Fòrum

TEMA: Les teves experiències del dia del referèndum

Re: Les teves experiències del dia del referèndum18/12/2009 - 19:14:36
Nom: Alexia (laguapa)

era el primer cop que algu em demanava que manifestes un vot a favor de la independencia i no hi vaig faltar! El que mes em va impactar es el gran impacte mediàtic que van montar, amb la BBC, i tot de mitjans extrangers. A veure com acaba, espero que no acabi amb boicot als productes catalans!

Respondre  
visca catalunya pero......19/12/2009 - 12:09:58
Nom: moussa

no vaig anar a votar perque, perque el mitjans de cumunicacio catalana, van criticar al marroc en el cas haydar,sa de mantener bones relacions amb el marroc, els magribins no van votar per aquist motiu, i desmenteixo un republica que va dir que el consul del marroc va demanar als magribins que no votisin es una mentida. haydar es una marroquina que viu en al aiun en el sahara marroqui, el sahara no es pais, es una zona marroqui, per que no volem saber la vritat? del sahara, jo estic segur que aixo afavorera al PSC I AL PPC, TV3 de catalunya ha parlat molt de HAYDAR pero ha parlat molt poc sobre la independencia de catalunya, ancara no estem be.

Respondre  
Re: Les teves experiències del dia del referèndum21/12/2009 - 15:45:42
Nom: un

Sobre això, també, s'han dit moltes mentides. El Consolat del Marroc no podia prohibir res, perque entre altres coses, el vot a la ditxosa consulta independentista era secret. I no quedava cap constància enlloc de qui havia votat, i qui no (això és el que es van cansar de repetir els organizadors, si més no).

Així que, en tot cas, el Consolat marroquí podia, com a molt, recomanar no anar-hi. Però la última decisió la tenien els mateixos marroquins. Que, si no van a anar a votar en massa, debia ser perque no els hi va donar la gana de fer-ho. I perque ells son els primers repressors amb una regió del Marroc, que demana la seva propia independència, com és el Sahara Occidental. I com deixa clar el comentari anterior.

Respondre  
Re: Les teves experiències del dia del referèndum22/12/2009 - 19:08:59
Nom: Toni

Per respondre a en Moussa,m'agradaria saber en que es basa per diferenciar el fet de que el Sahara pertany al Marroc i en canvi Catalunya no sigui d'Espanya .
Aixó es jugar a dues bandes,val mes que et preoucupis de la del teu pais si tan t'afecta el que pasa allá.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: