Fòrum

TEMA: L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic

L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic18/01/2010 - 13:34:15
Nom: Josep Gaja i Arbós

En primer lloc, cal felicitar el nostre Batlle Sr. Vila D´Abadal i el seu equip de Govern per aquesta tasca tan poblemática que están duen a terme.
Dit aixó tenim que pensar amb el cap: A tot i a rreu, sino tens papers que t´acreditin ets il-legal.¿Perqué a Vic tenim que ser diferents?
Tothom que te un coeficient baix ens va en contra.
Els de Madriz els primers: Els senyor Zapatero la Guapisima Fernandez de la Vega,el Ministre del Treball(que valdría més que es cuides de donar feina els Espanyols) i cuatre xulos de la Capital de España que fins i tot ens han tractat de Nazis.
Senyors meus: A quin pais vivim; les oficines de l Inem cada mes pujan els aturats i quatre que no saben que fer, sino portar la contraria amb una causa justa i donar la raó amb uns que no la tenen. Molts dirán que soc racista per aquet escrit,pero en tots els llocs civilitzats primer tenim que procurar per els de casa nostra.
Tots aquets que van en contra d´aquet noble projecte que vol portar a terme el Consistori,que facin una petita reflexió i el que estigui net de pecat que tiri la primera pedra.

Respondre  
Re: L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic18/01/2010 - 14:03:58
Nom: isa

Quina sort senyor Gaja tenir un coeficient tant alt ,jo com que no penso com voste el dec tenir per terra! que hi farem!!

Respondre  
Re: L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic18/01/2010 - 14:06:56
Nom: Anna

Totalment d'acord amb tu Josep, crec que els únics que no entenen aquestes actuacions són persones que ignoren la realitat. El fet que a mi nascuda a Catalunya quan vaig a empedronarme em demanin papers i als immigrants NO, em fa pensar que llavor en tot cas son racistes amb mi amb la gent del país i no amb els de fora. PEr tant endevant Vic i esperem que altres municipis segueixin aquesta iniciativa.

Respondre  
Re: L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic18/01/2010 - 15:01:27
Nom: Marc

El que és incoherent és que en un principi es va donar carta verda a tota la immigració i es va facilitar totalment la se va integració (ajudes, permisos, mesquites..) i ara més que res la seva manera d'actuar fa pensar amb la politica de P X C.
No crec que sigui perquè s'acosten eleccions ja que no tindria sentit.

Respondre  
Re: L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic18/01/2010 - 16:29:26
Nom: isa

Perdona Anna , maca ,pero t'hauries d'informar millor ... als inmigrants tambe els demanen papers per "empedronarse " com dius tu!

Respondre  
Re: L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic18/01/2010 - 17:11:41
Nom: anónim

Soc Mare d'un jove que juntament amb altres joves es cuiden del Centre Social Autogestionat "La Torratxa. Aquesta nit ja han trobat destrosses una moto cremada etc. I no es la primera vegada. Altres cops han entrat per les finestres. Aixó es per culpa dels inmigrants que tenim. La Policía tindría de controlar-lo una mica tot aixó. Perque pobres nanos lo que arriban a fer per aquest local i lo que es troban. Es vergonyós!!!!

Respondre  
Re: L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic18/01/2010 - 19:11:27
Nom: xato

O sigui l'ajuntament de vic, farà complir la llei com la van dissenyar a madrizz, i això es ser xenofog?.

Respondre  
Re: L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic18/01/2010 - 19:25:20
Nom: laura ,la one

marc...
no creus que sigui per les eleccion?
tu no escoltes al alcalde cuant parla ?
pq ell mateix va dir que si no feian aixo ningu els votaria ,,,dit per tvo ,que no m'invento res ,,,,,

Respondre  
Re: L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic18/01/2010 - 21:31:11
Nom: Eduard

Sra. anònim.
Res, no ho entendria.

Respondre  
Re: L´inmigraciò i L´Ajuntament de Vic18/01/2010 - 21:57:19
Nom: ANGLADISTA

Crec que el dictament del bufet Roca i Junyent a donat la raó a l´ajuntament de VIC. No?

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: