TEMA: empadronaments a vic
| empadronaments a vic | 12/01/2010 - 08:26:06 | |
| Nom: alexia (laguapa)
que en penseu de que a la nostra ciutat no deixem empadronar als immmigrants? jo no hi estic d'acord, es només un fet propgandistic i demagogic que ha fet el vilad'abadal.ahir fins i tot el ministre de treball va cridar l'atenció a l'alacalde de Vic dientli que el que feia era ilegal!!!!
| |
| Re: empadronaments a vic | 12/01/2010 - 10:14:12 | |
| Nom: Bitxo
Alexia la guapa (??) informa't bé, bonica, que no has entès res. L'ajuntament no es proposa negar l'empadronament als immigrants, el que es proposa es filar una mica més prim en la identificació dels que es volen empadronar i en l'acompliment dels requisits legals (és necessari el passaport EN REGLA, i un domicili REAL a la ciutat on et vols empadronar, no un de fictici), de manera que -com està passant fins avui- l'empadronament no sigui un "coladero" de persones irregulars i sense domicili real al municipi on es volen donar d'alta amb l'únic objectiu d'accedir a les prestacions socials que es puguin donar (i si pot ser a més d'un poble, millor : hi ha gent "empadronada" a diversos municipis). El que no entenc és com aquesta mínima diligència no és obligatòria a tot arreu. En qualsevol cas, llegeix l'editorial d'osona.com, que em sembla que ho expliquen prou bé.
| |
| Re: empadronaments a vic | 12/01/2010 - 11:16:02 | |
| Nom: Un mes.
Perfecte!, sigui propagandístic o no ja era hora de que agafessin al brau per les banyes i diguessin les coses com son, la gent de vic ja estem farts d´ ajupir el cap, ja era hora de que el Sr. Vila i Abadal faci alguna cosa per la ciutat, Poder tu no veus el problema però jo si que el veig cada dia quan entro per Vic sud i passo per el Passeig de la Generalitat..
Sr. Abadal no he votat mai a Convergència però te que saber que te tot el meu suport.
| |
| Re: empadronaments a vic | 12/01/2010 - 13:56:45 | |
| Nom: ANNA
JO també hi estic d'acord, ja es hora que es demanin més coses i siguin més estrictes pq això ja no s'aguantar. Tan de bó tots els ajuntaments ho possessin en practica.
| |
| Re: empadronaments a vic | 12/01/2010 - 16:50:22 | |
| Nom: lluisa
m`ha agradat molt, la entrevista del nostre alcalde, als matins de josep cuni, i sobre tot la resposta , al article del periodic de la escriptora , que ara viu a granollers,doncs si senyor, gracies primer a ella i la oportunitat de integraciò que va trovar a vic es a on es, solucions ja, axò que gambi qui pugui, portarà concecuencias mes dificils de solucionà
| |
| Re: empadronaments a vic | 12/01/2010 - 17:20:04 | |
| Nom: alexia (laguapa)
podrias explicar aquesta entrevista que dius que ha fet el nostra alcalda als matins del cuni? es que jo al matí treballo i no l'he pogut veura
| |
| Re: empadronaments a vic | 12/01/2010 - 18:38:48 | |
| Nom: Lyco
Jo també l,he vista aquesta entrevista. El Sr.Vila d,Abadal m,ha semblat una persona molt moderada, equilibrada i amb molt bon criteri. No l,havía sentit mai a parlar i de veritat m,ha agradat molt. Felicitats Sr.Alcalde i sigui molt valent, que els tambors de guerra ja comencen a retronyir.
| |
| Re: empadronaments a vic | 12/01/2010 - 18:55:30 | |
| Nom: alexia (olemicuerpo)
ep! altanto! que un polític parli bé no vol dir que tingui bonas ideas!!! Si el sr. vilad'abadal anava a la tele es normal que parli bé i ho porti preparat, pero no conguis parlar bé amb bonas ideas!
| |
| Re: empadronaments a vic | 12/01/2010 - 19:16:32 | |
| Nom: laura ,la one
D'aqui dos dias aixó pitjor que el Ejido ,,,,,,,al temps ,
| |
| Re: empadronaments a vic | 12/01/2010 - 19:34:40 | |
| Nom: lluisa
el programa el pots veuras, per internet, 3 a la carta de tv3, o a la web. de osona
| |
|
|