Des de Manlleu decideix s’ha criticat fortament a l’alcalde de Manlleu Pere Prat i a més han tret un article dient : “no fos capaç de comparèixer públicament demanat la participació massiva dels manlleuencs i manlleuenques”; “Creiem que era quelcom necessari per a crear opinió i fomentar encara més la participació del 13-D“ etc etc. Jo personalment vaig assistir a una reunió de Manlleu Decideix a l’ajuntament i vaig marxar a mig perquè els que ho muntaven es veia molt clar que volien un interès polític. Aquests nois que han fet un treball força bo –tot s’ha de dir- també van dir que no volien que es polititzes la consulta doncs així ara perquè demanen que l’alcalde de Manlleu s’involucri?? Clarament han volgut treure resultats polítics arran d’una consulta a Manlleu.(si en Pere hagués sortit a fer declaracions també l’haurien criticat perquè després haguessin dit que buscava vots i ara el critiquen per una altre banda...va home va). Als meus temps dèiem: On no n’hi ha no en raja.
Pere ànims i no ens deixis al 2011 sinó estem perduts a Manlleu. Manlleu et vol.
Els del casal boira baixa/ CUP us hem vist anant i tornant mare de déu ja em semblava a mi que això feia pudor a socarrimat...quins “fenòmenuss”
a tu Pere et votarem “massivament” com diuen els fenòmenus de manlleu decideix, no pateixis. Visca ERC-AM i Visca Catalunya lliure.
Ningú discuteix l’ entusiasme dels membres de la “Comissió del 13D a Manlleu”. De totes maneres no poden oblidar que tant el Sr. Pere Prat com el Sr. Colomer tenen la legitimitat democràtica que els donen milers de vots dels manlleuencs.
La Comissió –d’ alt contingut polític, malgrat ells ho maquillin sota el vague concepte de societat civil- no s’ ha sotmès mai al dictamen ciutadà.
Fins i tot gairebé totes les entitats que ells anomenen “Societat Civil” tenen Juntes Directives que s’ han sotmès al vot dels associats.
El dia que els membres de la comissió presentin l’ aval del vot ciudatà o associatiu podran dir que tenen legitimitat per parlar amb nom d’ algú. Mentrestant prou prepotència.
A veure, m’agradaria que els que han escrit les crítiques a l’alcalde sota el nom de “Manlleu decideix” simplement, aquí mateix, posin els seus noms perquè molta gent que també som de Manlleu decideix i hem treballat molt perquè la consulta es portes a terme no ens sembla bé el què han fet. si volen treure partit de la consulta després de la mateixa que ho haguessin dit de bon principi i així jo tampoc hi hagués participat. Jo ja ho sé qui ho ha escrit però Manlleu també ho vol saber. Gracies.
Cal recordar que entre l’equip d’en Pere Prat (ERC) i l’equip d’en Josep Colomer(PSC) tenen 4.900 vots de Manlleuencs que els recolzen i vosaltres els de manlleu decideix no en teniu cap, per tant, menys escriure amagats sota un nom de plataforma i més treballar com fan en Pere i en Colomer. A més són la primera i la segona força més votades a Manlleu respectivament. És molt fàcil criticar però costa més fer.Salut.