Fòrum

TEMA: ensenya mes la necesitat que la universitat

ensenya mes la necesitat que la universitat11/01/2010 - 00:49:59
Nom: hipatia

tarde de rebaixes al merka calzados, sorpresa, comprador ingenios , es treu las sabates velles,les dexa dins la capsa es posa las novas i fot al cam . axò si que son rebaixes de veritat cost 0

Respondre  
Re: ensenya mes la necesitat que la universitat11/01/2010 - 22:07:16
Nom: un

Vols dir que és un tema de necesitat, xoriçar unes sabates? Em diguèssis una barra de pa. O un formatge. Però unes sabates noves, a mi em sembla que no.

Respondre  
Re: ensenya mes la necesitat que la universitat12/01/2010 - 08:30:15
Nom: alexia (laguapa)

home, robar unes sabatas si és una necessitat. Pensa que las necessitats primàrias son menjar i vestirse. Ara aixo no es culpa de la crissi es mes vell que l'anar a peu, es molt tipic entrar a una gran botiga de sabatas d'aquetes que te les pots agafar (no poso noms per no fer propagada) i calçarta las noves i deixar les velles a dins!!!

Respondre  
Re: ensenya mes la necesitat que la universitat12/01/2010 - 11:23:16
Nom: laura

a vera alexia, anar a robar sabatas no es lo més normal eh? no crec que hi hagi gairas personas que facin això de canviar les novas per las vellas a dins la capsa, a més tenen un control de seguretat segur que piten quan surten!!!

Respondre  
Re: ensenya mes la necesitat que la universitat12/01/2010 - 18:45:56
Nom: Pep

D,aixó al meu poble s,en diu robar. I qui roba és un lladre i un pocavergonya!

Respondre  
Re: ensenya mes la necesitat que la universitat17/01/2010 - 16:53:20
Nom: Lola

També hi ha una dita popular que diu: Qui roba a un lladre, te cent anys de perdó. No se si es extrpolable a aquest cas, però tots sabem que des de l'entrada del euro la majoria de comerços han apujat els preus un 200% i això també es robar.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: