TEMA: Problemes TDT Vic??
| Problemes TDT Vic?? | 05/01/2010 - 14:25:11 | |
| Nom: Miquel
Des de fa uns dies no es veuen els canals d'A3 i TV1 en TDT a la zona del barri dels Caputxins de Vic. No sé si és generalitzat però a vàries persones del barri els hi passa el mateix. A algú més li passa? Pot ser que tingui a veure amb la propera desconnexió analògica, que estiguin fent modificacions a algun repetidor? No entenc que fins ara s'hagin vist perfectament i justament ara deixin de funcionar.
| |
| Re: Problemes TDT Vic?? | 05/01/2010 - 16:50:09 | |
| Nom: laura ,la one
miguel ,a casa tambe tenim problemes ,mes concretament ahir a la nit ,com dius tu no es veien ni la 1 ni antena3 ,i moltes vegades es talla la programacio en totes les cadenes ni que sigui uns minuts ,deu ser a tot vic,
| |
| Re: Problemes TDT Vic?? | 05/01/2010 - 17:13:34 | |
| Nom: pep
Doncs a Santa Eugènia de Berga tampoc, hi han dies que no es veu res de res.
| |
| Re: Problemes TDT Vic?? | 08/01/2010 - 11:14:48 | |
| Nom: Manel
A Bellmunt hi ha repetidor de TDT?
Tinc l'antena apuntant a collsuspina desde Manlleu, però em sembla que si hi hagués repetidor a Bellmunt tindria millor senyal.
| |
| Re: Problemes TDT Vic?? | 08/01/2010 - 11:16:45 | |
| Nom: ferran
Soc del barrri dels caputxins i tinc el mateix problema, això del tdt serà un pas enrrera
| |
| Re: Problemes TDT Vic?? | 08/01/2010 - 11:43:08 | |
| Nom: JoanJ
Bones Miquel,
El problema que deus tenir es que vas just de senyal a l'antena. a mí em passava, pero al canviar l'antena i l'amplificador m'han passat aquests problemes. Veig tots els canals perfectament durant tot el dia. em trobo ubicat al Barri dels Caputxins.
Salutacions i Bon Any Nou!!!!!
| |
| Re: Problemes TDT Vic?? | 08/01/2010 - 18:20:08 | |
| Nom: guillem
si que ni ha de repetidor a bellmunt.
La questiò es,a on apuntan les nostres antenes?.
Al centre de Manlleu tambe tenim problemas de recepciò,sobre tot quan plou.............
| |
| Re: Problemes TDT Vic?? | 10/01/2010 - 18:19:20 | |
| Nom: ´carme
Com es te de fer perque amb el tdt s'hi pugui instalar un aparell de vídeo es que no hi ha manera de que funcioni. Moltes grácies
| |
| Re: Problemes TDT Vic?? | 11/01/2010 - 00:37:17 | |
| Nom: laura la una
primer saber si el video es vhs o beta ,
pero tampoc es molt important ja que no es pot grabar res en cap dels dos formats ,son inconpatibles amb la tdt s'ha acabat copiar pelicules pel "video"""" aixo si si no tens un disc multimedia espero haberte ayudao.........
| |
| El ramat té TDT | 11/01/2010 - 16:12:39 | |
| Nom: Henry
El tema no és la qualitat de la imatge o la quantitat de canals que disposem. El que em preocupa és el nivell cultural tan tan baix de la programació. El pastís se l'han repartit els quatre poderosos mitjans de comunicació, impulsors del pensament únic. Com van donar llicència a canals que ocupen una freqüència només per vendre tipus "tetetienda", o concursos tot el dia, o de vegades dos canals emeten la mateixa cosa a la vegada? La TDT en aquest país és la prova de la incultura i la mediocritat actual i el més greu, la del futur.
| |
|
|