TEMA: Perquè?
| Perquè? | 11/01/2010 - 10:58:04 | |
| Nom: Xevi
De tots els problemes tècnics que hi ha i que hi haurà, mala qualitat de visió, sotragades de l'audio i de la imatge, impossibilitat de gravar amb els nostres aparells analògics, etc..., el que trobo més greu és el fet que en una societat "democràtica" en la que teòricament vivim i sense haver-nos ho demanat, ens estiguin imposant la manera que hem de veure la tele. Jo personalment, ja en tenia prou amb les opcions que teníem fins ara, perquè ara no tindré la opció de triar? Qui en surt guanyant amb això? Amb l'excusa de la digitalització ens estem gastant tots plegats un munt de diners per seguit tenint el mateix que teníem abans, una baixa qualitat de televisió on només se'n salven les pel·lícules i les sèries d'humor. Tots a combregar amb rodes de molí tant si volem com si no.
| |
| Re: Perquè? | 11/01/2010 - 13:07:16 | |
| Nom: un
Vaig pensar el mateix que tú, metre llençava les meves cintes de cassette, i de video VHS a les escombreries. Quants records, per res.
"Gajes" del progrès. En fi......
| |
| Re: Perquè? | 11/01/2010 - 21:51:53 | |
| Nom: xato
Aquest tema es mes profund que una simple qüestió de qualitat. La tele que tenim es la que la majoria de gent vol.Que us penseu, que si fiquen merda es per que si?, No,es perquè aquells programes tenen audiència. A mi personalment en fa gracia quant preguntes: has vist el programa....???
Tothom diu que no, però saben totes les xafarderies dels famosos. O sigui que tenim la tele que volen la majoria. Si a tu no t'agrada els programes de televisió actuals, que sàpigues que estas dintre del grup minoritari.
T'ho tens de prendre con una vendició, tens mes temps lliure per fer el que vulguis sense que la teva capacitat intel·lectual surti perjudicada.
TENS MOLTA SORT¡¡¡¡¡
| |
| Re: Perquè? | 12/01/2010 - 08:32:56 | |
| Nom: alexia (laguapa)
això sempre s'ha dit que la tele és l'opi del poble, la caixa tonta que et fa tornar tonta. Pero bé, es el progrés i si ara és digital dons digital, anem olvidant l'analogic!
| |
|
|