TEMA: On estan els sindicats? un treballador per compte aliena desesperat
| On estan els sindicats? un treballador per compte aliena desesperat | 18/12/2009 - 13:25:47 | |
| Nom: un pare desesperat
vagi per davant que tot em sembla respectable, els responsables de les consultes per la independència han vist que la gent no combrega amb rodes de molí i damunt es barallen entre els organitzadors, boxornos espectacle van quedar bé retratats. Ara s'inicia un intens debat i als millor fan altres consultes sobre la prohibició de les corregudes de toros. Quan seran conscients i veran la veritable preocupacio de la societat que és: L'atur,poder pagar hipoteques del pis, lloguer, col·legis, roba i poder menjar. Quan aquesta gent que esta tan ocupada en les consultes de la independència , agafen el "toro por los cuernos"i es posen davant de qualsevol moguda per a defensar i donar suport als ciutadans i no es perden en coses qe per a la majoria de persones són secundàries.Si el meu fill em demana una joguina o menjar que resposta li dono...carinyo ho tenim tot solucionat som els mes independentistes.
Que paper han jugat els sindicats de la comarca en tota la moguda de les consultes? a nivell personal que facin el que vulguin, faltaria mes. Però a nivell de organizacio suposo que han tingut en compte que hi ha afiliats de tots els colors politics, tambe hi ha independentistes i altres que no ho són. A veure quan es posen les piles i compleixen amb la seva obligacio que és atendre i defensar el interesos dels treballadors i no mirar per a altre costat com alguns estan fent...
| |
| Re: On estan els sindicats? un treballador per compte aliena desesperat | 18/12/2009 - 17:18:31 | |
| Nom: un
Ostres, sempre n'hi han que no estàn contents. Estem en un país amb un gran sensibilitat independen.tista, on els inmgrnats ens diuen tinc gana, pero ho diuen en català. I no diuen tengo hambre. Els nostres polítics han complert amb la seva obligació, i han prohibit les curses de braus. Ja estem tots contents, i satisfets.
Aviat, els cinemes hauràn de programar la meitat de la seva programació en català, per pebrots. Encara que les sales on això passi estiguin buides. És problema de l'empresari, diràn, si no fa ni per pipes. Es fan consultes populars per la independència, promogudes per la societat civil, diuen. No pels partits. Però pobre del polític que no surti a dir publicament que hi donen suport, que el penjen dels ous. Som tan o més independentistes que l'Aminatou Haidar, aquesta (i alguns, cada cop més, passem o passarem tanta gana com ella, aviat. O més, ves a saber, que a mi em sembla que hi hagit molt de comèdia, amb tot això). Però, ja veiu, amb tot i això, encara hi ha qui no està content. I ens ve amb pamplines, com que estàn a l'atur, que no tenen feina. O que no tenen per menjar, ja, ni ells ni els seus fills. O per pagar la hipoteca. O el lloguer. Ja veieu. Si és que n'hi han que mai estàn contents.
| |
| Re: On estan els sindicats? un treballador per compte aliena desesperat | 18/12/2009 - 17:34:30 | |
| Nom: Jan
Si vols veura o parlar amb algún representant sindical passat per alguna marisqueria.
| |
| Re: On estan els sindicats? un treballador per compte aliena desesperat | 18/12/2009 - 19:15:57 | |
| Nom: alexia (la guapa)
Vas equivocat. No hi havia cap sindicat al referendum, era organitzat tot a nivell popular. Si hi habia algun sindicalista era a titul personal.
| |
| Re: On estan els sindicats? un treballador per compte aliena desesperat | 19/12/2009 - 20:35:58 | |
| Nom: nona
Teniu tota la raó,els sindicats s'han ficat al deixar els seus locals,també en totes les paradetes a plaça,estaba un sindicalista de CC.OO un tal Jordi Aneto que es molt independentista i lo bó que no es ni Vigatá.
| |
|
|