TEMA: decepcionada per les amistats
| decepcionada per les amistats | 30/06/2009 - 16:56:38 | |
| Nom: elia
Existeix realment l´amistat...
Per l´experiencia que actualment estic pasant,la meva resposta es NNNNNNNNOOOOOOOOOOOOO.
Quant tot va bé,et surten els amics de sota les pedres,però realment quan tens un problema,són els primers que et donen l´esquena,es per això que afirmo que els que jo pensava que eren els meus amics,són els primer m´han donat l´esquena.
M´haure equivocat de gent en qui confiar?
| |
| Re: decepcionada per les amistats | 30/06/2009 - 19:30:22 | |
| Nom: Nou a la ciutat
Crec que tens part de raó, però a vegades també hem de saber donar sense esperar res a canvi. Tot i així, em sembla que la gent és realment com és quan les coses són xungues... a les verdes tothom fa bona cara, però quan et sents sol, la gent passa de llargt...hi ha molts amics de conveniència, i més aquí a Vic, una ciutat encara bastant conservadora...Vaig venir a viure aquí després d'anys a grans ciutats, i d'acord que he guanyat qualitat de vida, però a vegades...no sé, aquí a Vic encara compten molt les aparences. Almenys si vols, estic disposat a escoltar-te.
| |
| Re: decepcionada per les amistats | 30/06/2009 - 22:47:45 | |
| Nom: Joan
No treballarás a l'Ajuntament de Vic??
| |
| Re: decepcionada per les amistats | 01/07/2009 - 08:02:25 | |
| Nom: anonim
Bon dia gent , hola elia , ets benvinguda al fòrum , ja vaig veure en l´altre tema que ets nova , no et preocupis que tractem bé a la gent , :) , escolta després de trencar una mica el gel vull dir-te que el que ja t´ha dit la nostre flor i l´apreciat helboy són veritats com un temple , ara m´agradaria dir-te que la flor ho ha pintat molt malament , jo diria que un pèl massa quan diu que realment a la vida només es pot confiar en un mateix , jo tinc amics que me´n puc fiar del tot , pocs , si que és veritat que si poses moltes espectatives i et falla la decepció és molt més gran.
El teu cas és més greu quan dius que t´han fotut una punyalada per l´esquena , si que et vull animar que tornis a ser ben aviat l´elia alegre i que el somriure a la teva cara sigui reflexe dels teus ànims.
Doncs oblida a la purrieta i ves per la gent bona de veritat ... que ni ha molta (copiar pegar) amb permis hell.
| |
| Re: decepcionada per les amistats | 01/07/2009 - 12:51:37 | |
| Nom: Maria
Això de les traicions no és tan sols a Vic, a tot arreu hi ha gent que per sortir a la foto estan disposats però quan tens problemes et critiquen amb comentaris que saben que no son veritat perquè has passat amb ells tantes hores com amb la teva familia, no et saluden i si ho fan tenen cara d'envejosos i traïdors. Jo he patit molt, m'ha passat tot això, i encara que visqui cent anys no ho podre entendre.
ES LA MISERABLE VIDA!!
| |
| Re: decepcionada per les amistats | 02/07/2009 - 09:53:52 | |
| Nom: Betona
Pots estar ben contenta, Elia,
sembla que hi ha consens en el teu tema i tothom comparteix el teu sentiment.
Diu el refrany: "Els demés saben com em de viure la nostres vides però no saben ni com viure la pròpia". I es que arriba un punt que tanta insidia i hipocresia cansa i mata.
No cal explicar fets personals, el que està clar es que si tothom el fot la porta els nassos i tu creus que estàs actuant correctament.
El millor es "fotre el camp".
Jo ja no em qüestiono el perquè uns són així o són aixà.
Només ser que si no se’m permet la més bàsica de les supervivències, ni el meu desenvolupament tant laboral com personal....O passo a l'acció i marxo. O passo a formar part del col•lectiu de marginats socials d'aquesta Excel•lent Comarca:
L''únic que he pogut comprovar es que en segons quin entorn tota paciència i bona intenció, és inútil i que el temps per molt que passi no ha canviat absolutament rés.
Jo seguiré lluitant pel que sóc i no pel que els altres han intentat fer de mi.
| |
| Re: decepcionada per les amistats | 02/07/2009 - 11:27:57 | |
| Nom: Subcomandante Marcos
El problema no son las amistades, si no cuando una amigo por la razón que sea se convierte en tu enemigo.
Es ley de vida: mientras vamos haciendo camino los amigos vienen y van pero los enemigos se quedan.
Es mucho más fàcil desprenderse del amor que del odio.
| |
| Re: decepcionada per les amistats | 02/07/2009 - 11:44:25 | |
| Nom: un
no cal que marxis de vic betona. hi ha moltas donas rebels i lluitadores com tu i la nostra societat les pot absorvir i acceptar. Que ningú pensi com tu no vol dir que siguis rara o una mica friki, tu has de fer elque creguis que t'agrada i endavant. Felicitats dona lluitadora i no et decepcionis per les amistats.
| |
| Re: decepcionada per les amistats | 02/07/2009 - 13:04:01 | |
| Nom: laura
estic molt d'acord amb tu betona, i jo també com a mare soltera em solidaritzo amb tu. Si vols deixam un mail de contacte i seguim parlant en privat. Petons bonica.
| |
| Re: decepcionada per les amistats | 03/07/2009 - 13:00:36 | |
| Nom: monlix
Això passa a les millors families, elia. Fins i tot, a la de la plana...
Ja veus, jo que em pensava que en Xevi era el meu amic. I que jo podia fer i desfer, com em dongués la gana. I quan li va semblar, em va fotre la punyalada a l'esquena. I al carrer. Ja veus, com ens hem de veure. Arrossegant-nos per aqui. Jo, que era algú. I tenia un tot un currículum. Pena de vida! :-(
| |
|
|