TEMA: Bon NADAL!
| Bon NADAL! | 21/12/2009 - 15:45:06 | |
| Nom: alexia
Amics i amigas del forum que compartim tantes opinions i tants bons moments. Deixeu que us felicit el Nadal, que tingueu unas bonas festas i a veure si demà ens toca alguna cosa de la loteria!!!!!
aixi, que un brindis i un bon Nadal per tots els meus companys i amics i amigas del millor fòrum de la comarca i del món sencer!!!! BON NADAAAAAAAL!!!!!!!
| |
| Re: Bon NADAL! | 21/12/2009 - 17:57:17 | |
| Nom: isa
Igualment per tu i per tots els del forum ,encara que no sempre estiguem d'acord!
Bones festes.
| |
| Re: Bon NADAL! | 21/12/2009 - 19:43:38 | |
| Nom: Pepo
Alexia, no comparteixo mai les teves ganes de protagonisme ni les opinions de les teves intervencions en els dos fòrums, pero aquest cop si que estic d'acord amb tu. Molt bon Nadal a tots els que formeu part d'aquest excelent forum.
| |
| Re: Bon NADAL! | 22/12/2009 - 02:04:22 | |
| Nom: stinger
ep gent del barri!!! jo també m'afageixo a donar las mevas felicitacions nadalencas a tot l'equip d'osona.com i a totas las personas que formeu part d'aquest maravallós fòrum
| |
| Re: Bon NADAL! | 22/12/2009 - 09:56:59 | |
| Nom: un
jo no sóc partidari de felicitar el Nadal. Crec que es una manera d'imposar la religió cristiana i us recordo que vivim tots en un estat laic. I a Vic tenim moltes altras religions, musulmans, àrabs, budistas, jueus... En tot cas si us desitjo una bona entrada d'any que aquesta si que es una festa no religiosa.
| |
| Re: Bon NADAL! | 22/12/2009 - 16:04:07 | |
Un monòleg molt treballat, si senyor. I hi has fet sortir gairebé tots els teus personatges. Enhorabona!
| |
| Re: Bon NADAL! | 22/12/2009 - 17:20:53 | |
| Nom: laura (la original)
la loteria ha passat de llarg de vic pero jo també m'he afegeixu a felicitar el Nadal a tots els participants d'aquest fòrum. Bones Festes i no oblideu de passar per càrites de Vic a la recolecta que fem per tots els nens pobres que passen gana del remei. Per un Nadal solidari! Bonas Festas!!!!
| |
| Re: Bon NADAL! | 22/12/2009 - 18:59:22 | |
| Nom: laura ,la one
la laura ,la verdadera ,,no dessitjaria mai festes per aqui ,començan perque crec que molta de la gent que escriu aqui ,no tots (un,isa,etc )i prou,no amb cauen bé sencillament escric pq es una manera de expresar-me con cuansevol i no tinc pq esta de acord amb els altres igual que als altres no ho tenen que estar amb mi, de aqui a desitjar bones festes a tothom en hi ha un gran troç
ara per cert m'estic replantajant crea una plataforma ,(ara que estan tant de moda ) es dira
PROU AMB LA HIPOCRESIA DE NADAL
| |
| Re: Bon NADAL! | 22/12/2009 - 19:50:34 | |
Bé, després d'aquesta última intervenció, haig de rectificar. I retirar el "gairebé".
I amb això, i un "biscotx".....
| |
| Re: Bon NADAL! | 22/12/2009 - 20:27:23 | |
| Nom: alexia
igualment que passeu tots unes bones festes.
| |
|
|