TEMA: futur negre
| futur negre | 30/12/2009 - 09:45:03 | |
| Nom: PEPON
Algú ha pensat que passarà el 2010 amb més d'un 20% d'atur i on la majoria ja no cobrarem el paru????????
| |
| Re: futur negre | 01/01/2010 - 12:36:21 | |
| Nom: ROC
Si només fem que lamentar-nos, l'únic que aconseguirem es anar una mica més enrere.
Mirem al davant d'una vegada, que per aixó som CATALANS.
| |
| Re: futur negre | 01/01/2010 - 23:09:05 | |
| Nom: Jan
Doncs passarà que, mentra la gent no fassi res i es quedi a casa passant gana, molts politics i funcionaris continuarán cobrant sous multi mil.lionaris. Això es lo que passarà. Tots tenim el que ens mereixem. Bon any.
| |
| Re: futur negre | 02/01/2010 - 20:55:18 | |
| Nom: xato
Que voleu amb aquesta classe política catalana??,
Amb sous desorbitats, despeses innecessàries per els seus amics(un grapat d'informes que no serveixen per res)depeses pagades per tot allò
que fan(transport,dietes,telèfons,ordinadors etc..).
Simplement sangoneres legals.
Llavors pujada de tot allò que ells tenen el control,(trams autonòmics de la llum,aigua,transports públics,benzines de tot tipus)per poder mantindre el """xiringuito"", això si per inversions en sanitat,educació, carreteres etc.. lo mínim per poder anar fent.
| |
|
|