Nom: un
Llegeixo al 9 NOU d'avui divendres, a la secció de Cartes dels lectors (pag. 26), això:
Polítics, 0 - Laporta, 6 (títols):
"Ara és quan els polítics catalans desacrediten el millor president que ha tingut mai Catalunya i el Barça....??? (i segueix) Laporta, en la seva campanya abans de la presidència, deia que reforçaria al màxim la catalanitat del Barça, etc...etc." signat: Ramon B....L'esquirol
I jo que em pensava que el president de Catalunya, ara per ara, era el president de la Generalitat. I que es deia Montilla. Val que sempre s'ha dit que el Barça és més que un club. Però, vols dir que és un país? Per aquesta regla de tres, el president de Catalunya també podria ser un tal Daniel Sanchez Llibre. I és que:
1- Que el Laporta sigui el president del Barça? Doncs si, de moment. I no per gaire temps. Que ja està a les acaballes. Per sort.
2- Que sigui el millor president que ha tingut mai el Barça?? Doncs, al meu parer. i al de molta gent, em sembla, doncs NO. Un paio prepotent, egòlatra i maleducat. Que és capaç de tocar-li la cara a un aficionat, perque li demana la dimissió (i això, davant d'una càmara de televisió). O d'inventar-se un partit polític, perque els que hi han ara, no el deixen anar de número 1, doncs que voleu que us digui. A mi no m'acaba de fer el pes.
3- Que sigui el president de Catalunya?? Doncs, és mentida, directament (almenys, ara per ara). I esperem que no ho sigui mai, pel bé de tots.
i 4- Que sigui el millor president que ha tingut mai Catalunya?? Això ja és per al-lucinar, Ramon. Nano, no se que us fumeu, alguns, a l'Esquirol. però si és tabac, deixa'l. Que et fa mal.
(I és que a mi, com a la Mercè Civit, d'EUiA, i a molts d'altres, tampoc ens agraden els Berlusconis amb barretina).
|