TEMA: La policia tambe fa infreccions
| La policia tambe fa infreccions | 29/12/2009 - 19:25:00 | |
| Nom: anonim
Ara i tenim cotxes de policia camuflats per tot arreu per toca els ous a tots, diuen que u fan perque totam respecti les normes sempre, no mo crec.
Segur que u fan per treure cales per tot arreu
jo e vist molta policia fen infreccions, i en aquets no sels i pot di res oi jode.....
exempla :
perla em el mobil...
Fe camvis de sentit (sense emergencia ) em un lloc que no es po fe
Aparcar el cotxe en un lloc proibit
axo emprenya molt....
axo si u fem nosaltres ens carden 2 punts i una multa.
Axo es una injusticia....
| |
| Re: La policia tambe fa infreccions | 31/12/2009 - 16:54:29 | |
| Nom: Infraccions?
Ells potser fan infraccions, però el què no té perdó són les teves incorreccions ortogràfiques!
| |
| Re: La policia tambe fa infreccions | 02/01/2010 - 20:39:29 | |
| Nom: xato
Si vols anar en contra d'ells necessites molts euros i ser advocat. Perquè son agents de l'autoritat i lo que ells diguin "" va a misa"".
O sigui que si tens la desgracia, que un dia et paren i diuen que has comes una infracció, malament es poc, necessites un miracle per sortir indemne.
Això de denunciar un mosso per una infracció comesa hauràs d'aportar mes que la teva paraula per poder començar un expedient.
La teva paraula en contra d'un mosso = res.
| |
| Re: La policia tambe fa infreccions | 09/01/2010 - 19:28:11 | |
| Nom: DEFENSAD
Respecta a les infraccions i sancions.......
Una verdadera vergonya comprovar com els merdosos politics del nostre País, que tant sovint s’omplen la boca de la paraula democràcia, s’han carregat el nostre dret a la “Presumpció de Innocència” i que sense cap mena d’escrúpol continuen parlant i parlant i parlant..... del nostre “ Estat de dret”.
Però... el més trist de tot això es que a la pràctica totalitat dels partits politics i Institucions catalanes, Genialitat de Catalunya, Ajuntaments, Servei Català de Trànsit, Síndic de Greuges ..., els va prou bé, amb el seu acomodament i silenci així ho confirmen, doncs al cap de l'any son mols calerons els que , amb raó o sense, ens poden fotre.
Per acabar-ho de arrodonir podríem parlar dels mitjans de comunicació que de sempre , des de “TV3”........ fins al ”Nou9”, han fet i fan costat de forma incondicional a les diferents Administracions Públiques.(vegeu editorial del Nou 9 del passat dilluns)
La repressió econòmica es la única eina que son capaços de imaginar-se , aquestes mediocres administracions plenes de mediocres politics(avui em sento generós) que diuen “governar”, per tal de imposar la seva voluntat, tenir subjugada a la ciutadania, erigir-se com a salvadors de les nostres vides i a més a més, poder disposar de quantiosos recursos econòmics.
Si “ osona.com” decideix no publicar aquest escrit, demano em sigui retornat a l’adreça electrònica “defensad@hotmail.com”
| |
|
|