TEMA: Nits de Cinema Oriental a Vic
| Nits de Cinema Oriental a Vic | 15/06/2006 - 12:09:57 | |
| Nom: Moviola
De l'11 al 25 de juliol, se celebren a Vic les Nits de Cinema Oriemtal. Són una activitat fonamentada en el cinema, però que inclou també esdeveniments paral·lels, com una taula rodona, una exposició, un sopar popular o una narració de contes. Compta amb el suport del Pla de Vic per a la Convivència i la Ciutadania perquè afavoreix la intrerrelació entre els distints grups humans que viuen a la Ciutat. El cicle està organitzat per Moviola i osona.com és un dels seus patrocinadors.Trobareu tota la informació de les projeccions i les activitats a: http://www.osona.com/nitsorientals
| |
| Resp: Nits de Cinema Oriental a Vic | 15/06/2006 - 12:45:19 | |
| Nom: Tampoc m'agrada el pebrot!
Ei, ei, ei! El primer dimarts de les "Nits" una pel·li coreana d'aventures i amors impossibles... MUSA THE WARRIOR va ser un dels grans èxits del Festival de Sitges de 2003, on la crítica la va comprarar amb algunes obres del mestre Kurosawa. Si voleu èpica, espases i una mica de glamour no us perdeu la primera nit!
| |
| Resp: Nits de Cinema Oriental a Vic | 15/06/2006 - 14:13:20 | |
| Nom: xinita
Ja tornen les nits de cinema oriental!!!
Molt bona la tria de pel·lis i està molt bé tot els actes complementaris que han organitzat enguany (per cert, felicitats a l'organització)
| |
| Resp: Nits de Cinema Oriental a Vic | 18/06/2006 - 23:47:05 | |
| Nom: mestrecreador
Que bé aquesta iniciativa!! Desde el Maresme felicitem Vic per aquesta proposta tan bona!! Sobretot pel petit tast de la pel.lícula de Bollywood del mestre indiscutible Shah Ruck Khan!!
Sr. Angel Sala Dimissió, aprengui siusplau, aprengui!!
| |
| Goddamm! | 20/06/2006 - 15:11:10 | |
| Nom: Billy Drago
Digueu-me la veritat!. Això és massa bo per a ser real. Totes les meves pel.licules favorites juntes. Malediccio!.
| |
| Resp: Nits de Cinema Oriental a Vic | 20/06/2006 - 16:14:20 | |
| Nom: Luchino
L'any passat ho vaig passar de conya i espero tornar-hi aquest any, es una festa molt maca i un ambient de germans tots plegats, visca les nitssss!
| |
| Resp: Goddamm! | 21/06/2006 - 01:18:29 | |
| Nom: Momoko
Tinc la pell plena de blaus de tant pessigar-me! Quines pel·lícules... i quins actors (el que fa de Totoro, un mestre)! M'han comentat que els cuiners coreans ens sorprendran amb un menú amb fideus fregits especials (com els efectes) i unes tallarines amb nosequina salsa que és per llepar-se els dits... Apa, me'n vaig a llepar els blaus. Bona nit quasi oriental, ja.
| |
| Resp: Nits de Cinema Oriental a Vic | 21/06/2006 - 08:02:28 | |
| Nom: Vull rotllet!
Ei, el millor de tot el sopar! L'any passat vaig venir a veure la pel·li índia aquella de les motos, els tios guapos i la música enganxosa i m'ho vaig passar pipa. Ara, el sopar va ser l'hòstia amb i sense patinet.L'arròs estava boníssim, quasi tan bo com el de la meva mare, jejeje! Jo m'atreveixo a fer la dansa del ventre (i em diuen que el tinc bonic), us hi apunteu?
| |
| Resp: Nits de Cinema Oriental a Vic | 21/06/2006 - 12:15:57 | |
| Nom: Jay
AAAAAAAAAGH! Tinc les meves úniques vacances precisament les DUES setmanes de Nits Orientals! (I lògicament no em penso quedar a Vic!) Quin bon munt de merda! Quina enveja que em feu tots els qui hi sereu! Passeu-ho molt bé i gaudiu les teques i totes aquestes delícies orientals que tenim a punt de solfa i subtitulades en català! Sublim!
| |
| Resp: Nits de Cinema Oriental a Vic | 21/06/2006 - 16:26:01 | |
| Nom: Akira
Eii, jo hi vaig estar l'any passat i va ser molt divertit. Això de mirar cinema a la fresca i amés amb el xiringuito de menjar al derrera és acollonant. No em perdré la nit de Bollywood!!!
| |
|
|