TEMA: ensenya mes la necesitat que la universitat
| ensenya mes la necesitat que la universitat | 11/01/2010 - 00:49:59 | |
| Nom: hipatia
tarde de rebaixes al merka calzados, sorpresa, comprador ingenios , es treu las sabates velles,les dexa dins la capsa es posa las novas i fot al cam . axò si que son rebaixes de veritat cost 0
| |
| Re: ensenya mes la necesitat que la universitat | 11/01/2010 - 22:07:16 | |
| Nom: un
Vols dir que és un tema de necesitat, xoriçar unes sabates? Em diguèssis una barra de pa. O un formatge. Però unes sabates noves, a mi em sembla que no.
| |
| Re: ensenya mes la necesitat que la universitat | 12/01/2010 - 08:30:15 | |
| Nom: alexia (laguapa)
home, robar unes sabatas si és una necessitat. Pensa que las necessitats primàrias son menjar i vestirse. Ara aixo no es culpa de la crissi es mes vell que l'anar a peu, es molt tipic entrar a una gran botiga de sabatas d'aquetes que te les pots agafar (no poso noms per no fer propagada) i calçarta las noves i deixar les velles a dins!!!
| |
| Re: ensenya mes la necesitat que la universitat | 12/01/2010 - 11:23:16 | |
| Nom: laura
a vera alexia, anar a robar sabatas no es lo més normal eh? no crec que hi hagi gairas personas que facin això de canviar les novas per las vellas a dins la capsa, a més tenen un control de seguretat segur que piten quan surten!!!
| |
| Re: ensenya mes la necesitat que la universitat | 12/01/2010 - 18:45:56 | |
| Nom: Pep
D,aixó al meu poble s,en diu robar. I qui roba és un lladre i un pocavergonya!
| |
| Re: ensenya mes la necesitat que la universitat | 17/01/2010 - 16:53:20 | |
| Nom: Lola
També hi ha una dita popular que diu: Qui roba a un lladre, te cent anys de perdó. No se si es extrpolable a aquest cas, però tots sabem que des de l'entrada del euro la majoria de comerços han apujat els preus un 200% i això també es robar.
| |
|
|