Fòrum

TEMA: Independència i fútbol

Independència i fútbol30/12/2009 - 11:52:29
Nom: un

Estava pensant que, si realment, Catalunya fos un pais independent, això no seria un bon negoci per als culès. Perque dels sis títols aconseguits aquesta temporada (enhorabona!!), no se n'hauria aconseguit cap. M'explico:

1- En una Catalunya independent, el Barça no jugaria la Lliga espanyola (per motius obvis). Així que no l'hauria pogut guanyar (-1).

2- Tampoc hauria guanyat la Supercopa d'Espanya, contra l'Athletic, perque al no ser el vigent campió de la LLiga espanyola (per no haver-la jugat) doncs tampoc la hauria pogut guanyar (-2).

2- Com que no hauria guanyat la LLiga, l'any anterior, tampoc s'hauria classificat per jugar la Champions 2009-10. I per tant, tampoc l'hauria pogut guanyar (-3).

3- I com que no seria el vigent guanyador de la Champions, tampoc s'haria pogut classificar per la Supercopa d'Europa (i no l'hauria guanyat, per tant) (-4).

5- Que dir de la Copa del rei? En una Catalunya independent, per tant no espanyola. I encara menys, monàrquica (seria una República, segurament), tampoc s'hauria guanyat aquest títol, perque no s'hauria jugat (-5).

5-I per últim, al no ser el vigent Campió de la Champions, pels motius anteriorment esmentats, tampoc pogut proclamar-se guanyador de La Supercopa d'Europa (-6).

En fi. Un negoci ruinós, pels Laporta boys.
Però, millor parlar del que SI haurien pogut guanyar, oi? Hauria jugat la Copa Catalunya (la única competició que, en principi, no tindria problemes en poder jugar. I que, en una Catalunya independent, hauria de donar pas a poder jugar la Champions). I ho ha fet. Però com que la va perdre (va caure eliminat en semifinals, crec recordar. O va ser en quarts? Ara no ho recordo)doncs unaltre títol que se n'hauria anat en orris.

Resultat: 0 títols de set possibles. Ni el Madrid hauria fet uns números pitjors. Ah, i el que més pena em fa, de tot això. Els jugadors de la plantilla, no s'haurien embutxacat els 50 milions d'euros extres, per tant empatx de títols. I això, en els temps de crisi que corren. I de penùria económica generalitzada, no deixa de ser un gran què.

Respondre  
Re: Independència i fútbol30/12/2009 - 21:59:21
Nom: Earendil

amic un, el teu afany de protagonisme en aquest fòrum està a l'altura dels disbarats que dius. Aquest teu escrit anterior tant llarg i tant maquiavèlic volent comparar la independència de Catalunya amb els títols culés és una de les moltes barbaritats que has dit aquest any, amb l'únic ànim de buscar confrontacions i caure en insults i despropòsits.

Desitjo que el 2010 et porti la serenitat i tranquilitat necessàries perque tornis a les bones intervencions que havies fet incialment, i poguem disfrutar tots d'unes bones intervencions en el fòrum

Bon any nou a tots, culés, independentistes i persones en general.

Respondre  
Re: Independència i fútbol01/01/2010 - 23:34:07

Jo també et desitjo un Bon any 2010, amic earendil (siguis qui siguis). I no et onfonguis: Hi han "uns" i "uns".

Respondre  
Re: Independència i fútbol04/01/2010 - 09:33:21
Nom: pepon

estic d'acord amb el que diu Earendil. Ja era hora que algu et parés una mica els peus home!!! Tanta demagògia i tant barrejar pomes i peres!! Catalunya serà o no serà independent i no té res a veure amb el futbol, sigues una mica més seriós coi!

Respondre  
Re: Independència i fútbol04/01/2010 - 18:16:21
Nom: laura ,la one

desde luego arribeu a fer por la veritat ,
desde cuant en un forum no es pot dir la teva ,la seva o la que sigui???pq no es pensa com vosaltres ,total aquet noi nomes ha dit un pensament seu que tot s'ha de dir sembla que es veritat ,pero esclar toca el voraviu,,,,,,
aquesta frase en concret "Catalunya sera independentiste o no sera "que ja la va dir el señor tena fa com he dit abans por,,,,
els dolents de la ultima peli del tarantino ,semblen nens de guarderia jugant al costat vostre......

Respondre  
Re: Independència i fútbol04/01/2010 - 22:58:55

Ja te la seva gràcia que em diguis que no barreji pomes i peres, i que la independència i el fútbol no tenen res a veure, el mateix dia que el Laporta anunica que farà el seu propi partit polític... jajaja.

I no crec que s'hagi de molestar ningú (no era la meva intenció) per constatar que al Barça li ha anat molt millor jugant a la millor Lliga del mon, jugant contra el Madrid, el València, el Deportivo o el Sevilla, per exemple, que no pas contra l'Hospitalet, el Terrassa, el Santa Coloma o el Tordera F.C. Salutacions.

Respondre  
Re: Independència i fútbol05/01/2010 - 00:30:22
Nom: Earendil

Bé, només he expressat la meva opínió. Tot es pot expressar amb paraules, sempre que es mantingui la coherència i el respecte. No vull entrar en cap polèmica i no penso respondre cap de les bestieses que puguis dir, Un fòrum és un lloc per opinar amb educació i respecte, no per simular converses ni per criticar a tort i a dret refugiat en l'anonimat. Però em sembla penós que a cada conversa interessant que hi ha hi diguis alguna que altra bajanada, plena de faltes ortogràfiques, lèxiques i el més greu, de sentit comú, respecte i educació. Espero que al 2010 poguem tornar a disfrutar d'un bon fòrum i que tu i els teus amiguets no toqueu gaire allò que no sóna.

Respondre  
Re: Independència i fútbol05/01/2010 - 09:58:22

Hi estic d'acord, Earendil. I veig que no has entès el meu misatge anterior, quan t'he dit que hi han "uns" i "uns". Tú et refereixes a l'altre, amb això de les bestieses, i dels amics. Com compendràs, jo nomès em puc responsabilitzar del que escric jo. No de les tonteries que escriu algú altre, copiant-me el nick. Si vols parlar del que diu ell, diga-li a ell. Que està bastant clar quins son els seus missatges, i quins son els meus, em sembla a mi.

(De fet, espero que no et posi al seu punt de mira. I comenci a escriure bestieses amb el teu nom. Veuràs que n'és, de divertit, tenir un imitador aixafant-te a cada tema que surt).

Respondre  
Re: Independència i fútbol05/01/2010 - 16:31:29
Nom: alexia

a vera un, ho fas molt bé això. Pero per mi el millor monologuista era i, continuarà sent, en pepe rubianes al cel sia.

Respondre  
Re: Independència i fútbol05/01/2010 - 18:56:50

Molta raó tens. Per a qui el volguès escoltar, que a mi em feia adormir el paio. Tú n'ests el segón. I jo et segueixo, a mooooooolta distància (que hi farem).

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: