Fòrum

TEMA: Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.

Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.03/01/2010 - 16:47:06
Nom: Joan M.

Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.

Ja fa bastant de temps que segueixo amb interès la trajectòria de PxC. Crec que els resultats que obtindrà en les properes eleccións al Parlament poden ser sorprenents i de fet en aquests moments es un dels pocs partits a Catalunya que te les mans totalment lliures. Aprofito aquest fòrum per ferels una pregunta, sobre un tema molt concret -agrairia la resposta per part d’algun dirigent del partit -i poder debatral en aquest fòrum- doncs crec que es de gran interés i importància per a la ciutadania.
Pregunta: Que pensa fer PxC en el tema de la presió fiscal devant l’actual expoli a la classa mitja que están portant a terma tots els partits mandataris, amb la complaença dels principals de l’oposició?

Nota: Hi ha ajuntaments que en els últims 3 anys han apujat prop d'un 50% els impostos.

Respondre  
Re: Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.04/01/2010 - 00:23:32
Nom: isa

A PXC nomes els hi pots demanar coses sobre inmigracio.Que els has sentit parlar mai d'altres temes?

Respondre  
Re: Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.04/01/2010 - 13:12:45
Nom: Lyco

Si ens ho han d,arreglar aquests, ho tenim clar!, són incapaços de resoldre res amb el cap, tot ho fan amb els punys...

Respondre  
Re: Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.06/01/2010 - 13:42:35
Nom: un

Jo si, isa. Els he sentit queixar-se dels sous que cobren els de l'equip de govern, entre moltes altres coses. Quines ximpleries, no?.

Respondre  
Re: Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.06/01/2010 - 21:26:56

Per un: Aixo segur que si que li preocupa al "senyor" Anglada ... i segur que si entra d'alcalde el primer que fara es apujar-se el sou!!!

Respondre  
Per isa07/01/2010 - 10:39:53

No crec, isa. Tú veus l'Anglada fent el mateix, si arribès a ser alcalde, que els seu predecessor, el Vila d'Abadal? per exemple?.

Respondre  
Re: Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.07/01/2010 - 15:35:44

Un, jo el veig sense saber que fer! perque fins ara de l'unic que parla es de la inmigracio ,i jo penso que un ajuntament es quelcom mes que aixo!
Potser m'equivoco ... diria que no, pero..... hi ha alguna cosa mes en el seu programa ? si es aixi m'agradaria saber-ho.

Respondre  
Re: Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.07/01/2010 - 22:49:38

Si realment vols saber-ho, isa, nomès has d'entrar aqui:

http://www.pxcatalunya.com/web/progmunicipal.htm

Respondre  
Re: Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.08/01/2010 - 12:50:51

m'acabo de mirar la pagina i la veritat es que es mes del mateix.Em sembla que aquest "senyor" fa molt populisme i res mes!!Al final acaba parlant sempre de inmigracio ....
Ahh..i res de possar critiques ... totes les noticies que possa son les que parlen be d'ell!
Jo segueixo pensant el mateix i si entra com a alcalde ja es donaran compte els que el votin la gran cagada que han fet!!!
Apa salut per tothom!!
Per cert .... el que a obert el tema fa una pregunta directa als de PxC .. no hi ha ningu del partit que pugui contestar????

Respondre  
Re: Pregunta oberta a Plataforma per Catalunya.08/01/2010 - 21:23:32
Nom: Angladista

Les mesures econòmiques serien, en el cas concret de VIC.

- Disminució del sous de l´alcalde i edils en un 50%
- Eliminació del 50% dels càrrecs de confiança
- Disminució de les despeses de comunicació superflues. (l´ajuntament no gastarà en propaganda inútil, nomès allò estrictament necessari per informar a la ciutadania
- Revisió del funcionament de les empreses municipals i eliminació dels llocs de treballs improductius

En definitiva, pensar en el ciutadà i no en el partit, ni en el benefici individual.

Una altre manera de fer les coses, prudent i amb sentit comú és possible

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: