TEMA: Sorteig nadal
| Sorteig nadal | 22/12/2009 - 09:55:05 | |
| Nom: un
A veure si torna a tocar el gordu a Vic!
| |
| Re: Sorteig nadal | 22/12/2009 - 19:55:50 | |
A mi, el més "gordo" que m'ha tocat mai, va ser un dia en Puigcercós, al mercat de Vic. Em va agafar a traició, per l'esquena. Jo estava mirant una paradeta, de penjolls, crec recordar. I quan em vaig voler donar conte, ja m'havia girat. I m'havia donat la ma, el tio. Ostres, quin repelús em va donar, per tota l'esquena... (també s'ha de dir que era en plena campanya electoral. I ja se sap que, en aquestes dates, els nostres politics estàn més aprop dels ciutadans. Alguns, massa, i tot, pel meu gust..).
| |
| Re: Sorteig nadal | 22/12/2009 - 20:26:42 | |
| Nom: alexia
la grossa ha passat de llarg aquest any. Només ha retorant a Catalunya una tercera part del gastat. De totes maneres es millor que no et toqui la luteria, perque hi ha moltas personas que els hi ha arruinat la vida. Has de tenir el cap molt ben amueblat per sapiguer administrar tants diners.
| |
| Re: Sorteig nadal | 23/12/2009 - 01:52:27 | |
| Nom: alexia (la guapa)
estadísticament és molt dificil que et toca la loteria. Les probabilitats són molt i molt baixes, pero clar, a qui li toca és un pastón de cop! Un altra any serà. Bon Nadal amics!
| |
| Per l'alexia.... | 23/12/2009 - 10:32:11 | |
Molts records també per tú, trempada. I per la resta dels "veins" (Hellboy, etc....) excepte per l'im.... que s'amaga darrera de "l'Anonimat". D'aquest passo. Que tingueu molt Bones Festes (a pesar de la crisi dels collons).
(En quant al que dius de l'imitador que malauradament compartim, tens molta raó. Li convindria molt i molt, trobar una feina. O quelcom que el mantingués entretingut, si més no. Així, no hauria d'estar deixant missatges a les dues de la matinada, com es pot veure aqui adalt mateix, mentre la resta dels mortals, estem fent nones. O d'altres coses més divertides, alguns. Salut!)....
| |
|
|