Fòrum

TEMA: programa de radio vic

programa de radio vic05/01/2010 - 16:58:33
Nom: laura ,la one

aquet migdia estaba al cotxe sentin un programa a la una i mitja del migdia ,amb sembla que un que presenta en richar, i hi havia un "contertuliano" que amb sembla molt a mi que mes valdria que lleguis la wiquipedia abans de fer un reportage ,ja que m'ha a extranyat molt que digues ,que
la cabalgata de vic que avui fa 65 anys fos la mes antiga de catalunya,

per favor abans de dir una cosa aixi informis si us plau ,que es molt fort ,ja amb sembla malament que sempre s'estiguin mirant !"lòmbligo"i no vegin res mes pero que diguint aixo per la radio ,,,,,,sort que despres al telenoticies migdia an informat bé ....i hant dit que la cabalgata de tarragona feia 100 anys ,,,

son 35 anys de diferencia ,per ser la primera de catalunya hem de corre una mica mes ,,,,,,ja som bons en moltes coses. fuets ,llonganiçes ,pizzes ,,,etc etc, pero no ho volguem ser en tot ,donemlis oportunitats als altres ,,,,

Respondre  
Re: programa de radio vic06/01/2010 - 01:59:47
Nom: undetants

jo no le escoltat aquest programa pero no m,estranya el que puguin dir...com sempre ens mirem el melic!.

Respondre  
Re: programa de radio vic06/01/2010 - 13:40:40
Nom: un

Igual es referia el "radiotertuliano", a la cabalgada més antiga de la Catalunya "catalana". I és clar. Això redueix molt i molt la competència. Oi?.

Respondre  
Re: programa de radio vic06/01/2010 - 19:31:31
Nom: Marià

Algu amb una miqueta de sentit comú pot escoltar Ràdio Vic?

Respondre  
Re: programa de radio vic06/01/2010 - 20:16:19
Nom: undemolts

no l'havien tancat radio vic?

Respondre  
Re: programa de radio vic06/01/2010 - 23:40:17
Nom: Miquel

Ràdio Vic és tan dolent com Osona Comarca que no se’l llegeix ningú.

Respondre  
Re: programa de radio vic07/01/2010 - 11:02:41
Nom: laura ,la one

dons no mariá ,
ningu amb una mica de sentit escolta radio vic, sencillament cuant s'ham desconecta la radio del cotxe es torna a conactar possant.se la primera que tinc sintonitzada amb la cual cosa es conecta radio vic,
aixó no te importa molt suposso pero ja que lo primer que fas es falta et donc la resposta .

Respondre  
Re: programa de radio vic07/01/2010 - 13:21:26
Nom: un

laura, canvia't la ràdio, dona. O millor encara, digues al teu home que t'en compri una (si en tens, és clar. D'home, dic. No de ràdio)...jajaja.

I a mi si que m'agrada escoltar Ràdio Vic. De vegades, hi dedico cançons, i tot. I no, no l'han tancada. L'han canviada de lloc, nomès. L'han posada al c/Verdaguer, ara. En uns despatxos molt "xulus". Que els del c/Sant Antoni eren una mica "cutres".

Respondre  
Re: programa de radio vic07/01/2010 - 13:34:52
Nom: Isa

Coincideixo plenament amb en Miquel, Osona Comarca ni regalat es pot llegir –no t’enteres de res- i de la ràdio val més no parlar-ne, és patètica........

Respondre  
Re: programa de radio vic07/01/2010 - 19:43:15
Nom: Eduard

Laura, no pots fer responsable a una emissora de les opinions d'un contertulià, i menys si sospites que s'informe a la Wikipèdia, el desastre més immens que ha parit Internet. Truques i demanes una rectificació, i llestos.
D'altra banda, celebro que existeixi Ràdio Vic, perquè més enllà de la seva qualitat, és un mitjà de proximitat on estic segur que si els ho demanes, et donaran la possibilitat d'explicar-nos tot el que saps sobre les cavalcades, tema patriòtic del màxim interès.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: