la faci ell, mara. La propaganda més gran, li ha fet un tal sr. Vila d'Abadal i companyia. I de franc, a més a més.

Respondre  
Re: Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?24/01/2010 - 15:51:08
Nom: decència democràtica

L'esclavitud i obediència cega al partit té un preu car. Si preferiu escoltar als dirigents del PSC i d'ERC ja podeu deixar la cadira vigatana. Heu d'aprendre escoltar al poble abans que el partit, si teniu una mínima decència democràtica i de servei.

Respondre  
Re: Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?29/01/2010 - 11:55:24
Nom: mara

hola decencia democratica que et pensas,que els regidors del PSC no u pagaran car?han anat en contra del seu partit.

Respondre  
Re: Qui traurà profit del assumpte de l’empadronament?29/01/2010 - 19:22:52
Nom: laura ,la one

de moment els del polonia

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: